Σχεδόν οι μισοί οδηγοί δεν πληρώνουν πλέον διόδια, υποστηρίζουν μέλη των κινημάτων κατά των διοδίων. 141 ευρώ το κόστος για την διαδρομή Αθήνα Θεσσαλονίκη Αθήνα με το αυτοκίνητο - 166 ευρώ με αεροπλάνο!
Οι αυξήσεις "φωτιά" που ισχύουν από σήμερα στον αυτοκινητόδρομο Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα, η δημιουργία νέου σταθμού διοδίων στις Θερμοπύλες και αύξηση στο ποσό διεύλευσης στο σταθμό Μαλγάρων μοιάζει να είναι η τελευταία πράξη στο ντόμινο αυξήσεων που έχουν επιβληθεί τα τελευταία δύο χρόνια στα διόδια των εθνικών οδών.
Η διαδρομή Αθήνα Θεσσαλονίκη με επιστροφή, πλέον ξεπερνά τα 140 ευρώ αν υπολογιστει ως ποσό κατάλωσης βενζίνης τα 100 ευρώ (10 λεπτά/ χιλιομετρο) για ένα μεσαίου κυβισμού αυτοκίνητο.
Τα διόδια για την διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Αθήνα με τις νέες προσθήκες διοδίων φθάνουν πλεον τα 142,60 ευρώ κάνοντας ακόμα και τη σκέψη της μετακίνησης με αεροπλάνο τουλάχιστον δελεαστική.
Την ώρα που η μετακίνηση με αυτοκίνητο από και προς την συμπρωτεύουσα κοστίζει 142,60 ευρώ το αεροπορικό εισιτήριο με επιστροφή δεν ξεπερνά τα 166 ευρώ ανα άτομο αν κλειστεί ένα μηνα νωρίτερα, για παράδειγμα.
Ωστόσο αυτό που προκαλεί μεγάλη εντύπωση είναι το γεγονός μέσα σε 5 χρόνια τα διόδια αυτής της διαδρομής αυξήθηκαν κάτα 300%. Το 2005 η διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη- Αθήνα κόστιζε μόλις 11 ευρώ. Σήμερα κοστίζει 42,60.
Ιδιαίτερο πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι που ζούν έξω από τα όρια της πόλης και των διοδίων, όπως για παράδειγμα είναι οι κάτοικοι της Πέλλας, πολλοί από τους οποίους καλούνται να πληρώσουν καθημερινά 5,6 ευρώ για να πάνε στην εργασία τους στην Θεσσαλονίκη. Το μηνιαίο κόστος ξεπερνά κατά πολύ τα 100 ευρώ μόνο για την μετακινηση από και προς την δουλειά τους ενώ το ετήσιο κόστος φθάνει ακόμα και τα 1.500 ευρώ ή δύο μισθούς.
Ανάλογη είναι η κατάσταση και για τους κατοίκουςτης Αττικής που ζουν στα περίχωρα του νομού. Όσοι έχουν την "ατυχία" να εργάζονται σε περιοχές που μπορούν να φθάσουν μόνο πληρώνοντας διόδια χάνουν σημαντικό μέρος του μισθού τους στα διόδια.
Όλο και περισσότεροι οδηγοί ανοίγουν την μπάρα των διοδίων και δεν πληρώνουν
Αυτή η κατάσταση, σύμφωνα με τις συντονιστικές επιτροπές κατά των διοδίων, έχει οδηγήσει αρκετούς ιδιοκτήτες αυτοκινήτων να μην πληρώνουν.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις τους τον τελευταίοι ενάμιση χρόνο περίπου το 40% των οδηγών δεν πληρώνουν διόδια αντιδρώντας με αυτό τον τρόπο στις υψηλές τιμες τους.
πηγή: NewsIt.gr
Οι αυξήσεις "φωτιά" που ισχύουν από σήμερα στον αυτοκινητόδρομο Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα, η δημιουργία νέου σταθμού διοδίων στις Θερμοπύλες και αύξηση στο ποσό διεύλευσης στο σταθμό Μαλγάρων μοιάζει να είναι η τελευταία πράξη στο ντόμινο αυξήσεων που έχουν επιβληθεί τα τελευταία δύο χρόνια στα διόδια των εθνικών οδών.
Η διαδρομή Αθήνα Θεσσαλονίκη με επιστροφή, πλέον ξεπερνά τα 140 ευρώ αν υπολογιστει ως ποσό κατάλωσης βενζίνης τα 100 ευρώ (10 λεπτά/ χιλιομετρο) για ένα μεσαίου κυβισμού αυτοκίνητο.
Τα διόδια για την διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Αθήνα με τις νέες προσθήκες διοδίων φθάνουν πλεον τα 142,60 ευρώ κάνοντας ακόμα και τη σκέψη της μετακίνησης με αεροπλάνο τουλάχιστον δελεαστική.
Την ώρα που η μετακίνηση με αυτοκίνητο από και προς την συμπρωτεύουσα κοστίζει 142,60 ευρώ το αεροπορικό εισιτήριο με επιστροφή δεν ξεπερνά τα 166 ευρώ ανα άτομο αν κλειστεί ένα μηνα νωρίτερα, για παράδειγμα.
Ωστόσο αυτό που προκαλεί μεγάλη εντύπωση είναι το γεγονός μέσα σε 5 χρόνια τα διόδια αυτής της διαδρομής αυξήθηκαν κάτα 300%. Το 2005 η διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη- Αθήνα κόστιζε μόλις 11 ευρώ. Σήμερα κοστίζει 42,60.
Ιδιαίτερο πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι που ζούν έξω από τα όρια της πόλης και των διοδίων, όπως για παράδειγμα είναι οι κάτοικοι της Πέλλας, πολλοί από τους οποίους καλούνται να πληρώσουν καθημερινά 5,6 ευρώ για να πάνε στην εργασία τους στην Θεσσαλονίκη. Το μηνιαίο κόστος ξεπερνά κατά πολύ τα 100 ευρώ μόνο για την μετακινηση από και προς την δουλειά τους ενώ το ετήσιο κόστος φθάνει ακόμα και τα 1.500 ευρώ ή δύο μισθούς.
Ανάλογη είναι η κατάσταση και για τους κατοίκουςτης Αττικής που ζουν στα περίχωρα του νομού. Όσοι έχουν την "ατυχία" να εργάζονται σε περιοχές που μπορούν να φθάσουν μόνο πληρώνοντας διόδια χάνουν σημαντικό μέρος του μισθού τους στα διόδια.
Όλο και περισσότεροι οδηγοί ανοίγουν την μπάρα των διοδίων και δεν πληρώνουν
Αυτή η κατάσταση, σύμφωνα με τις συντονιστικές επιτροπές κατά των διοδίων, έχει οδηγήσει αρκετούς ιδιοκτήτες αυτοκινήτων να μην πληρώνουν.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις τους τον τελευταίοι ενάμιση χρόνο περίπου το 40% των οδηγών δεν πληρώνουν διόδια αντιδρώντας με αυτό τον τρόπο στις υψηλές τιμες τους.
πηγή: NewsIt.gr