Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

ΜΟΝΑ ΖΥΓΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ

Posted by ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ Τρίτη, Φεβρουαρίου 15, 2011

Γεια σας.

Ονομαζομαι Ανδρεας, και θα σας εξιστορισω τι μου συνεβει το σαββατο 6-2-62011 στην γεφυρα του Ριου.
Ταξιδευω με την οικογενεια μου (με δυο μικρα παιδια!!) προς Αγρινιο. Εχω σκοπο να πληρωσω διοδια (για να μην μπλεξω κ.τ.λ !!).
Τους δινω λοιπον 10 ε σε χαρτονομισμα και 2,20 σε ψιλα σε σακουλα οχι σκοπιμα, (καπου επρεπε να τα δωσω!!).Αμεσως μου λεει η υπαλληλος Τι ειναι αυτα?. Λεφτα της λεω. Αναβει λοιπον το φαναρι πισω μου κοκκινο για να μην ερθει αλλος πισω μου, κλεινει το παραθυρο και αρχιζει η αναμονη. Εμπλεξα!!! Σε δευτερολεπτα ερχεται ενας αλλος υπαλληλος και λεει φωναζοντας δυνατα!! ( Μετρατα καλα μην κανεις παλι λαθος οπως την αλλη φορα, και 5 και 10 φορες!!!) . Ερχεται αλλος ενας και στηνει μπροστα μου μια καμερα με τριποδο. Οπως σας τα λεω!!(,προφανως για να αρχισει καυγας και να με πανε μεσα σηκωτο) .Μετα απο 10 λεπτα αναμονης και τεντωμενων νευρων σκεφτηκα να παρω τηλεφωνο την αστυνομια. Αφου προειδοποιω την υπαλληλο περνω τηλεφωνο. Μιλαω με την αστυνομια Πατρων και μου λεει ο χωροφυλακας . Τι ψιλα του εδωσες? Τι παει να πει τι ψιλα εδωσα του λεω, ψιλα ((ελληνικα λεφτα του λεω!!!)) Δεν μπορω να κανω τιποτα μου λεει, και μου το κλεινει. Το σκηνικο σταματαει εκει γιατι στο ακουσμα της αστυνομιας μου λενε΄΄ μετραμε τα λεφτα σας κυριε , πως κανετε ετσι? Του λεω΄΄ εγω φταιω ρε που πληρωσα, και φευγω. Ρωτηστε με αν πληρωσα διοδια στον γυρισμο για Αθηνα την αλλη μερα. Ακουω λοιπον τωρα οτι η μη πληρωμη των διοδιων συνιστα τροχαια παραβαση. Που ηταν η αστυνομια οταν την χρειαστηκα εγω? Τωρα θα κοβει κλησεις?.Το μετρο δεν θα περασει!!
Εχουν εναν ακομα αντιπαλο!! Εμενα!!
Χαιρετισμους Ανδρεας
  • Blogroll

  • Blog Archive