Θέλω να
δηλώσω την αγανάκτησή μου για την κακή κατάσταση των δρόμων και δη των
εθνικών σε αντιστοιχία με τα 'χαράτσια' - διόδια που καλούμαστε να
πληρώσουμε.
Σε πρόσφατο ταξίδι Θεσσαλονίκη-Αθήνα έκανα 9 αναγκαστικές στάσεις σε διόδια τα οποία σε μερικά σημεία είχαν απόσταση 15-25 χλμ μεταξύ τους.
Το συνολικό αντίτιμο ήταν 22,50 με κάποια να φτάνουν τα 3,10 και άλλα το 1 ευρώ. Σύνολο διαδρομής με την επιστροφή 45.
Και όλα αυτά για δρόμους που δεν ... πληρούν τις στοιχειώδεις προδιαγραφές (σήμανση, διαγράμμιση, φωτισμό, παρκινγκ, σωστό χωρίς παγίδες οδόστρωμα).
Και όλα αυτά προκαταβολικά για τα έργα που 'θα' γίνουν. Να πληρώσω για κάτι που απολαμβάνω, ΝΑΙ, αλλά να πληρώσω για κάτι που δεν ξέρω αν προλάβω να δω είναι τραγελαφικό.
Είναι σαν να πας σε ένα εστιατόριο να φας και να πληρώνεις πριν ακόμα παραγγείλεις.
Και ο Κρατικός Δρόμος Π.Α.Θ.Ε να είναι το δεκανίκι τριών ιδιωτικών εταιρειών, με υπογραφή Σουφλιά....
Κρίμα κρίμα κρίμα...
Σε πρόσφατο ταξίδι Θεσσαλονίκη-Αθήνα έκανα 9 αναγκαστικές στάσεις σε διόδια τα οποία σε μερικά σημεία είχαν απόσταση 15-25 χλμ μεταξύ τους.
Το συνολικό αντίτιμο ήταν 22,50 με κάποια να φτάνουν τα 3,10 και άλλα το 1 ευρώ. Σύνολο διαδρομής με την επιστροφή 45.
Και όλα αυτά για δρόμους που δεν ... πληρούν τις στοιχειώδεις προδιαγραφές (σήμανση, διαγράμμιση, φωτισμό, παρκινγκ, σωστό χωρίς παγίδες οδόστρωμα).
Και όλα αυτά προκαταβολικά για τα έργα που 'θα' γίνουν. Να πληρώσω για κάτι που απολαμβάνω, ΝΑΙ, αλλά να πληρώσω για κάτι που δεν ξέρω αν προλάβω να δω είναι τραγελαφικό.
Είναι σαν να πας σε ένα εστιατόριο να φας και να πληρώνεις πριν ακόμα παραγγείλεις.
Και ο Κρατικός Δρόμος Π.Α.Θ.Ε να είναι το δεκανίκι τριών ιδιωτικών εταιρειών, με υπογραφή Σουφλιά....
Κρίμα κρίμα κρίμα...
