Αναγνωρίζει τη σωρεία παραβάσεων της εταιρείας ο Γ. Μαγκριώτης αλλά σηκώνει τα χέρια ψηλά. Έτσι οι χρηματικές δόσεις εκατομμυρίων ευρώ από το Δημόσιο καταβάλλονται κανονικά και στην ώρα τους
Την ώρα που δεν τηρεί καν τις συμβατικές της υποχρεώσεις, ενώ λαμβάνει κανονικά τις χρηματικές δόσεις εκατομμυρίων ευρώ από το Δημόσιο, η εταιρεία “Νέα Οδός Α.Ε.”, που διαχειρίζεται, μεταξύ άλλων, την Εθνική Οδό από τη Μεταμόρφωση ώς τη Λαμία, σχεδιάζει την τοποθέτηση δύο, ίσως και τριών νέων σταθμών διοδίων στην Β.Α. Αττική. Με τις... ευλογίες του υπουργείου Μεταφορών, οι κάτοικοι των γύρω περιοχών οδηγούνται σε οικονομική αφαίμαξη απλώς και μόνο για να διασχίσουν τα όρια του ίδιου τους του δήμου! Άλλωστε, στον νέο δήμο, που προκύπτει από τον "Καλλικράτη", λειτουργούν ήδη 6 σταθμοί διοδίων, στους οποίους, όπως όλα δείχνουν, θα προστεθούν το επόμενο διάστημα: ένας νέος σταθμός στον Άγιο Στέφανο, ένας στη Μεταμόρφωση, πιθανόν δε και ακόμη ένας στη Βαρυμπόμπη. Παρέα με την σχεδιαζόμενη αύξηση της τιμής, πιθανότατα μέσα στον Αύγουστο, μπορεί εύκολα να εξηγηθεί η προσπάθεια ποινικοποίησης του αγώνα ενάντια στα διόδια των κατοίκων και των Φορέων της Β.Α. Αττικής.
Τα παραπάνω κατήγγειλε στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε χθες στην ΕΣΗΕΑ, η Συντονιστική Επιτροπή Φορέων και Κατοίκων Β.Α. Αττικής ενημερώνοντας ότι στην προχθεσινή συνάντησή της με τον Γ. Μαγκριώτη, ο υφυπουργός σήκωσε τα χέρια ψηλά, αναφορικά με τη δημιουργία των νέων σταθμών, λέγοντας ότι πρόκειται για συμβατικό δικαίωμα της εταιρείας. Ωστόσο, παρότι αποδέχθηκε τη σωρεία παραβάσεων της σύμβασης εκ μέρους της επιχείρησης, επικαλέστηκε αδυναμία να υπερασπιστεί, επί της ουσίας, το δημόσιο συμφέρον εξαιτίας διαφορών Δημοσίου - εταιρείας στον άξονα Αντιρρίου - Ιωαννίνων. Επιπλέον, ο κ. Μαγκριώτης επανέλαβε αρκετές φορές στην αντιπροσωπεία της Συντονιστικής Επιτροπής ότι η άρνηση των οδηγών να πληρώσουν τα διόδια δημιουργεί προβλήματα στο Δημόσιο, που αναγκάζεται να καταβάλει το ίδιο τις οφειλές. Όπως ξεκαθάρισε όμως, ο Παναγιώτης Γκοιμίσης, πολιτικός μηχανικός και μέλος της Συντονιστικής, το άρθρο 24 της σύμβασης ορίζει ρητά πως το Δημόσιο δεν φέρει ουδεμία ανάλογη ευθύνη. Κατά τ' άλλα, οι εκπρόσωποι της Συντονιστικής επανέλαβαν χθες το αίτημά τους για κατάργηση των διοδίων στη Β.Α. Αττική, προβάλλοντας όχι μόνο την οικονομική δυσπραγία που προκαλεί, αλλά και την περιβαλλοντική επιβάρυνση. Εναντίον τους εκκρεμούν 3 μηνύσεις της εταιρείας, ενώ πρόσφατα, όπως έχει γίνει γνωστό, το υπουργείο μέσω του προϊστάμενου Γερ. Κόκλα έστειλε επιστολή προς τον αρχηγό της αστυνομίας, καλώντας τον στην πραγματικότητα να παρέμβει για την προστασία της Α.Ε.
Στη συνέντευξη Τύπου συμμετείχαν επίσης ο αντινομάρχης Ανατ. Αττικής Χ. Δομάσκος, η νομαρχιακή σύμβουλος Ι. Στεργίου, ο πρόεδρος της Μαλακάσας Κ. Λίτσας, ο πολιτικός μηχανικός Χρ. Παναγής, οι νομικοί Κ. Παπαδάκης και Κ. Παπασπύρου και ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων Ωρωπού, Χ. Παναγόπουλος.
