«Μαυρογιαλούρειες» προεκλογικές υποσχέσεις περί μείωσης του ύψους των διοδίων εξακολουθεί να «μοιράζει» ο υφυπουργός Υποδομών Γ. Μαγκριώτης και να τάζει έργα περιοδεύοντας σε όλη την Ελλάδα. Ωστόσο, η πραγματικότητα είναι ότι η κυβέρνηση στο μόνο που προχωρά είναι οι μελέτες για να γίνεται η πληρωμή των χαρατσιών των διοδίων ηλεκτρονικά, ώστε να μην μπορεί κανείς να αποφύγει να τα πληρώσει. Οι μελέτες, σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται να ολοκληρωθούν ίσως και νωρίτερα από ενάμιση χρόνο, ώστε να αρχίσει αμέσως η εφαρμογή του νέου αυτού συστήματος πληρωμής με το χιλιόμετρο.
Ο υφυπουργός επανέλαβε, πάντως, χτες σε συνέντευξη Τύπου σε τοπικά μέσα ενημέρωσης της Πάτρας την κοροϊδία περί μείωσης των διοδίων. «Εχουμε δεσμευθεί και μέσα από τις διαδικασίες αναθεώρησης των συμβάσεων θα το πράξουμε, και αυτό θα ισχύσει για τα επόμενα 30 χρόνια», ανέφερε συγκεκριμένα, ενώ την ίδια δήλωση έκανε προχτές στη Θεσσαλία και προ ημερών στη Θεσσαλονίκη. Κι αυτό παρότι το θέμα της επαναδιαπραγμάτευσης των συμβάσεων παραχώρησης με τα πανάκριβα χαράτσια που από κοινού ψήφισαν το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ, είχε κλείσει ο υπουργός Υποδομών Δ. Ρέππας από τον περασμένο Μάη.
Σύμφωνα με πληροφορίες, μέχρι τώρα δεν έχουν γίνει ούτε καν κάποιες αναγνωριστικές επαφές για την επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων. Κι αυτό γιατί τόσο οι ιδιωτικοί όμιλοι, όσο και οι δανείστριες τράπεζες έχουν διαμηνύσει ότι μια τέτοια αλλαγή των συμβάσεων θα είναι προς το χειρότερο. Ειδικότερα για μια μείωση της τιμής των διοδίων - και αυτό μόνο ως προς το ποσοστό της φορολογίας που περιλαμβάνεται σ' αυτήν - πρόκειται να απαιτήσουν δραστική επιμήκυνση των συμβάσεων πέρα από τα 30 χρόνια που τους παραχωρούν την εκμετάλλευση οι υπάρχουσες!
πηγή: Ριζοσπάστης
Ο υφυπουργός επανέλαβε, πάντως, χτες σε συνέντευξη Τύπου σε τοπικά μέσα ενημέρωσης της Πάτρας την κοροϊδία περί μείωσης των διοδίων. «Εχουμε δεσμευθεί και μέσα από τις διαδικασίες αναθεώρησης των συμβάσεων θα το πράξουμε, και αυτό θα ισχύσει για τα επόμενα 30 χρόνια», ανέφερε συγκεκριμένα, ενώ την ίδια δήλωση έκανε προχτές στη Θεσσαλία και προ ημερών στη Θεσσαλονίκη. Κι αυτό παρότι το θέμα της επαναδιαπραγμάτευσης των συμβάσεων παραχώρησης με τα πανάκριβα χαράτσια που από κοινού ψήφισαν το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ, είχε κλείσει ο υπουργός Υποδομών Δ. Ρέππας από τον περασμένο Μάη.
Σύμφωνα με πληροφορίες, μέχρι τώρα δεν έχουν γίνει ούτε καν κάποιες αναγνωριστικές επαφές για την επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων. Κι αυτό γιατί τόσο οι ιδιωτικοί όμιλοι, όσο και οι δανείστριες τράπεζες έχουν διαμηνύσει ότι μια τέτοια αλλαγή των συμβάσεων θα είναι προς το χειρότερο. Ειδικότερα για μια μείωση της τιμής των διοδίων - και αυτό μόνο ως προς το ποσοστό της φορολογίας που περιλαμβάνεται σ' αυτήν - πρόκειται να απαιτήσουν δραστική επιμήκυνση των συμβάσεων πέρα από τα 30 χρόνια που τους παραχωρούν την εκμετάλλευση οι υπάρχουσες!
πηγή: Ριζοσπάστης