Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ

Posted by ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ Σάββατο, Ιουλίου 13, 2013
Γεια σας ,πήρα την απόφαση να γράψω αυτό το κείμενο , αφού η αγανάκτηση μου έχει φτάσει στα όρια της.
Είμαι μητέρα 2 παιδιών και κάτοικος Λουτρακίου.
Αυτό που γίνετε αυτό το καλοκαίρι στην παραλία του Λουτρακίου πραγματικά είναι απαράδεκτο. Αμάξια και τραπεζοκαθίσματα έχουν κατακλείσει την παραλία και τα πεζοδρόμια.
Τα αμάξια παρκάρουν όπου θέλουν και τα μαγαζιά τοποθετούν τραπεζοκαθίσματα πάνω στο πεζοδρόμιο. Το ένα από τα δυο μου παιδιά , είναι μικρο και χρειάζεται να...
το μετακινώ με το καροτσάκι.
Η κατάσταση είχε γίνει ανυπόφορη!
Δεν ξέρω από που να περάσω, αφού είτε μια υπάρχουν αμάξια, είτε την άλλη υπάρχουν τραπέζια μαγαζιών που εμποδίζουν την διέλευση των πεζών. Δεν ξέρω που να απευθυνθώ , δεν ξέρω αν φταίει ο δήμος ή αστυνομία. Αυτό όμως που γνωρίζω καλά, είναι ότι μεγάλο μερίδιο ευθύνης έχει το λιμενικό ταμείο που ανηκει πλέον στον δήμο.
Γιατι ο δήμαρχος είχε πει πιο παλιά ότι η ασύστολη τοποθετηση τραπεζοκαθισμάτων , φέτος θα περιοριστεί. Εγώ δεν το βλέπω πουθενά συμβαίνει.
Δεν ειμαι αντίθετη στο τα δουλέψουν τα μαγαζιά , αλλά πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχει ένας έλεγχος. Έχω πάει και σε άλλες τουριστικές περιοχές στην Ελλάδα και αυτό το πράγμα ,δεν το έχω ξανασυναντήσει.
Ακόμα και στην Κόρινθο, αν πας μια βόλτα θα δεις την διαφορά.
Η πόλη πρέπει πρώτα να είναι για τους πολίτες και μετά για όλους τους άλλους. Και όσο αναφορά τα αυτοκινητα που παρκάρουν όπου βρουν, λες και δεν υπάρχουν παρκινγκ; Αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω. Επιτέλους έχουμε δήμαρχο ;
 Έχει βγει ποτέ μια βόλτα να περπατήσει να δει σε τι κατάσταση βρίσκεται η πόλη που διοικεί; Το Λουτράκι δεν ήταν έτσι παλιά!
 Ευχαριστώ πολύ για το βήμα που μου δώσατε.
Δήμητρα


 http://lcitynews.blogspot.gr
  • Blogroll

  • Blog Archive