Υψηλό
αντίτιμο, πιστή τήρηση της σύμβασης παραχώρησης και ανάληψη της
λειτουργίας και της συντήρησης της Εγνατίας Οδού μέσω της είσπραξης των
διοδίων, θα είναι οι όροι που θα περιλαμβάνονται στο «πακέτο» του
διαγωνισμού για την ιδιωτικοποίηση του ομώνυμου εθνικού δρόμου, σύμφωνα
με το υπουργείο Υποδομών και Ανάπτυξης.
Οπως ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός, κ. Σταύρος Καλογιάννης, ο διαγωνισμός που θα «τρέξει» το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) θα έχει τρεις άξονες:..
-Την πλήρη διασφάλιση του δημόσιου συμφέροντος μέσω της μεγιστοποίησης του οικονομικού ανταλλάγματος, που θα λάβει το δημόσιο από τον παραχωρησιούχο.
-Την εκπλήρωση από την πλευρά του παραχωρησιούχου των όρων, των προδιαγραφών και των υποχρεώσεων που θα θέσει η σύμβαση παραχώρησης.
-Την πλήρη κάλυψη από την πλευρά του παραχωρησιούχου του κόστους λειτουργίας και συντήρησης του έργου μέσω των τελών των διοδίων.
Επίσης, σύμφωνα με τον κ Καλογιάννη, «το ανώτατο διόδιο τέλος το οποίο θα επιβληθεί, θα ορισθεί από το ελληνικό δημόσιο κατά τρόπο δεσμευτικό στην εφαρμογή του για τον παραχωρησιούχο και θα είναι εύλογο, έτσι ώστε να μη χρεώνονται υπέρμετρα οι χρήστες του αυτοκινητόδρομου, αλλά παράλληλα να διασφαλίζεται και η βιώσιμη λειτουργία και η συντήρησή του».
tovima
Οπως ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός, κ. Σταύρος Καλογιάννης, ο διαγωνισμός που θα «τρέξει» το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) θα έχει τρεις άξονες:..
-Την πλήρη διασφάλιση του δημόσιου συμφέροντος μέσω της μεγιστοποίησης του οικονομικού ανταλλάγματος, που θα λάβει το δημόσιο από τον παραχωρησιούχο.
-Την εκπλήρωση από την πλευρά του παραχωρησιούχου των όρων, των προδιαγραφών και των υποχρεώσεων που θα θέσει η σύμβαση παραχώρησης.
-Την πλήρη κάλυψη από την πλευρά του παραχωρησιούχου του κόστους λειτουργίας και συντήρησης του έργου μέσω των τελών των διοδίων.
Επίσης, σύμφωνα με τον κ Καλογιάννη, «το ανώτατο διόδιο τέλος το οποίο θα επιβληθεί, θα ορισθεί από το ελληνικό δημόσιο κατά τρόπο δεσμευτικό στην εφαρμογή του για τον παραχωρησιούχο και θα είναι εύλογο, έτσι ώστε να μη χρεώνονται υπέρμετρα οι χρήστες του αυτοκινητόδρομου, αλλά παράλληλα να διασφαλίζεται και η βιώσιμη λειτουργία και η συντήρησή του».
tovima