Το σοβαρότερο επιχείρημα
για την ορθότητα του επικείμενου συλλαλητηρίου είναι ότι θα συμμετάσχει
και ο Μίκης Θεοδωράκης. Περίπου μας λένε: Αφού θα είναι και ο Μίκης,
το σύμβολο της Αριστεράς, τότε το συλλαλητήριο είναι όλου του λαού και
όχι μόνο των ακροδεξιών – εθνικιστών.
Κι όμως σύντροφοι, ακόμα και τον Λένιν να καταφέρετε να ...
αναστήσετε και να τον κοτσάρετε στην εξέδρα, το συλλαλητήριο θα είναι εθνικιστικό και ακροδεξιό. Επειδή τέτοιου χαρακτήρα είναι τα συνθήματα και οι επιδιώξεις του. Δε μιλώ για τα ακραία «Γυφτοσκοπιανοί» κτλ που ακούστηκαν στο προηγούμενο. Ούτε για τα πανό με τη φράση «Σύνορα με τη Σερβία» που ήδη κυκλοφορούν. Υπερβολές είναι, το δέχομαι.
Την προσφορά του Μίκη στην πατρίδα δεν την αμφισβητεί κανείς αλλά τη σούμα με τα στερνά του και τα πρώτα θα την κάνει η ιστορία.
Όμως ακόμα και το «Η Μακεδονία είναι ελληνική» αν το αφήσεις να φουντώσει και να θεριέψει θα τον ανακαλύψει μέσα του τον αλυτρωτισμό, τόσο όσο η «Μεγάλη και ενιαία Μακεδονία» που κοτσάρουν οι αντίστοιχοι ακροδεξιοί από την άλλη πλευρά των συνόρων. Θα βλέπουμε μόνο την καμπούρα του άλλου, η θα συνεννοηθούμε και θα τα βάλουμε κάτω αντί να μετράμε ποιος τον έχει μεγαλύτερο τον αλυτρωτισμό του;
Τί σημαίνει ακριβώς το «είναι ελληνική»; Ότι μας ανήκει; Για να έχουμε καλό ρώτημα, ποια Μακεδονία είναι ελληνική; Η Μακεδονία που βρίσκεται εντός των συνόρων μας ή μήπως και η παραπέρα Μακεδονία; Η βουλγαρική Μακεδονία είναι ελληνική; (δηλαδή μας ανήκει;) Για τη «Σκοπιανή» Μακεδονία μην το συζητήσω ε; Δική μας και με τη βούλα. Και η ανατολική Θράκη; Δική μας και αυτή. Και η Βόρεια Ήπειρος είναι ελληνική. Και η Σμύρνη ελληνική είναι, ξεκινάμε να την ξαναπάρουμε πίσω; Και η Πόλη; Θα ξεπεταχθεί από το συλλαλητήριο ο μαρμαρωμένος βασιλιάς να την ελευθερώσει; Και πάμε βουρ ολοταχώς για το Εσκί Σεχίρ και το Αφιόν Καραχισάρ. Και τα υψίπεδα του Πακιστάν όπου ζει η φυλή Κάλας, ελληνικά βεβαίως αφού μέχρι εκεί έφτασε ο Μεγαλέξανδρος.
Είστε σίγουροι ότι ο διπλανός σας στο συλλαλητήριο δεν έχει τέτοια πράγματα στο μυαλό του; Γιατί για τους διοργανωτές δεν υπάρχει αμφιβολία.
Το ότι ο Μίκης συμμετέχει στο συλλαλητήριο δεν είναι ούτε το πρώτο, ούτε (ελπίζω) το τελευταίο λάθος του. Εδώ συμμετείχε σε κυβέρνηση υπό τον Μητσοτάκη, εκεί θα κολλούσε; Την προσφορά του στην πατρίδα δεν την αμφισβητεί κανείς αλλά τη σούμα με τα στερνά του και τα πρώτα θα την κάνει η ιστορία. (Είναι πάντως τόσα τα θετικά που έχει ακόμα «καβάτζα» λαθών να κάνει χωρίς να γύρει προς την άλλη πλευρά η ζυγαριά).
Αλλά να με συγχωρείτε, αν ο ίδιος δεν αναρωτιέται για αυτό το συνονθύλευμα αποστράτων, ιεραρχών (που θα πάνε και αυτοί), ακραιφνών εθνολάγνων και περίεργων δικηγόρων που κάποτε απαιτούσαν να κατέβουν θεατρικές παραστάσεις δεν χρειάζεται να μην αναρωτιέμαι και εγώ.
Αν δε ρωτά ο ίδιος τί είναι και κυρίως ποιοι χρηματοδοτούν το «Ελληνορθόδοξο Κίνημα Σωτηρίας», την «Επιστημονική Επιτροπή Εθνικών Ζητημάτων» και τους κάθε λογής συντονιστές «Παμμακεδονικών Ενώσεων Υφηλίου», δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να ρωτώ ούτε εγώ.
