Φορολογικό αδίκημα η μη καταβολή διοδίων;
Πηγή: zougla online
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=136923&cid=4
Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 20 Μαΐου 2010, 09:07
Στον «πάγο» βάζει η κυβέρνηση, τουλάχιστον για φέτος, την επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων για τα διόδια στους αυτοκινητόδρομους. Προωθεί, δε, νομοθετική ρύθμιση, ώστε η μη καταβολή διοδίων να θεωρείται φορολογικό αδίκημα, ανέφερε σε δημοσίευμά της χθες η εφημερίδα «Ελευθεροτυπία». Σύμφωνα με το αιτιολογικό της κυβέρνησης, αυτό θα συμβεί, επειδή κάθε φορά που δεν πληρώνονται διόδια, το Δημόσιο χάνει το Φ.Π.Α. που του αντιστοιχεί.
Η Εθελοντική Ομάδα Δράσης Νομού Πιερίας «Ο τόπος μου», που έχει συμμετάσχει ενεργά στις κινητοποιήσεις του κινήματος ΔΙΟΔΙΑ STOP, καταγγέλλει: «Αν θέλετε να εξασφαλίσετε έσοδα για το Ελληνικό Δημόσιο ακυρώστε τις συμβάσεις τους, όπως κάνει το Γερμανικό Κράτος σε δεκάδες περιπτώσεις PPP-Projects, τα οποία σε βάθος χρόνου είναι αποδεδειγμένο πως αποβαίνουν εις βάρος των φορολογουμένων πολιτών. Διαβάστε κ. Υπουργέ, πως η κυρία Μέρκελ προστατεύει τους Γερμανούς φορολογούμενους πολίτες, ενώ εσείς ακόμη και σήμερα, σε αυτή τη δεινή οικονομική θέση της χώρα μας... τα «ακουμπάτε χοντρά» στην παρέα της HOCH TIEF!
Τα παρακάτω, όπως αναφέρει η Εθελοντική Ομάδα Δράσης Νομού Πιερίας, δημοσιεύτηκαν στην εφημερίδα Der Westen στις 16.03.2009:
Βερολίνο. Τέσσερα πιλοτικά έργα της Ομοσπονδίας για την κατασκευή και λειτουργία αυτοκινητοδρόμων από ιδιωτικές εταιρείες απειλούνται να οδηγηθούν σε οικονομικό φιάσκο ύψους δισεκατομμυρίων. Αυτό προκύπτει από μια γνωμοδότηση που εκπόνησε το Ομοσπονδιακό Ελεγκτικό Συνέδριο (Ο.Ε.Σ.) για τις συμπράξεις δημοσίου και ιδιωτικού τομέα στην κατασκευή κεντρικών οδικών αρτηριών της Γερμανίας. Στην εν λόγω γνωμοδότηση, το Ο.Ε.Σ. αμφισβητεί έντονα τους βασικούς ισχυρισμούς υπέρ αυτών των έργων. Το Ο.Ε.Σ. θεωρεί ότι τα βασικά στοιχεία είναι τόσο αντικρουόμενα, ώστε η υλοποίηση των έργων απειλείται με δύο πιθανότητες: είτε οι ιδιωτικές εταιρείες θα οδηγηθούν σε «σημαντικές οικονομικές δυσκολίες (πτώχευση)» είτε το κράτος θα υποστεί «σημαντικά οικονομικά μειονεκτήματα».
Πηγή: zougla online
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=136923&cid=4
Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 20 Μαΐου 2010, 09:07
Στον «πάγο» βάζει η κυβέρνηση, τουλάχιστον για φέτος, την επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων για τα διόδια στους αυτοκινητόδρομους. Προωθεί, δε, νομοθετική ρύθμιση, ώστε η μη καταβολή διοδίων να θεωρείται φορολογικό αδίκημα, ανέφερε σε δημοσίευμά της χθες η εφημερίδα «Ελευθεροτυπία». Σύμφωνα με το αιτιολογικό της κυβέρνησης, αυτό θα συμβεί, επειδή κάθε φορά που δεν πληρώνονται διόδια, το Δημόσιο χάνει το Φ.Π.Α. που του αντιστοιχεί.
Η Εθελοντική Ομάδα Δράσης Νομού Πιερίας «Ο τόπος μου», που έχει συμμετάσχει ενεργά στις κινητοποιήσεις του κινήματος ΔΙΟΔΙΑ STOP, καταγγέλλει: «Αν θέλετε να εξασφαλίσετε έσοδα για το Ελληνικό Δημόσιο ακυρώστε τις συμβάσεις τους, όπως κάνει το Γερμανικό Κράτος σε δεκάδες περιπτώσεις PPP-Projects, τα οποία σε βάθος χρόνου είναι αποδεδειγμένο πως αποβαίνουν εις βάρος των φορολογουμένων πολιτών. Διαβάστε κ. Υπουργέ, πως η κυρία Μέρκελ προστατεύει τους Γερμανούς φορολογούμενους πολίτες, ενώ εσείς ακόμη και σήμερα, σε αυτή τη δεινή οικονομική θέση της χώρα μας... τα «ακουμπάτε χοντρά» στην παρέα της HOCH TIEF!
Τα παρακάτω, όπως αναφέρει η Εθελοντική Ομάδα Δράσης Νομού Πιερίας, δημοσιεύτηκαν στην εφημερίδα Der Westen στις 16.03.2009:
Βερολίνο. Τέσσερα πιλοτικά έργα της Ομοσπονδίας για την κατασκευή και λειτουργία αυτοκινητοδρόμων από ιδιωτικές εταιρείες απειλούνται να οδηγηθούν σε οικονομικό φιάσκο ύψους δισεκατομμυρίων. Αυτό προκύπτει από μια γνωμοδότηση που εκπόνησε το Ομοσπονδιακό Ελεγκτικό Συνέδριο (Ο.Ε.Σ.) για τις συμπράξεις δημοσίου και ιδιωτικού τομέα στην κατασκευή κεντρικών οδικών αρτηριών της Γερμανίας. Στην εν λόγω γνωμοδότηση, το Ο.Ε.Σ. αμφισβητεί έντονα τους βασικούς ισχυρισμούς υπέρ αυτών των έργων. Το Ο.Ε.Σ. θεωρεί ότι τα βασικά στοιχεία είναι τόσο αντικρουόμενα, ώστε η υλοποίηση των έργων απειλείται με δύο πιθανότητες: είτε οι ιδιωτικές εταιρείες θα οδηγηθούν σε «σημαντικές οικονομικές δυσκολίες (πτώχευση)» είτε το κράτος θα υποστεί «σημαντικά οικονομικά μειονεκτήματα».