Δ. Ρέππας: «Τα διόδια είναι άδικα, αλλά ο νόμος είναι …νόμος και οι οδηγοί πρέπει να τα πληρώνουν!»
Της Μελίνας Καραπαναγιωτίδου
Θα καταργηθούν τα διόδια, είχαν πει προεκλογικά οι κυβερνώντες κι αργά το βράδυ το έκαναν πράξη. Καταργούν τα υπάρχοντα και τα αντικαθιστούν σιγά σιγά με…ηλεκτρονικά! Ο υπουργός υποδομών και…διοδίων ανακοίνωσε κατά τη ψήφιση νομοσχεδίου ότι σε δύο χρόνια όλοι οι μεγάλοι δρόμοι θα λειτουργούν με …κοντρόλ, αρχής γενομένης από την Εγνατία και τη Βόρεια Ελλάδα.
Ωστόσο παραδέχθηκε ότι υπάρχουν… αντιφάσεις οι οποίες πρέπει να εξορθολογιστούν και πρόσθεσε ότι τα πελατειακής (;) αντίληψης προβλήματα τα οποία προκύπτουν θα αντιμετωπιστούν. «Στην Ελλάδα πληρώνουμε ακριβά και πυκνά διόδια. Υπάρχουν ακριβά διόδια σε δρόμους που τώρα κατασκευάζονται, ενώ επιτρέπονταν η εντελώς ελεύθερη διέλευση από την Εγνατία από πολίτες άλλων χωρών, Τούρκους, Βούλγαρους μεταφορείς» είπε ο υπουργός.
Το τυράκι στη νέα…φάκα είναι ότι θα δημιουργηθούν, κάποτε, τοπικά δίκτυα που θα διευκολύνουν τις καθημερινές μετακινήσεις των πολιτών στον αστικό ιστό. Επίσης ότι με τα ηλεκτρονικά διόδια θα πληρώνουμε αναλόγως των αποστάσεων που θα διανύουμε. Φυσικά (και) το θέμα αυτό…μετά τη ψήφιση του νομοσχεδίου για την οδική ασφάλεια, τίθεται σε διαβούλευση των τοπικών κοινωνιών με πρωτεργάτες τους…βουλευτές! Τέλος διευκρινίστηκε ότι η πολιτική για την οδική ασφάλεια θα συζητηθεί στο πλαίσιο του Στρατηγικού Σχεδίου 2011 – 2020, χωρίς αναφορά στα συνήθη… ύποπτα και επικίνδυνα σημεία της ΠΑΘΕ πχ τα Τέμπη.
πηγή: VORIA.GR
Της Μελίνας Καραπαναγιωτίδου
Ο υπουργός υποδομών και... διοδίων |
Ωστόσο παραδέχθηκε ότι υπάρχουν… αντιφάσεις οι οποίες πρέπει να εξορθολογιστούν και πρόσθεσε ότι τα πελατειακής (;) αντίληψης προβλήματα τα οποία προκύπτουν θα αντιμετωπιστούν. «Στην Ελλάδα πληρώνουμε ακριβά και πυκνά διόδια. Υπάρχουν ακριβά διόδια σε δρόμους που τώρα κατασκευάζονται, ενώ επιτρέπονταν η εντελώς ελεύθερη διέλευση από την Εγνατία από πολίτες άλλων χωρών, Τούρκους, Βούλγαρους μεταφορείς» είπε ο υπουργός.
Το τυράκι στη νέα…φάκα είναι ότι θα δημιουργηθούν, κάποτε, τοπικά δίκτυα που θα διευκολύνουν τις καθημερινές μετακινήσεις των πολιτών στον αστικό ιστό. Επίσης ότι με τα ηλεκτρονικά διόδια θα πληρώνουμε αναλόγως των αποστάσεων που θα διανύουμε. Φυσικά (και) το θέμα αυτό…μετά τη ψήφιση του νομοσχεδίου για την οδική ασφάλεια, τίθεται σε διαβούλευση των τοπικών κοινωνιών με πρωτεργάτες τους…βουλευτές! Τέλος διευκρινίστηκε ότι η πολιτική για την οδική ασφάλεια θα συζητηθεί στο πλαίσιο του Στρατηγικού Σχεδίου 2011 – 2020, χωρίς αναφορά στα συνήθη… ύποπτα και επικίνδυνα σημεία της ΠΑΘΕ πχ τα Τέμπη.
πηγή: VORIA.GR