Έντονες πιέσεις προς το υπ. Υποδομών ασκούνται, σύμφωνα με πληροφορίες, από την κοινοπραξία "ΝΕΑ ΟΔΟΣ", το σχήμα της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και των Ισπανών εταίρων της δηλαδή, για να εκπληρωθούν οι όροι της σύμβασης που έχει υπογραφεί επί εποχής Σουφλιά, που προβλέπουν την εγκατάσταση 4 πλευρικών σταθμών (Λυκόβρυση, Βαρυμπόμπη, Αγ. Στέφανο, κ.λπ.) σχεδόν μέσα στην πόλη!
Η λειτουργία των τεσσάρων σταθμών προβλέπεται από τη σύμβαση παραχώρησης και η κοινοπραξία, που ως γνωστόν εισπράττει "ζεστό χρήμα" στον οδικό άξονα Αθηνών-Λαμίας για τα έργα στην Ιόνια Οδό που ακόμα… σέρνονται, επιθυμεί να γεμίσει την Αθήνα και την Αττική με νέους σταθμούς διοδίων, να επιβάλει νέο χαράτσι στους πολίτες και τους οδηγούς που θα είναι υποχρεωμένοι να πληρώνουν ακόμα και για τις καθημερινές μετακινήσεις τους, επαναφέροντας μετ' επιτάσεως ένα αίτημα που "κρατάει" από το καλοκαίρι του 2008.
Για την ώρα, από το υπ. Υποδομών "τραβάνε", όσο μπορούν βέβαια, την κατάσταση, ενώ από την άλλη πλευρά δεν έχουν υλοποιηθεί ούτε το παράδρομο οδικό δίκτυο ούτε και η ανακατασκευή των τεσσάρων κόμβων, που αποτελούν προϋποθέσεις για τη λειτουργία των 4 πλευρικών διοδίων. Τα έργα αυτά βέβαια είναι υποχρέωση του Δημοσίου, όπως προκύπτει από τις συμβάσεις, και μάλλον το θέμα φαίνεται να έχει τεθεί προς διαπραγμάτευση.
Πάντως, οι εργολάβοι φέρονται να πιέζουν για να μπούνε τα διόδια, αλλιώς θα στείλουν το θέμα σε διαιτησία και θα ζητήσουν ρήτρες και αποζημιώσεις από το Δημόσιο.
πηγή: axia plus
Η λειτουργία των τεσσάρων σταθμών προβλέπεται από τη σύμβαση παραχώρησης και η κοινοπραξία, που ως γνωστόν εισπράττει "ζεστό χρήμα" στον οδικό άξονα Αθηνών-Λαμίας για τα έργα στην Ιόνια Οδό που ακόμα… σέρνονται, επιθυμεί να γεμίσει την Αθήνα και την Αττική με νέους σταθμούς διοδίων, να επιβάλει νέο χαράτσι στους πολίτες και τους οδηγούς που θα είναι υποχρεωμένοι να πληρώνουν ακόμα και για τις καθημερινές μετακινήσεις τους, επαναφέροντας μετ' επιτάσεως ένα αίτημα που "κρατάει" από το καλοκαίρι του 2008.
Για την ώρα, από το υπ. Υποδομών "τραβάνε", όσο μπορούν βέβαια, την κατάσταση, ενώ από την άλλη πλευρά δεν έχουν υλοποιηθεί ούτε το παράδρομο οδικό δίκτυο ούτε και η ανακατασκευή των τεσσάρων κόμβων, που αποτελούν προϋποθέσεις για τη λειτουργία των 4 πλευρικών διοδίων. Τα έργα αυτά βέβαια είναι υποχρέωση του Δημοσίου, όπως προκύπτει από τις συμβάσεις, και μάλλον το θέμα φαίνεται να έχει τεθεί προς διαπραγμάτευση.
Πάντως, οι εργολάβοι φέρονται να πιέζουν για να μπούνε τα διόδια, αλλιώς θα στείλουν το θέμα σε διαιτησία και θα ζητήσουν ρήτρες και αποζημιώσεις από το Δημόσιο.
πηγή: axia plus