πηγή: Ριζοσπάστης
Με άλλα ζητήματα καταπιάνεται ο Μπόμπολας. Αλλα είναι τα ενδιαφέροντά του: Πρώτα και κύρια τα κέρδη των δεκάδων εταιρειών που απέκτησε, από τη στιγμή που έγινε «εθνικός κατασκευαστής». Η είσπραξη των διοδίων από την Αττική Οδό, από τα διόδια της Πελοποννήσου, της Φθιώτιδας, της Μακεδονίας, τη γέφυρα του Ρίου - Αντιρρίου. Οι επιδοτούμενες από το δημόσιο - και τελικά από τους φορολογούμενους απεργούς που συκοφαντεί - επενδύσεις του στους τομείς της ενέργειας. Η απόδοση των κεφαλαίων του στο καζίνο της Πάρνηθας και στα μεταλλεία Χαλκιδικής. Και μαζί με όλα αυτά, έχει να φροντίσει και το τι θα κάνει με τα τόσα και τόσα ...δισεκατομμύρια που κερδίζει και σπαζοκεφαλιάζει πώς να τα αξιοποιήσει. Γι' αυτό, φαίνεται πως αποφάσισε να γίνει και εφοπλιστής, σαν τους άλλους καναλάρχες και όπως λέει το «Ποντίκι», έχει αποκτήσει ήδη 6 πλοία.
Αντε μετά από όλα αυτά να ζητάει κανείς αντικειμενική ενημέρωση από τις εφημερίδες του και στήριξη των λαϊκών κινητοποιήσεων. Μα, η αλήθεια είναι ότι ο άνθρωπος έχει δικές του εφημερίδες για να «ενημερώνει» σύμφωνα με τα συμφέροντά του. Μόνο που τα δικά του συμφέροντα πάνε κόντρα με τα συμφέροντα της συντριπτικής πλειοψηφίας του λαού.