Πανάκριβα διόδια θα πληρώνουν οι κάτοικοι της Αττικής και στις επεκτάσεις της Αττικής Οδού, αφού και η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ είναι αποφασισμένη να κατασκευαστεί και το έργο αυτό με «σύμβαση παραχώρησης» τύπου ΣΔΙΤ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το 40% του αρχικού έργου που είχε εξαγγελθεί προεκλογικά το 2009 από την κυβέρνηση της ΝΔ, περικόπτεται. Ο νέος σχεδιασμός προβλέπει την επέκταση της Δυτικής Περιφερειακής Υμηττού, μέχρι τη Βουλιαγμένης (συνολικού μήκους 8χλμ.), και την κατασκευή σήραγγας στον Υμηττό, στο ύψος της πλατείας Κύπρου στην Ηλιούπολη, απ' όπου θα διέρχεται νέος οδικός άξονας που θα συνδέει το συγκεκριμένο τμήμα με την Αττική Οδό στο Κορωπί, μήκους περίπου 14 χλμ. Με τον τρόπο αυτό θα είναι ασφαλώς ταχύτερη η πρόσβαση των κατοίκων των νότιων περιοχών του Λεκανοπεδίου στο αεροδρόμιο. Υπολογίζεται ότι μέχρι το τέλος του 2011 θα έχει ολοκληρωθεί η μελέτη και θα γίνει η δημοπράτηση του έργου, ώστε στις αρχές του 2012 να έχει εγκατασταθεί ο ανάδοχος.
Στο τέλος του επόμενου έτους αναμένεται επίσης ότι θα πραγματοποιηθεί η δημοπράτηση του έργου για την κατασκευή της λεωφόρου Κύμης, η σύνδεση δηλαδή του Ολυμπιακού Σταδίου με την Εθνική Οδό, στο ύψος της γέφυρας Καλυφτάκη.
Πανάκριβα διόδια, όμως, θα αναγκάζονται να πληρώνουν οι κάτοικοι του Λεκανοπεδίου και για ένα ακόμη έργο που, όπως έχει ανακοινώσει ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δ. Ρέππας, θα κατασκευαστεί με «σύμβαση παραχώρησης». Πρόκειται για τον οδικό άξονα Ελευσίνα - Θήβα, που θα συνδέει τις δυο Εθνικές οδούς παρακάμπτοντας στην Αθήνα, που υπολογίζεται ότι και αυτός θα δημοπρατηθεί ως το τέλος του 2011, ώστε σε περίπου δυο χρόνια να ξεκινήσουν τα έργα για την κατασκευή του.
πηγή: Ριζοσπάστης
Σύμφωνα με πληροφορίες, το 40% του αρχικού έργου που είχε εξαγγελθεί προεκλογικά το 2009 από την κυβέρνηση της ΝΔ, περικόπτεται. Ο νέος σχεδιασμός προβλέπει την επέκταση της Δυτικής Περιφερειακής Υμηττού, μέχρι τη Βουλιαγμένης (συνολικού μήκους 8χλμ.), και την κατασκευή σήραγγας στον Υμηττό, στο ύψος της πλατείας Κύπρου στην Ηλιούπολη, απ' όπου θα διέρχεται νέος οδικός άξονας που θα συνδέει το συγκεκριμένο τμήμα με την Αττική Οδό στο Κορωπί, μήκους περίπου 14 χλμ. Με τον τρόπο αυτό θα είναι ασφαλώς ταχύτερη η πρόσβαση των κατοίκων των νότιων περιοχών του Λεκανοπεδίου στο αεροδρόμιο. Υπολογίζεται ότι μέχρι το τέλος του 2011 θα έχει ολοκληρωθεί η μελέτη και θα γίνει η δημοπράτηση του έργου, ώστε στις αρχές του 2012 να έχει εγκατασταθεί ο ανάδοχος.
Στο τέλος του επόμενου έτους αναμένεται επίσης ότι θα πραγματοποιηθεί η δημοπράτηση του έργου για την κατασκευή της λεωφόρου Κύμης, η σύνδεση δηλαδή του Ολυμπιακού Σταδίου με την Εθνική Οδό, στο ύψος της γέφυρας Καλυφτάκη.
Πανάκριβα διόδια, όμως, θα αναγκάζονται να πληρώνουν οι κάτοικοι του Λεκανοπεδίου και για ένα ακόμη έργο που, όπως έχει ανακοινώσει ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δ. Ρέππας, θα κατασκευαστεί με «σύμβαση παραχώρησης». Πρόκειται για τον οδικό άξονα Ελευσίνα - Θήβα, που θα συνδέει τις δυο Εθνικές οδούς παρακάμπτοντας στην Αθήνα, που υπολογίζεται ότι και αυτός θα δημοπρατηθεί ως το τέλος του 2011, ώστε σε περίπου δυο χρόνια να ξεκινήσουν τα έργα για την κατασκευή του.
πηγή: Ριζοσπάστης