Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

ΚΌΡΑΚΑΣ ΚΟΡΑΚΟΥ ΜΑΤΙ ΔΕ ΒΓΑΖΕΙ...Αθωώθηκαν για την τρύπα στη γέφυρα «Καλατράβα»

Posted by ΝΕΟΛΑΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ Παρασκευή, Νοεμβρίου 07, 2014
Αθωώθηκαν χθες από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Λάρισας, εννέα άτομα (υπηρεσιακοί παράγοντες κλπ.), που κατηγορούνταν για τις ζημιές που υπέστη η γέφυρα γνωστή ως «Καλατράβα» στον Αγιόκαμπο.

Η ζημιά έγινε στις 30 Δεκεμβρίου 2012, οπότε άνοιξε ξαφνικά οπή, στην άκρη της γέφυρας. Η ζημιά προκλήθηκε από τα κύματα που υπέσκαψαν την γέφυρα, στην άκρη, στο κομμάτι που την συνδέει με τον δρόμο και υποχώρησαν η άσφαλτος και τα χώματα.

Πηγή
  • Blogroll

  • Blog Archive