Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

Στους δρόμους σπάμε την τρομοκρατία των εκμεταλλευτών

Posted by ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ Τρίτη, Ιουλίου 13, 2010

Γειά σας σύντροφοι,

Είμαι ο Παύλος απο την Πάτρα.
Μιλήσαμε στο αντιρατσιστικό με τον Βασίλη και τον Λεωνίδα.
Επιστρέφοντας Πάτρα αρνήθηκα να πληρώσω και στην Ελευσίνα.( για το πάτρα κόρινθος δεν το συζητάμε)
Αρνήθηκε η υπάλληλος να μου ανοίξει και οταν της είπα πως εκείνη παρανομεί, μου είπε πως θα φωνάξει τον υπεύθυνο.
Είπα πως δεν περιμένω κανέναν υπεύθυνο και της ζήτησα ξανά να μου ανοίξει .
μου είπε πως δεν μπορεί να μου ανοίξει και τότε της είπα πως θα ανοίξω μὀνος μου.
Εσπρωξα μπροστά άνοιξε εύκολα οριζόντια και τους χαιρέτησα.
Θα δώσω την διεύθυνσή σας σε λίστες πατρινές και μπορεί να βγεί και κάποια σύσκεψη, συνάντηση ,πρωτοβουλία.
Παύλος

Ετσι μπραβο . Θα μας βρισκουν συνεχως και παντου μπροστα τους και θα γινομαστε ολο και περισσοτεροι. Περιμενουμε...
  • Blogroll

  • Blog Archive