Οι «κορδέλες» θα κοπούν πριν από τις εκλογές, αλλά τα διόδια θα έρθουν μετά την κάλπη. Ο λόγος για το νέο τμήμα Τρίπολη-Ασέα στον αυτοκινητόδρομο Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα, που προβλέπεται να εγκαινιαστεί την Τετάρτη, ενώ ο νέος σταθμός διοδίων θα λειτουργήσει στα τέλη Νοεμβρίου.
Η σύμβαση του 2007 προβλέπει άλλο ένα μετωπικό σταθμό κοντά στο Λεύκτρο, καθώς και πολλούς πλευρικούς σε όλους τους ανισόπεδους κόμβους.
Με το κομμάτι των 13 χλμ. συμπληρώνεται το σύγχρονο οδικό δίκτυο από την Κόρινθο ώς το Λεύκτρο, μήκους 110 χλμ., όπου λειτουργούν τέσσερις νέες σήραγγες (Στέρνα, Νεοχώρι, Ραψομμάτη και Καλογερικό), μαζί με τις ανακαινισμένες του Αρτεμισίου. Απομένουν δύο τμήματα, Λεύκτρο-Καλαμάτα και Λεύκτρο-Σπάρτη, από τα οποία το πρώτο αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία στα τέλη του 2011, εφόσον ολοκληρωθούν οι απαλλοτριώσεις. Το δεύτερο τμήμα έχει μετατεθεί για τα μέσα του 2012, λόγω αρχαιολογικών ανασκαφών. Ως τότε αναμένεται να παραδοθεί και το τμήμα των 10 χλμ. Παραδείσια-Τσακώνα, όπου είχε σημειωθεί καθίζηση το 2003 και κατασκευάζεται από το Δημόσιο.
Χ.ΤΖ.
πηγή: Ελευθεροτυπία
Η σύμβαση του 2007 προβλέπει άλλο ένα μετωπικό σταθμό κοντά στο Λεύκτρο, καθώς και πολλούς πλευρικούς σε όλους τους ανισόπεδους κόμβους.
Με το κομμάτι των 13 χλμ. συμπληρώνεται το σύγχρονο οδικό δίκτυο από την Κόρινθο ώς το Λεύκτρο, μήκους 110 χλμ., όπου λειτουργούν τέσσερις νέες σήραγγες (Στέρνα, Νεοχώρι, Ραψομμάτη και Καλογερικό), μαζί με τις ανακαινισμένες του Αρτεμισίου. Απομένουν δύο τμήματα, Λεύκτρο-Καλαμάτα και Λεύκτρο-Σπάρτη, από τα οποία το πρώτο αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία στα τέλη του 2011, εφόσον ολοκληρωθούν οι απαλλοτριώσεις. Το δεύτερο τμήμα έχει μετατεθεί για τα μέσα του 2012, λόγω αρχαιολογικών ανασκαφών. Ως τότε αναμένεται να παραδοθεί και το τμήμα των 10 χλμ. Παραδείσια-Τσακώνα, όπου είχε σημειωθεί καθίζηση το 2003 και κατασκευάζεται από το Δημόσιο.
Χ.ΤΖ.
πηγή: Ελευθεροτυπία