Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

Η νίκη θα είναι δική μας και θα είναι στους δρόμους

Posted by Multimedia_editor Δευτέρα, Μαΐου 07, 2012
Οι κάλπες έχουν κλείσει και η καταμέτρηση δεν έχει τελειώσει, μα εμείς έχουμε ήδη τις πρώτες μας νίκες,
αποδείξαμε ότι δεν μας φοβίζουν και δεν μας φιμώνουν όσο κι αν προσπάθησαν κάποιοι εν 'όψη του προεκλογικού μας αγώνα, έχουμε δύναμη μέσα μας και θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε όσα εμπόδια και να μας βάλουν, όχι γιατί είμαστε υπερήρωες, αλλά γιατί είμαστε αποφασισμένοι και το έχουμε δείξει πολλές φορές τρία χρόνια τώρα αγωνιζόμενοι για ελεύθερα κοινωνικά αγαθά, από σήμερα είμαστε περισσότεροι αγωνιστές και αυτό όχι γιατί λέμε ωραία λόγια, αλλά γιατί αγωνιζόμαστε στην πράξη ενάντια στο σάπιο σύστημα που μας θέλει εξαθλιωμένους.
Σήμερα ήταν η πρώτη φορά που ψήφισα με πλήρη συνείδηση σε βουλευτικές εκλογές, ήμουν σίγουρος ότι η ψήφος μου έπιανε τόπο όχι για αυτά που ΘΑ κάνουμε, αλλά για αυτά που ΕΧΟΥΜΕ κάνει ήδη. 
Αφού ψήφισα έμεινα λίγη ώρα και συζητούσα με διάφορους που ήρθαν να ψηφίσουν, αλλά και με εκλογικούς αντιπροσώπους, παρ' όλη την αφ' υψηλου αντιμετώπιση η κουβέντα τελειώνε παναγηρικά όταν έπεφταν οι ερωτήσεις περί διοδίων, ΜΜΜ, χαράτσια, κ.α. καθώς έχουν άμεσο αντίκτυπο σε όλους ανεξάρτητα από την κομματική ταυτότητα του καθενός,  
και λέω πανηγυρικά γιατί ενώ εγώ είμαι ο μικρός που ξαφνικά αποφασίζω να κατέβω στις εκλογές και πάω να τα βάλω με θηρία, άλλοι είναι χρόνια στο κουρμπέτι και είναι έμπειροι, παρ' όλα αυτά εγώ όμως είμαι αυτός που απαντάω σε προβλήματα της καθημερινότητας και εγώ είμαι αυτός που τα βάζω με τα θηρία στην πραγματικότητα.
Έτσι λοιπόν πανηγύριζα βλέποντας ότι όσο κάποιοι κι αν μας χλευάζουν για την προσπάθεια μας, είναι οι ίδιοι που ακολουθούν το δρόμο που χαράξαμε τρία χρόνια πριν της ανυπακοής, ξέροντας ότι είναι ο μόνος δρόμος για την ανατροπή.

Γι' αυτό λοιπόν η νίκη θα είναι δική μας και θα είναι στους δρόμους.

Υ.γ. Προσωπικά θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους μας στήριξαν με την ψήφο τους, τώρα αρχίζουν όλα και τώρα πρέπει να μας στηρίξουν με την ενεργή συμμετοχή τους στις δράσεις μας

Β.Γ.
  • Blogroll

  • Blog Archive