Γ. Τσακλίδης: Πιέζει η Ε.Ε. για διόδια στην Εγνατία Οδό
Για εφαρμογή των ηλεκτρονικών διοδίων στο μέλλον, που θα αντικαταστήσουν τους νέους σταθμούς που δημιουργούνται, έκανε λόγο ο Αντιπρόεδρος της Εγνατίας Οδού Γιάννης Τσαλίδης μιλώντας στην ΕΡΑ Κομοτηνής.
Ισχυρίστηκε πως υπάρχει πίεση από την πλευρά της Ε.Ε. για επιβολή διοδίων και ότι σε περίπτωση που δεν γίνει αυτό θα ζητηθεί επιστροφή χρημάτων που έχουν εκταμιευτεί για την κατασκευή του έργου. Πιο αναλυτικά δήλωσε: «Από τη Θες/νικη και δυτικά προς την Ηγουμενίτσα θα λειτουργήσουν 3-4 συμβατικά διόδια, ενώ από την Θες/νικη και ανατολικά, θα λειτουργήσουν 2-3 διόδια, εκ των οποίων το ένα θα είναι στο κέντρο της Θράκης, που θα είναι κάποιος κόμβος της Κομοτηνής, ή του Ιάσμου», είπε ο Γ. Τσακλίδης.
Υποσχέθηκε, πάντως, ότι υπάρχει μέριμνα για όσους πραγματοποιούν κοντινές αποστάσεις – αν και αυτό δεν έχει μέχρι σήμερα στην Ελλάδα- και συμπλήρωσε
«Καλό θα είναι το δρόμο να τον χρηματοδοτούν εκείνοι που τον χρησιμοποιούν και όχι η υπόλοιπη Ελλάδα. Ο αυτοκινητόδρομος της Εγνατίας, προκειμένου να είναι ασφαλής και σύγχρονος, απαιτούνται περίπου 60 εκ ευρώ το χρόνο», σημείωσε ο κ. Τσακλίδης, ο οποίος έκανε την τρίτη εκτίμηση που υπάρχει μέχρι σήμερα για το κόστος συντήρησης. Έχουν προηγηθεί μία του κ. Μαγκριώτη(100 εκ. ευρώ) και μια του Προέδρου της Εγνατίας οδού Τ, Μουρατίδη (40 εκατ. ευρώ). Το ακριβές κόστος συντήρησης παραμένει άγνωστο εφόσον όλοι οι κυβερνητικοί παράγοντες εκφράζουν διαφορετικές εκτιμήσεις. Η λογική υπαγορεύει ότι είναι χαμηλότερα
Σε ότι αφορά στα ηλεκτρονικά διόδια, όταν αυτά εφαρμοστούν, επανέλαβε ότι η χρέωσή τους θα είναι χιλιομετρική και θα γίνεται μόνο στην έξοδο του οχήματος από τον αυτοκινητόδρομο.
Σχόλιο XanthiPress.gr
Το ακριβές κόστος συντήρησης παραμένει άγνωστο εφόσον όλοι οι κυβερνητικοί παράγοντες εκφράζουν διαφορετικές εκτιμήσεις που έχουν απόκλειση δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ. Η λογική υπαγορεύει ότι είναι χαμηλότερο και από τις τρεις εκτιμήσεις και ότι τουλάχιστον δύο από τις τρεις είναι αυθαίρετες. Σε ότι αφορά στην αιτία της επιβολής τόσου μεγάλου αριθμού διοδίων , όπως είναι γνωστό. οφείλεται στις δανειακές συμβάσεις που έχουν συναφθεί από την προηγούμενη κυβέρνηση αλλά σπανίως αναφέρεται. Στη περίπτωση που κάποιος θα έπρεπε να πληρώνει για τη χρήση, το αντίτιμο θα ήταν αισθητα χαμηλότερο.
πηγή: XanthiPress.gr
Για εφαρμογή των ηλεκτρονικών διοδίων στο μέλλον, που θα αντικαταστήσουν τους νέους σταθμούς που δημιουργούνται, έκανε λόγο ο Αντιπρόεδρος της Εγνατίας Οδού Γιάννης Τσαλίδης μιλώντας στην ΕΡΑ Κομοτηνής.
Ισχυρίστηκε πως υπάρχει πίεση από την πλευρά της Ε.Ε. για επιβολή διοδίων και ότι σε περίπτωση που δεν γίνει αυτό θα ζητηθεί επιστροφή χρημάτων που έχουν εκταμιευτεί για την κατασκευή του έργου. Πιο αναλυτικά δήλωσε: «Από τη Θες/νικη και δυτικά προς την Ηγουμενίτσα θα λειτουργήσουν 3-4 συμβατικά διόδια, ενώ από την Θες/νικη και ανατολικά, θα λειτουργήσουν 2-3 διόδια, εκ των οποίων το ένα θα είναι στο κέντρο της Θράκης, που θα είναι κάποιος κόμβος της Κομοτηνής, ή του Ιάσμου», είπε ο Γ. Τσακλίδης.
Υποσχέθηκε, πάντως, ότι υπάρχει μέριμνα για όσους πραγματοποιούν κοντινές αποστάσεις – αν και αυτό δεν έχει μέχρι σήμερα στην Ελλάδα- και συμπλήρωσε
«Καλό θα είναι το δρόμο να τον χρηματοδοτούν εκείνοι που τον χρησιμοποιούν και όχι η υπόλοιπη Ελλάδα. Ο αυτοκινητόδρομος της Εγνατίας, προκειμένου να είναι ασφαλής και σύγχρονος, απαιτούνται περίπου 60 εκ ευρώ το χρόνο», σημείωσε ο κ. Τσακλίδης, ο οποίος έκανε την τρίτη εκτίμηση που υπάρχει μέχρι σήμερα για το κόστος συντήρησης. Έχουν προηγηθεί μία του κ. Μαγκριώτη(100 εκ. ευρώ) και μια του Προέδρου της Εγνατίας οδού Τ, Μουρατίδη (40 εκατ. ευρώ). Το ακριβές κόστος συντήρησης παραμένει άγνωστο εφόσον όλοι οι κυβερνητικοί παράγοντες εκφράζουν διαφορετικές εκτιμήσεις. Η λογική υπαγορεύει ότι είναι χαμηλότερα
Σε ότι αφορά στα ηλεκτρονικά διόδια, όταν αυτά εφαρμοστούν, επανέλαβε ότι η χρέωσή τους θα είναι χιλιομετρική και θα γίνεται μόνο στην έξοδο του οχήματος από τον αυτοκινητόδρομο.
Σχόλιο XanthiPress.gr
Το ακριβές κόστος συντήρησης παραμένει άγνωστο εφόσον όλοι οι κυβερνητικοί παράγοντες εκφράζουν διαφορετικές εκτιμήσεις που έχουν απόκλειση δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ. Η λογική υπαγορεύει ότι είναι χαμηλότερο και από τις τρεις εκτιμήσεις και ότι τουλάχιστον δύο από τις τρεις είναι αυθαίρετες. Σε ότι αφορά στην αιτία της επιβολής τόσου μεγάλου αριθμού διοδίων , όπως είναι γνωστό. οφείλεται στις δανειακές συμβάσεις που έχουν συναφθεί από την προηγούμενη κυβέρνηση αλλά σπανίως αναφέρεται. Στη περίπτωση που κάποιος θα έπρεπε να πληρώνει για τη χρήση, το αντίτιμο θα ήταν αισθητα χαμηλότερο.
πηγή: XanthiPress.gr