Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2010


Προς τις Επιτροπες αγώνα Κατοίκων, Πολιτών και Εργαζομένων ενάντια στα διόδια- Πανελλαδικό συντονιστικό (http://epitropesdiodiastop.blogspot.com)

Δηλώνω την συμπαράσταση μου στον αγώνα σας ενάντια στα διόδια.

Σας στέλνω φωτογραφικό υλικό και βίντεο από το 92 χλμ ΑΘΗΝΩΝ-ΘΑΝΑΤΟΥ ΠΑΤΡΩΝ καθώς και περιγραφή του συμβάντος, ώστε όλοι οι διερχόμενοι οδηγοί να είναι πολύ προσεκτικοί.

Το συγκεκριμένο συμβάν είναι φανερή απόδειξη ότι τους ενδιαφέρει μόνο να λαμβάνουν το χρήματα από τα διόδια και αδιαφορούν εγκληματικά για την ασφάλεια των διερχόμενων οδηγών.

Ονομάζομαι Φ. Μ.


H
μέρα Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010 οδηγούσα το Ι.Χ αυτοκίνητο μου , στην εθνική οδό Αθηνών – Πατρών με κατεύθυνση προς Πάτρα με συνοδηγό την έγκυο σύζυγο μου.
Στο 92 χλμ και ενώ οδηγούσα με 80 χλμ την ώρα , 13.23 μμ , ξαφνικά σκέπασε το αυτοκίνητο μου ένα μεγάλο σύννεφο σκόνης και δυνατός θόρυβος ακούστηκε από χτυπήματα στην λαμαρίνα και τα τζάμια του αυτοκινήτου, ήταν χώματα και χαλίκια που πετάχτηκαν με μεγάλη δύναμη μέσα στην άσφαλτο και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας από φορτηγά οχήματα που εκτελούσαν εργασίες σε απόσταση όχι μεγαλύτερη από 3 μέτρα από το ρεύμα της εθνικής οδού με κατεύθυνση προς Πάτρα.

Εξαιτίας της χαμηλής ροής οχημάτων εκείνη την στιγμή και χωρίς να υπάρχει άλλο όχημα σε κοντινή απόσταση κατάφερα να μην χάσω τον έλεγχο του οχήματος μου ενώ εγώ και η γυναίκα μου βρισκόμαστε σε σύγχυση αφού χάσαμε οπτική επαφή με το οδόστρωμα, μη έχοντας την δυνατότητα να ακινητοποιήσω το όχημα μου δεξιά για λόγους ασφαλείας, οδήγησα τα επόμενα 2χλμ όπου και σταμάτησα στα διόδια του Ζευγολατιού 13.27μμ.
Εκεί ενημέρωσα στο γκισέ τι μου είχε συμβεί , ρώτησα που να ακινητοποιήσω το αυτοκίνητο μου και ζήτησα να ενημερώσουν έναν υπεύθυνο.

Μου υπέδειξαν πρώτα να πληρώσω τα διόδια και μετά θα ενημερώσουν την υπεύθυνη και θα μου ανοίξουν την μπάρα για να ακινητοποιήσω το αυτοκίνητο μου.

Όταν ήρθε η υπεύθυνη την ενημέρωσα για το τι είχε συμβεί και η ίδια κάλεσε την τροχαία να έρθει στο σημείο.
Στις 13.45μμ ήρθε η τροχαία όπου κατέγραψε το συμβάν και έκανε οπτικό έλεγχο του οχήματος για τυχόν υλικές ζημιές.
Διαπιστώθηκαν εκτεταμένες φθορές στο χρώμα του μπροστινού τμήματος του αυτοκινήτου και φθορές των εμπρόσθιων φανών. Οι καλές καιρικές συνθήκες,η χαμηλή ταχύτητα και η τύχη μας βοήθησαν να μην χάσω τον έλεγχο του οχήματος μου και αυτή την στιγμή να σας περιγράφω μόνο υλικές ζημιές.
Ποιός είναι αυτός που εκτελεί έργα χωρίς κανένα μέτρο ασφαλείας και αφήνει την σωματική ακεραιότητα των οδηγών στην τύχη……ενώ ταυτόχρονα εισπράττει τα διόδια.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΓΙΑΤΗΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΩΝ – ΠΑΤΡΩΝ ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΕΡΓΑ .
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Μ.Φ.
  • Blogroll

  • Blog Archive