Θεσσαλονίκη
Από το 2011 ξεκινά και πάλι η διαπραγμάτευση με τους παραχωρησιούχους των μεγάλων οδικών έργων για τη μείωση των διοδίων, δήλωσε σήμερα στη Θεσσαλονίκη ο υφυπουργός Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης.
Σε δηλώσεις του Παναγιώτη Ψωμιάδη για επικείμενη αύξηση των διοδίων από τις 17 Νοεμβρίου, την οποία, όπως υποστηρίζει ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, η κυβέρνηση τη γνωρίζει αλλά την αποκρύπτει, ο Γ.Μαγκιώτης, απάντησε: «Πρόκειται για αυξήσεις που γίνονται στο πλαίσιο των συμβάσεων που έχει υπογράψει η προηγούμενη κυβέρνηση, και δεν αφορούν σε αποφάσεις της κυβέρνησής μας». Τόνισε ότι η διαπραγμάτευση για τη μείωση των διοδίων είχε διακοπεί γιατί, εξαιτίας της κρίσης, τα επιτόκια των τραπεζών ήταν υψηλά. «Τώρα που τα επιτόκια πέφτουν, θα τεθεί και πάλι σε διαπραγμάτευση των θέμα των διοδίων, με σκοπό τη μείωσή τους», πρόσθεσε ο Γ.Μαγκριώτης.
Τόνισε ότι σε 1,5 χρόνο αναμένεται να ολοκληρωθεί η μελέτη για τα ηλεκτρονικά διόδια στην Εγνατία οδό, η οποία, όπως είπε, αναλαμβάνει έργα σε άλλες περιφέρειες, επειδή υπάρχουν πολλά και έντονα αιτήματα από τις ίδιες τις περιφέρειες, και επειδή η «Εγνατία Οδός ΑΕ», είναι δημόσια εταιρεία η οποία έχει μεγάλη τεχνογνωσία.
πηγή: Ελευθεροτυπία
Σχόλιο των επιτροπών: Την αύξηση των διοδίων των Μαλγάρων από 2 σε 2,8 ευρώ με ισχύ από 16/11/2010 ποιά σύμβαση παραχώρησης την υπαγορεύει; Δεν υπογράψατε εσείς κ. Μαγκρώτη υπουργική απόφαση στις 30/9/2010 για την αύξηση στα δημόσια διόδια;
Από το 2011 ξεκινά και πάλι η διαπραγμάτευση με τους παραχωρησιούχους των μεγάλων οδικών έργων για τη μείωση των διοδίων, δήλωσε σήμερα στη Θεσσαλονίκη ο υφυπουργός Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης.
Σε δηλώσεις του Παναγιώτη Ψωμιάδη για επικείμενη αύξηση των διοδίων από τις 17 Νοεμβρίου, την οποία, όπως υποστηρίζει ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, η κυβέρνηση τη γνωρίζει αλλά την αποκρύπτει, ο Γ.Μαγκιώτης, απάντησε: «Πρόκειται για αυξήσεις που γίνονται στο πλαίσιο των συμβάσεων που έχει υπογράψει η προηγούμενη κυβέρνηση, και δεν αφορούν σε αποφάσεις της κυβέρνησής μας». Τόνισε ότι η διαπραγμάτευση για τη μείωση των διοδίων είχε διακοπεί γιατί, εξαιτίας της κρίσης, τα επιτόκια των τραπεζών ήταν υψηλά. «Τώρα που τα επιτόκια πέφτουν, θα τεθεί και πάλι σε διαπραγμάτευση των θέμα των διοδίων, με σκοπό τη μείωσή τους», πρόσθεσε ο Γ.Μαγκριώτης.
Τόνισε ότι σε 1,5 χρόνο αναμένεται να ολοκληρωθεί η μελέτη για τα ηλεκτρονικά διόδια στην Εγνατία οδό, η οποία, όπως είπε, αναλαμβάνει έργα σε άλλες περιφέρειες, επειδή υπάρχουν πολλά και έντονα αιτήματα από τις ίδιες τις περιφέρειες, και επειδή η «Εγνατία Οδός ΑΕ», είναι δημόσια εταιρεία η οποία έχει μεγάλη τεχνογνωσία.
πηγή: Ελευθεροτυπία
Σχόλιο των επιτροπών: Την αύξηση των διοδίων των Μαλγάρων από 2 σε 2,8 ευρώ με ισχύ από 16/11/2010 ποιά σύμβαση παραχώρησης την υπαγορεύει; Δεν υπογράψατε εσείς κ. Μαγκρώτη υπουργική απόφαση στις 30/9/2010 για την αύξηση στα δημόσια διόδια;