Και νέο πρόστιμο αυθαιρέτου, το πέμπτο μέσα στο τελευταίο διάστημα, επέβαλε η πολεοδομία Καπανδριτίου για την κατασκευή σταθμών διοδίων στη Μαλακάσα, στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας.
Η καινούργια «καμπάνα» ξεπερνά τα 250.000 ευρώ, ανεβάζοντας το συνολικό ύψος των προστίμων στα 22,5 εκατ. ευρώ.
Η αυτοψία της πολεοδομίας στα πλευρικά διόδια στη Μαλακάσα, σύμφωνα με το έγγραφο που συντάχθηκε στις 8 Σεπτεμβρίου 2010 και έχει στα χέρια της η «Ε», αφορά «αυθαίρετες κατασκευές σε εκτός σχεδίου περιοχή, άνευ οικοδομικής άδειας» για τον σταθμό, το κτίριο, τις ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις και άλλους βοηθητικούς χώρους. Στο ίδιο έγγραφο σημειώνεται ότι οι συγκεκριμένες χρήσεις απαγορεύονται στην περιοχή, με βάση τον οικιστικό νόμο 1337/83 και τον νόμο 1650/1985 περί προστασίας του περιβάλλοντος. Το πρόστιμο ανέγερσης των αυθαιρέτων ανέρχεται στα 166.500 ευρώ, ενώ το πρόστιμο διατήρησης στα 83.294 ευρώ για κάθε χρόνο. Η κοινοπραξία που έχει αναλάβει τα έργα στον αυτοκινητόδρομο έχει περιθώριο έως τις 7 Οκτωβρίου για να καταθέσει ένσταση.
Οι προηγούμενες τέσσερις αυτοψίες της πολεοδομίας στο τμήμα της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας που βρίσκεται μέσα στα όρια του Νομού Αττικής αφορούν τον σταθμό αποχιονισμού και τις παρεμβάσεις στο περιβάλλον για τις ανάγκες του μετωπικού σταθμού της Μαλακάσας, τα κτίρια διοίκησης του αυτοκινητόδρομου στις Αφίδνες, καθώς και τους πλευρικούς σταθμούς διοδίων στο Καπανδρίτι και στις Αφίδνες. Από την κοινοπραξία μάς ενημέρωσαν ότι η πολεοδομία δεν είναι αρμόδια και σήμερα εκδικάζεται η ένταση κατά του πρώτου προστίμου.
Η σύμβαση του 2007 παρέχει στην κοινοπραξία τη δυνατότητα να θέσει σε λειτουργία συνολικά 12 μετωπικούς και πλευρικούς σταθμούς· πριν από έναν χρόνο προστέθηκαν δύο, ενώ γίνονται έργα στον Αγιο Στέφανο, όπου προβλέπεται να λειτουργήσει πλευρικός σταθμός. Το μόνο θετικό είναι ότι, με ευθύνη της κοινοπραξίας, θα ξεκινήσουν τα έργα αναβάθμισης του παράπλευρου οδικού δικτύου, ώστε να γίνονται οι τοπικές κινήσεις χωρίς την καταβολή διοδίων.
Το «φύτεμα» διοδίων αφορά και το «πέταλο» του Μαλιακού, όπου προβλέπεται να λειτουργήσουν τρεις σταθμοί. Ο πρώτος, κοντά στις Θερμοπύλες, είναι έτοιμος και αναμένεται να λειτουργήσει πολύ σύντομα.
Χ.ΤΖ.
πηγή: Ελευθεροτυπία
Η καινούργια «καμπάνα» ξεπερνά τα 250.000 ευρώ, ανεβάζοντας το συνολικό ύψος των προστίμων στα 22,5 εκατ. ευρώ.
Η αυτοψία της πολεοδομίας στα πλευρικά διόδια στη Μαλακάσα, σύμφωνα με το έγγραφο που συντάχθηκε στις 8 Σεπτεμβρίου 2010 και έχει στα χέρια της η «Ε», αφορά «αυθαίρετες κατασκευές σε εκτός σχεδίου περιοχή, άνευ οικοδομικής άδειας» για τον σταθμό, το κτίριο, τις ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις και άλλους βοηθητικούς χώρους. Στο ίδιο έγγραφο σημειώνεται ότι οι συγκεκριμένες χρήσεις απαγορεύονται στην περιοχή, με βάση τον οικιστικό νόμο 1337/83 και τον νόμο 1650/1985 περί προστασίας του περιβάλλοντος. Το πρόστιμο ανέγερσης των αυθαιρέτων ανέρχεται στα 166.500 ευρώ, ενώ το πρόστιμο διατήρησης στα 83.294 ευρώ για κάθε χρόνο. Η κοινοπραξία που έχει αναλάβει τα έργα στον αυτοκινητόδρομο έχει περιθώριο έως τις 7 Οκτωβρίου για να καταθέσει ένσταση.
Οι προηγούμενες τέσσερις αυτοψίες της πολεοδομίας στο τμήμα της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας που βρίσκεται μέσα στα όρια του Νομού Αττικής αφορούν τον σταθμό αποχιονισμού και τις παρεμβάσεις στο περιβάλλον για τις ανάγκες του μετωπικού σταθμού της Μαλακάσας, τα κτίρια διοίκησης του αυτοκινητόδρομου στις Αφίδνες, καθώς και τους πλευρικούς σταθμούς διοδίων στο Καπανδρίτι και στις Αφίδνες. Από την κοινοπραξία μάς ενημέρωσαν ότι η πολεοδομία δεν είναι αρμόδια και σήμερα εκδικάζεται η ένταση κατά του πρώτου προστίμου.
Η σύμβαση του 2007 παρέχει στην κοινοπραξία τη δυνατότητα να θέσει σε λειτουργία συνολικά 12 μετωπικούς και πλευρικούς σταθμούς· πριν από έναν χρόνο προστέθηκαν δύο, ενώ γίνονται έργα στον Αγιο Στέφανο, όπου προβλέπεται να λειτουργήσει πλευρικός σταθμός. Το μόνο θετικό είναι ότι, με ευθύνη της κοινοπραξίας, θα ξεκινήσουν τα έργα αναβάθμισης του παράπλευρου οδικού δικτύου, ώστε να γίνονται οι τοπικές κινήσεις χωρίς την καταβολή διοδίων.
Το «φύτεμα» διοδίων αφορά και το «πέταλο» του Μαλιακού, όπου προβλέπεται να λειτουργήσουν τρεις σταθμοί. Ο πρώτος, κοντά στις Θερμοπύλες, είναι έτοιμος και αναμένεται να λειτουργήσει πολύ σύντομα.
Χ.ΤΖ.
πηγή: Ελευθεροτυπία