πηγή: ΕΡΕΥΝΑ
Το έργο αυτό γίνεται με αυτοχρηματοδότηση των κατασκευαστών και συγχρηματοδότηση του κράτους εκ των πραγμάτων φαίνεται ότι η ροή οχημάτων στην Ε65 λόγω της Ιόνιας και της καθέτου Κρυσταλοπηγής που βρίσκει διέξοδο στην ΠΑΘΕ τα έσοδα από τα διόδια θα είναι πολύ λιγότερα απ’ ότι υπολόγισαν οι κατασκευαστές.
΄Ετσι θα πρέπει το κράτος να συμβάλει με μεγάλο ποσοστό συγχρηματοδότησης, αυτό είναι το ζητούμενο που παίζουν οι Ισπανοί και όχι οτιδήποτε άλλο.
Μιας και κάνουμε αναφορά στην Ε65 θα πρέπει να πούμε και κάτι ακόμα σημαντικό.
Όλο αυτό το διάστημα των εργασιών για την Ε65 με την μεταφορά αδρανών υλικών καταπονείται όλο το επαρχιακό δίκτυο του Νομού σε βαθμό που σύντομα θα χρειασθεί ολική συντήρηση η οποία σημαίνει πολλά χρήματα.
Οι κύριοι αυτοί αφού θα κάνουν τη δουλειά τους θα φύγουν και για 30 και πάνω χρόνια θα εισπράττουν εκατομμύρια ευρώ απ’ τα διόδια και τη συμμετοχή του κράτους....
...Ας το δούμε λίγο και αυτό και ας το αναδείξουμε γιατί κακά τα ψέματα, αν γυρίσει κάποιος τους δρόμους που περνούν τα βαριά μεταφορικά τάμπερ αυτοκίνητα θα δει ότι έγιναν μπακλαβαδοτά.