πηγή: Αυγή
Την ώρα που δεν τηρεί καν τις συμβατικές της υποχρεώσεις, ενώ λαμβάνει κανονικά τις χρηματικές δόσεις εκατομμυρίων ευρώ από το Δημόσιο, η εταιρεία “Νέα Οδός Α.Ε.”, που διαχειρίζεται, μεταξύ άλλων, την Εθνική Οδό από τη Μεταμόρφωση ώς τη Λαμία, σχεδιάζει την τοποθέτηση δύο, ίσως και τριών νέων σταθμών διοδίων στην Β.Α. Αττική. Με τις... ευλογίες του υπουργείου Μεταφορών, οι κάτοικοι των γύρω περιοχών οδηγούνται σε οικονομική αφαίμαξη απλώς και μόνο για να διασχίσουν τα όρια του ίδιου τους του δήμου! Άλλωστε, στον νέο δήμο, που προκύπτει από τον "Καλλικράτη", λειτουργούν ήδη 6 σταθμοί διοδίων, στους οποίους, όπως όλα δείχνουν, θα προστεθούν το επόμενο διάστημα: ένας νέος σταθμός στον Άγιο Στέφανο, ένας στη Μεταμόρφωση, πιθανόν δε και ακόμη ένας στη Βαρυμπόμπη. Παρέα με την σχεδιαζόμενη αύξηση της τιμής, πιθανότατα μέσα στον Αύγουστο, μπορεί εύκολα να εξηγηθεί η προσπάθεια ποινικοποίησης του αγώνα ενάντια στα διόδια των κατοίκων και των Φορέων της Β.Α. Αττικής.
Τα παραπάνω κατήγγειλε στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε χθες στην ΕΣΗΕΑ, η Συντονιστική Επιτροπή Φορέων και Κατοίκων Β.Α. Αττικής ενημερώνοντας ότι στην προχθεσινή συνάντησή της με τον Γ. Μαγκριώτη, ο υφυπουργός σήκωσε τα χέρια ψηλά, αναφορικά με τη δημιουργία των νέων σταθμών, λέγοντας ότι πρόκειται για συμβατικό δικαίωμα της εταιρείας. Ωστόσο, παρότι αποδέχθηκε τη σωρεία παραβάσεων της σύμβασης εκ μέρους της επιχείρησης, επικαλέστηκε αδυναμία να υπερασπιστεί, επί της ουσίας, το δημόσιο συμφέρον εξαιτίας διαφορών Δημοσίου - εταιρείας στον άξονα Αντιρρίου - Ιωαννίνων. Επιπλέον, ο κ. Μαγκριώτης επανέλαβε αρκετές φορές στην αντιπροσωπεία της Συντονιστικής Επιτροπής ότι η άρνηση των οδηγών να πληρώσουν τα διόδια δημιουργεί προβλήματα στο Δημόσιο, που αναγκάζεται να καταβάλει το ίδιο τις οφειλές. Όπως ξεκαθάρισε όμως, ο Παναγιώτης Γκοιμίσης, πολιτικός μηχανικός και μέλος της Συντονιστικής, το άρθρο 24 της σύμβασης ορίζει ρητά πως το Δημόσιο δεν φέρει ουδεμία ανάλογη ευθύνη. Κατά τ' άλλα, οι εκπρόσωποι της Συντονιστικής επανέλαβαν χθες το αίτημά τους για κατάργηση των διοδίων στη Β.Α. Αττική, προβάλλοντας όχι μόνο την οικονομική δυσπραγία που προκαλεί, αλλά και την περιβαλλοντική επιβάρυνση. Εναντίον τους εκκρεμούν 3 μηνύσεις της εταιρείας, ενώ πρόσφατα, όπως έχει γίνει γνωστό, το υπουργείο μέσω του προϊστάμενου Γερ. Κόκλα έστειλε επιστολή προς τον αρχηγό της αστυνομίας, καλώντας τον στην πραγματικότητα να παρέμβει για την προστασία της Α.Ε.
Στη συνέντευξη Τύπου συμμετείχαν επίσης ο αντινομάρχης Ανατ. Αττικής Χ. Δομάσκος, η νομαρχιακή σύμβουλος Ι. Στεργίου, ο πρόεδρος της Μαλακάσας Κ. Λίτσας, ο πολιτικός μηχανικός Χρ. Παναγής, οι νομικοί Κ. Παπαδάκης και Κ. Παπασπύρου και ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων Ωρωπού, Χ. Παναγόπουλος.
πηγή: Αυγή