Θα τα πληρώσουμε χρυσάφι
ΕΛΛΙΠΕΙΣ μελέτες προκαλούν προσφυγές και αλλαγές στα έργα και στους 5 κεντρικούς αυτοκινητόδρομους της χώρας. Το κόστος των πρόσθετων εργασιών ανέρχεται σε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ και φορτώνεται αποκλειστικά στο Δημόσιο, με τους πολίτες να συμμετέχουν στο 100% της δαπάνης. Αν είχαν εκπονηθεί από την αρχή σωστά -κατά το Συμβ. Επικρατείας- οι μελέτες, η επιβάρυνση του κρατικού προϋπολογισμού θα ήταν μόνον 33%. Τα διόδια πάντως αυξάνονται και πληθύνονται με ταχύτατους ρυθμούς. Έργα και διόδια αφορούν τις εθνικές Αθηνών-Πατρών-Πύργου, Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας και Αθηνών-Θεσσαλονίκης, την Ιονία Οδό (Αντίρριο-Ιωάννινα) και τον νέο δρόμο της δυτικής Θεσσαλίας (Ε-65). Σε διπλό ναυάγιο οδηγήθηκε πάντως η υποθαλάσσια αρτηρία Θεσσαλονίκης, το έκτο μεγάλο έργο.
πηγή: Πρωτοσέλιδο στην Ελευθεροτυπία
ΕΛΛΙΠΕΙΣ μελέτες προκαλούν προσφυγές και αλλαγές στα έργα και στους 5 κεντρικούς αυτοκινητόδρομους της χώρας. Το κόστος των πρόσθετων εργασιών ανέρχεται σε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ και φορτώνεται αποκλειστικά στο Δημόσιο, με τους πολίτες να συμμετέχουν στο 100% της δαπάνης. Αν είχαν εκπονηθεί από την αρχή σωστά -κατά το Συμβ. Επικρατείας- οι μελέτες, η επιβάρυνση του κρατικού προϋπολογισμού θα ήταν μόνον 33%. Τα διόδια πάντως αυξάνονται και πληθύνονται με ταχύτατους ρυθμούς. Έργα και διόδια αφορούν τις εθνικές Αθηνών-Πατρών-Πύργου, Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας και Αθηνών-Θεσσαλονίκης, την Ιονία Οδό (Αντίρριο-Ιωάννινα) και τον νέο δρόμο της δυτικής Θεσσαλίας (Ε-65). Σε διπλό ναυάγιο οδηγήθηκε πάντως η υποθαλάσσια αρτηρία Θεσσαλονίκης, το έκτο μεγάλο έργο.
πηγή: Πρωτοσέλιδο στην Ελευθεροτυπία