Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

Συμμετέχω και εγώ πλέον ενεργά στο κίνημά σας και δεν πληρώνω διόδια.

Posted by ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ Τετάρτη, Αυγούστου 25, 2010

μέηλ προς τις Επιτροπες Αγώνα:

Χαιρετώ όλους τους αγανακτισμένους πολίτες της υποθηκευμάνης μας χώρας.
Συμμετέχω και εγώ πλέον ενεργά στο κίνημά σας και δεν πληρώνω διόδια.
Όταν την πρώτη φορά τόλμησα και είπα στην υπάλληλο των διοδίων ότι
δεν θέλω να πληρώσω μου είπε να δώσω τα στοιχεία μου και ψάρωσα έτσι πλήρωσα.
Mου ανέφερε όμως ότι υπ'αρχει το 1075 το τηλέφωνο της εταιρείας Νέα Οδός ΑΕ.
Και πήρα ...Όπως ήταν φυσικό δεν έβγαλα άκρη δεν μίλησα καν με κανέναν από την
νομική τους υπηρεσία ενώ τους το ζήτησα.
Ενοχλήθηκα πάρα πολύ που δεν βγήκε καν στο τηλέφωνο κανείς να μου
εξηγήσει. Απο τότε δεν ξαναπλήρωσα διόδια και διαβάζοντας τις αναρτήσεις
του blog σας σε ότι αφορά νομικά θέματα πλέον μπορώ και απαντώ στον
κάθε υπάλληλο που μου λέει να δώσω τα στοιχεία μου ή ότι δεν μπορει να μου ανοιξει την μπάρα κ.τ.λ.
Δεν αναρωτιέστε γιατι δεν βγαίνει επισημα η εταιρεία αυτή στις εφημερίδες , στα κανάλια
και να υπερασπιστεί το δίκιο της , αν το έχει ;
Σήμερα πήρα πάλι την συγκεκριμένη εταιρεία να ρωτήσω αν υπάρχει καποια
επίσημη απάντηση σε όσα γραφονται στο blog σας και η απάντηση της υπαλλήλου
(οχι νομικη υπηρεσια) ήταν ότι οποιος μας παίρνει τηλέφωνο και ρωτά του απαντάμε.
Σε πολυ σοβαρη εταιρεία δώσατε το έργο μπράβο!!
Μη γονατίζουμε μη σκύβουμε άλλο το κεφάλι έχουμε και δικαιώματα
όσο πιο πολλοι δεν πληρώνουμε τόσο το καλύτερο.

ΜΑΡΙΑ ΤΟΜ.
  • Blogroll

  • Blog Archive