του Φάνη Γαβρινιώτη
Δημοσιεύθηκε: 14:20 - 21/06/10
Με σύμβαση παραχώρησης σε ιδιώτη επενδυτή σχεδιάζει να αναθέσει το υπουργείο Υποδομών την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνας -Θήβας, μέσω του οποίου θα διεξάγεται η κίνηση των οχημάτων στον ΠΑΘΕ, χωρίς αυτά να διέρχονται μέσα από τον αστικό ιστό όπως γίνεται σήμερα.
Την απόφαση του υπουργείου, να παραχωρηθεί σε ιδιώτες και ο συγκεκριμένος οδικός άξονας, έκανε γνωστή ο κ. Δημήτρης Ρέππας κατά τη διάρκεια ομιλίας του στο συνέδριο «Σύγχρονοι Δρόμοι με Διόδια - Ένα νέο κεφάλαιο κοινωνικής ευθύνης», που διοργάνωσε στην Αθήνα η IBTTA (Διεθνής Ομοσπονδία των φορέων διαχείρισης οδικών έργων παραχώρησης).
Σύμφωνα με τον κ. Ρέππα, το νέο έργο παραχώρησης πρόκειται να δημοπρατηθεί τον επόμενο χρόνο, ενώ το μήκος του οδικού άξονα που θα ενώσει την Ελευσίνα με τη Θήβα, παρακάμπτοντας την Αθήνα, θα φτάνει τα 50 χιλιόμετρα.
πηγή: EURO2day
Δημοσιεύθηκε: 14:20 - 21/06/10
Με σύμβαση παραχώρησης σε ιδιώτη επενδυτή σχεδιάζει να αναθέσει το υπουργείο Υποδομών την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνας -Θήβας, μέσω του οποίου θα διεξάγεται η κίνηση των οχημάτων στον ΠΑΘΕ, χωρίς αυτά να διέρχονται μέσα από τον αστικό ιστό όπως γίνεται σήμερα.
Την απόφαση του υπουργείου, να παραχωρηθεί σε ιδιώτες και ο συγκεκριμένος οδικός άξονας, έκανε γνωστή ο κ. Δημήτρης Ρέππας κατά τη διάρκεια ομιλίας του στο συνέδριο «Σύγχρονοι Δρόμοι με Διόδια - Ένα νέο κεφάλαιο κοινωνικής ευθύνης», που διοργάνωσε στην Αθήνα η IBTTA (Διεθνής Ομοσπονδία των φορέων διαχείρισης οδικών έργων παραχώρησης).
Σύμφωνα με τον κ. Ρέππα, το νέο έργο παραχώρησης πρόκειται να δημοπρατηθεί τον επόμενο χρόνο, ενώ το μήκος του οδικού άξονα που θα ενώσει την Ελευσίνα με τη Θήβα, παρακάμπτοντας την Αθήνα, θα φτάνει τα 50 χιλιόμετρα.
πηγή: EURO2day