Πηγή: Μεσόγειος
Κι όμως σύντροφοι, ακόμα και τον Λένιν να καταφέρετε να ...
αναστήσετε και να τον κοτσάρετε στην εξέδρα, το συλλαλητήριο θα είναι εθνικιστικό και ακροδεξιό. Επειδή τέτοιου χαρακτήρα είναι τα συνθήματα και οι επιδιώξεις του. Δε μιλώ για τα ακραία «Γυφτοσκοπιανοί» κτλ που ακούστηκαν στο προηγούμενο. Ούτε για τα πανό με τη φράση «Σύνορα με τη Σερβία» που ήδη κυκλοφορούν. Υπερβολές είναι, το δέχομαι.
Την προσφορά του Μίκη στην πατρίδα δεν την αμφισβητεί κανείς αλλά τη σούμα με τα στερνά του και τα πρώτα θα την κάνει η ιστορία.
Όμως ακόμα και το «Η Μακεδονία είναι ελληνική» αν το αφήσεις να φουντώσει και να θεριέψει θα τον ανακαλύψει μέσα του τον αλυτρωτισμό, τόσο όσο η «Μεγάλη και ενιαία Μακεδονία» που κοτσάρουν οι αντίστοιχοι ακροδεξιοί από την άλλη πλευρά των συνόρων. Θα βλέπουμε μόνο την καμπούρα του άλλου, η θα συνεννοηθούμε και θα τα βάλουμε κάτω αντί να μετράμε ποιος τον έχει μεγαλύτερο τον αλυτρωτισμό του;
Τί σημαίνει ακριβώς το «είναι ελληνική»; Ότι μας ανήκει; Για να έχουμε καλό ρώτημα, ποια Μακεδονία είναι ελληνική; Η Μακεδονία που βρίσκεται εντός των συνόρων μας ή μήπως και η παραπέρα Μακεδονία; Η βουλγαρική Μακεδονία είναι ελληνική; (δηλαδή μας ανήκει;) Για τη «Σκοπιανή» Μακεδονία μην το συζητήσω ε; Δική μας και με τη βούλα. Και η ανατολική Θράκη; Δική μας και αυτή. Και η Βόρεια Ήπειρος είναι ελληνική. Και η Σμύρνη ελληνική είναι, ξεκινάμε να την ξαναπάρουμε πίσω; Και η Πόλη; Θα ξεπεταχθεί από το συλλαλητήριο ο μαρμαρωμένος βασιλιάς να την ελευθερώσει; Και πάμε βουρ ολοταχώς για το Εσκί Σεχίρ και το Αφιόν Καραχισάρ. Και τα υψίπεδα του Πακιστάν όπου ζει η φυλή Κάλας, ελληνικά βεβαίως αφού μέχρι εκεί έφτασε ο Μεγαλέξανδρος.
Είστε σίγουροι ότι ο διπλανός σας στο συλλαλητήριο δεν έχει τέτοια πράγματα στο μυαλό του; Γιατί για τους διοργανωτές δεν υπάρχει αμφιβολία.
Το ότι ο Μίκης συμμετέχει στο συλλαλητήριο δεν είναι ούτε το πρώτο, ούτε (ελπίζω) το τελευταίο λάθος του. Εδώ συμμετείχε σε κυβέρνηση υπό τον Μητσοτάκη, εκεί θα κολλούσε; Την προσφορά του στην πατρίδα δεν την αμφισβητεί κανείς αλλά τη σούμα με τα στερνά του και τα πρώτα θα την κάνει η ιστορία. (Είναι πάντως τόσα τα θετικά που έχει ακόμα «καβάτζα» λαθών να κάνει χωρίς να γύρει προς την άλλη πλευρά η ζυγαριά).
Αλλά να με συγχωρείτε, αν ο ίδιος δεν αναρωτιέται για αυτό το συνονθύλευμα αποστράτων, ιεραρχών (που θα πάνε και αυτοί), ακραιφνών εθνολάγνων και περίεργων δικηγόρων που κάποτε απαιτούσαν να κατέβουν θεατρικές παραστάσεις δεν χρειάζεται να μην αναρωτιέμαι και εγώ.
Αν δε ρωτά ο ίδιος τί είναι και κυρίως ποιοι χρηματοδοτούν το «Ελληνορθόδοξο Κίνημα Σωτηρίας», την «Επιστημονική Επιτροπή Εθνικών Ζητημάτων» και τους κάθε λογής συντονιστές «Παμμακεδονικών Ενώσεων Υφηλίου», δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να ρωτώ ούτε εγώ.
Πηγή: Μεσόγειος