Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2016

Τέλος στη ζωή του έδωσε ο δημοσιογράφος Αλέξανδρος Βέλιος, ο οποίος έδινε εδώ και καιρό μάχη με τον καρκίνο. Ο θάνατος του φέρνει ξανά στο προσκήνιο το ζήτημα της ευθανασίας.

«Το μαθαίνω το Σεπτέμβριο. Είχα κάποια συμπτώματα οργανικά, πάω κάνω τις εξετάσεις μου και μου λένε έχεις έναν όγκο ήδη πολύ προχωρημένο. Ξεκινάω μια σειρά από χημειοθεραπείες. Αναζητούμε ένα παράθυρο ευκαιρίας για χειρουργείο, δεν υπάρχει. Ο δεύτερος κύκλος...
χημειοθεραπείας δείχνει ότι ο όγκος είναι πιο ισχυρός από τα φάρμακα και αυτή τη στιγμή δεν παίρνει καν χημειοθεραπεία. Άρα αυτή τη στιγμή είμαι αφημένος στην ενέργεια και στις αντοχές του οργανισμού μου οι οποίες προφανώς δεν είναι και ανεξάντλητες. Ο ηπατολόγος μου έχει πει για 2-3 μήνες(…) Στην πραγματικότητα από τον περασμένο Σεπτέμβριο, δίνω μια μάχη η οποία για να το πούμε νηφάλια και πολύ ήρεμα, έχει αποδειχθεί άνιση. Αυτή τη στιγμή στην ουσία δεν δίνω καμία μάχη, απλά περιμένω. Αν θα περιμένω ελπίζοντας να τελειώσω ειρηνικά σε 2-3 μήνες ή 5-6 μήνες, αυτό μόνο ο οργανισμός μου και τα αποθέματα ενέργειας μπορούν να μου το πούνε», είχε πει τον περασμένο Ιούνιο σε τηλεοπτική εκπομπή, περιγράφοντας την περιπέτεια της υγείας του.
Ο ίδιος είχε δηλώσει δημόσια πως θα προχωρούσε ο ίδιος ευθανασία, προτού τον «συνθλίψει» ο καρκίνος. Όπως είχε δηλώσει σκόπευε να υποβληθεί σε ευθανασία στη Ζυρίχη, επέλεξε ωστόσο να γράψει μόνος του το τέλος, καταφεύγοντας στη λύση της μη υποβοηθούμενης ευθανασίας.
«Για μένα από την 1η Σεπτεμβρίου, ο χρόνος θα κυλάει αντίστροφα.Δεν θα φτάσει το τέλος του Σεπτέμβρη για να φύγω, αλλά αυτό θα γίνει πολύ νωρίτερα... Οι θεράποντες γιατροί  μου είπαν ότι δεν υπάρχει δυνατότητα παράτασης της ζωής μου. Τελικά δεν θα πάω για ευθανασία στο εξωτερικό για δικούς μου προσωπικούς λόγους. Νομίζω όμως ότι θα πετύχω να φύγω με τους δικούς  μου όρους και στο δικό μου πλαίσιο αξιοπρέπειας»,είχε δηλώσει πριν λίγο καιρό.
Η σύζυγός του το έγραψε στο Facebook: «Αγάπη μου, καλό σου ταξίδι. Θα είσαι πάντα στην καρδιά μου!».
Ο Αλέξανδρος Βέλιος άφησε πίσω του δύο επιστολές:


Στη σελίδα του στο Youtube ανέβηκε και το παρακάτω βίντεο με το εξής μήνυμα:
«Από το βράδυ της Κυριακής, ο Αλέξανδρος Βέλιος δεν θα είναι πια μαζί μας... Εγκατέλειψε γενναία τον κόσμο τούτο, καταφεύγοντας τελικά στη λύση της μη υποβοηθούμενης ευθανασίας, στο σπίτι του στο Γέρακα!
  • Blogroll

  • Blog Archive