ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ δημοτικές εκλογές θα ανοίξει η κυβέρνηση τον φάκελο «Διόδια μέσα στην Αττική», καθώς η χασούρα των επιχειρήσεων που διαχειρίζονται σήμερα την εθνική οδό, από τη Μεταμόρφωση μέχρι τη Σκάρφεια, οδηγεί στα δικαστήρια το Δημόσιο με τους ιδιώτες.
ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΝΝΑΣ ΤΖΑΝΝΕ
Η ελληνοϊσπανικη κοινοπραξία που απαρτίζουν οι εταιρείες ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ και «Dragados»-«Ferrovial» έχει προσφύγει σε διαιτησία και ζητά να αποζημιωθεί για τις απώλειες από τις 15μηνες καθυστερήσεις στην εγκατάσταση νέων σταθμών διοδίων στην ΠΑΘΕ (Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι), τη στιγμή που το κίνημα εναντίον των διοδίων δυναμώνει και ψαλιδίζει τα έσοδα ακόμη και από τους σταθμούς που λειτουργούν, όπως οι Αφίδνες. Οι νέοι σταθμοί (συνολικά 12, από τους οποίους 7 εντός των ορίων της Αττικής), αν και προβλέπονται από τη σύμβαση, έχουν «στοιχειώσει» λόγω αντιδράσεων, καθυστερήσεων στις συμβατικές υποχρεώσεις του αναδόχου, αλλά και έλλειψης παράπλευρου οδικού δικτύου που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για τις τοπικές μετακινήσεις των κατοίκων της Βορειοανατολικής Αττικής. Η κυβέρνηση έχει παγώσει προσωρινά τα έργα μέχρι να ξεπεραστεί ο σκόπελος των δημοτικών εκλογών, αλλά έγκυρες πληροφορίες αναφέρουν ότι η φόρμουλα για να εγκατασταθεί ο πρώτος σταθμός στον Αγιο Στέφανο -και μάλιστα το συντομότερο δυνατό- έχει βρεθεί.
πηγή: Πρώτο ΘΕΜΑ