Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

Tι ισχύει με την Αττική οδο;

Posted by ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ Τετάρτη, Ιουλίου 07, 2010

Οσοι φιλοι εχουν αναλογα προβλήματα ή εμπειρίες ή διάθεση συμμετοχής σε μια επιτροπή αγώνα εναντια στα διοδια στην Αττική οδό ας μας στείλουν μέηλ στο:
epitropes2010@gmail.com

Αφου εκφραστουν σκεψεις και προβληματισμοι θα δουμε τι πρεπει να γινει

Μας σταλθηκε το παρακάτω μέηλ:

καλη σας μέρα
πείτε μου αν γνωρίζετε τι ισχύει με την Αττική οδο

το περαστικό εχει ως εξής


Στις 2/07/2010, ημέρα Παρασκευή και περί ώρα 18.00 οδηγούσα το Ι.Χ μετακινούμενη στην οδός Κύμης προς την οδό Πλαπούτα εισήλθα κατά λάθος στη ΑΤΤΙΚΉ ΟΔΟ. Κι αυτό γιατί πριν την είσοδο στην Αττική οδό υπάρχει μια ταμπέλα που δίνει κατεύθυνση προς τα αριστερά για Λυκόβρυση –Ηράκλειο.

Φτάνοντας στα διόδια δήλωσα στην ταμία πως θέλω να βγω, μου είπε πως δεν υπάρχει έξοδος παρά στην επόμενη (μπαίνοντας στην αττική οδό), στην συνεχεία, της δήλωσα ότι δεν επιθυμώ να καταβάλω το αντίτιμο, διότι η καταβολή του αντιτίμου δεν αναλογεί στη χρήση της οδού που θα έκανα.
Η ταμίας απευθύνθηκε στον προϊστάμενο ο οποίος έδωσε εντολή να μην ανοίξει η μπάρα των διοδίων, αν δεν καταβάλω το αντίτιμο ή αν δεν υπογράψω το έγγραφο "αδυναμίας καταβολής", μη επιτρέποντας την κίνηση μου έως την 18.30 ώρα της ίδιας ημέρας.


Αρνήθηκα να υπογράψω το έγγραφο που μου πρότεινε και ζητούσα να ανοίξει η μπάρα για να βγω στην επόμενη έξοδο.

Με απείλησε πως θα καλέσει την τροχαία, η οποία θα μου έδινε πρόστιμο για παρακώλυση συγκοινωνίας στην οποία εγώ ήμουν υπεύθυνη (όταν ο ίδιος δεν άνοιγε την μπάρα).
από όσο γνώριζα αυτό δεν ισχύει αλλά η τροχαία δεν ήρθε όση ώρα ήμουν εκεί

Θέλησα να καλέσω την αστυνομία αλλά (τι τύχη!) δεν δούλευε το κινητό μου εκείνη την μέρα.

Έτσι έχοντας και το παιδί μαζί μου και μιλώντας με έναν προϊστάμενο ο οποίος μου είπε "στείλτε την ένσταση σας και η εταιρεία δεν θα σας δυσαρεστήσει"

υπόγραψα την δήλωση αδυναμίας καταβολής και έφυγα

ισχύει ο ίδιος νόμος κατά της στέρησης του δικαιώματος διέλευσης των αρνουμένων την καταβολή του αντιτίμου των διοδίων της αττικής όπως και του εθνικού δικτύου?

Ευχαριστώ για το χρόνο σας

Συγχαρητήρια για τις κινητοποιήσεις

Εμένα με εμπνεύσατε πάντως

φιλικά

Α.Β.
  • Blogroll

  • Blog Archive