Συντάκτης:Άρτεμις Σκορδίλη
Τα ραντεβού στις… εθνικές οδούς έρχονται το ένα μετά από το άλλο και η κόντρα των οδηγών Ι.Χ με τις εταιρίες εκμετάλλευσης του εθνικού οδικού δικτύου οδηγείται στα άκρα.
Καθημερινά, περίπου πέντε στους δέκα οδηγούς περνούν τα διόδια χωρίς να πληρώσουν το αντίτιμο. Φτάνουν στους σταθμούς διοδίων, κατεβαίνουν από τα οχήματά τους, σηκώνουν τις μπάρες και συνεχίζουν τη διαδρομή τους.
Σήμερα το Πανελλαδικό κίνημα εναντίον των διοδίων δίνει νέο ραντεβού στις 15:00 μετά το μεσημέρι, ανοίγοντας τις μπάρες σε όλο το εθνικό δίκτυο από τη Θεσσαλονίκη έως την Τρίπολη, αντιδρώντας στα χαράτσια των μεγαλοεργολάβων.
«Δεν πληρώνουμε τα διόδια, δεν πληρώνουμε την κρίση τους»
Ο Γιώργος Παπαδόπουλος, μέλος του Πανελλαδικού Συντονιστικού Ενάντια στα Διόδια, δήλωσε στο newsbomb.gr:
«Όλοι έχουμε δώσει ραντεβού σήμερα για να διαμαρτυρηθούμε ενάντια στη παραχώρηση των δημόσιων δρόμων στις ιδιωτικές εταιρίες, με την ευλογία του κράτους και των κυβερνήσεων.»
Και συμπλήρωσε: «Ζητάμε την κατάργηση όλων των διοδίων. Ακόμα και αν καταργηθούν δεν σημαίνει ότι θα σταματήσουμε. Θα συνεχίσουμε ενάντια σε όλα αυτά που ταλανίζουν την ζωή μας.
«Πήραμε την τύχη της ζωής στα χέρια μας»
Οι Επιτροπές Αγώνα Μαγνησίας και Λαρίσης Κατά των Διοδίων, θα ανοίξουν τα διόδια του Μοσχοχωρίου στις 12:00, ενώ του Μακρυχωρίου, Πυργετού στις 15:00 μετά το μεσημέρι, όπου θα σηκώνουν τις μπάρες για να περνούν χωρίς πληρωμή τα αυτοκίνητα.
«Η επικοινωνιακή προσπάθεια τρομοκράτησης του κινήματος της τελευταίες ημέρες, για φωτογράφιση των οχημάτων, έχουν καταρρεύσει. Αντίθετα καταλάβαμε ότι συσπειρώθηκαν περισσότεροι πολίτες στο κίνημα», δήλωσε στο newsbomb.gr o Γιάννης Χατζηγιάννης, μέλος Επιτροπής Αγώνα Θεσσαλίας.
Ο κ. Χατζηγιάννης πρόσθεσε: «Το κίνημα υποτιμήθηκε, πίστεψαν πως είμαστε γραφικοί για να κάνουμε μόνο φασαρία. Σήμερα όλοι αναγνωρίζουν το πρόβλημα.»
Ένας εργαζόμενος για να κάνει τη διαδρομή από το Βόλο στη Λάρισα και να επιστρέψει, πρέπει να πληρώσει 5, 80 ευρώ στα διόδια. Δηλαδή περίπου 1.500 ευρώ τον χρόνο για να μπορεί να πάει στην δουλειά του.
«Αντιδρούμε και αντιστεκόμαστε στα χαράτσια»
Καθημερινά περισσότεροι από 30.000 πολίτες από τα 250.000 Ι.Χ που κινούνται στον ΠΑΘΕ, δεν πληρώνουν τα διόδια.
«Οι δρόμοι είναι εθνικοί, δεν ανήκουν σε κανέναν ιδιώτη. Δεν μπορούμε να επωμιστούμε εμείς τα βάρη για να κατασκευαστεί η Ιωνία οδός», είπε χαρακτηριστικά ο Αργύρης Αλεξίου, μέλος της Επιτροπής Αγώνα Λοκρίδας Φθιώτιδας, σε τηλεφωνική μας συνομιλία.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα της οικονομικής αφαίμαξης των πολιτών είναι η διαδρομή που κάνει καθημερινά ο κ. Αλεξίου. Από την Τραγάνα για να φτάσει στην Αταλάντη πρέπει να διανύσει μόλις 8 χιλιόμετρα Ε.Ο με αντίτιμο σε μηνιαία βάση που αγγίζει τα 300 περίπου ευρώ τον μήνα, δηλαδή 3.300 ευρώ τον χρόνο!
«Η Ε.Ο Αθηνών –Πατρών δεν είναι καν αυτοκινητόδρομος, αφού δεν είναι ολοκληρωμένη σε πολλά σημεία, διόδια όμως υπάρχουν», συμπλήρωσε ο κ. Αλεξίου.
«Δεν μας τρομάζουν, μας εξαγριώνουν»
Στην Πελοπόννησο στις 15:00 το μεσημέρι θα ανοίξουν τα διόδια της Τρίπολης, του Σπαθοβουνίου και της Μεστάνης.
Ο Θανάσης Γρηγοράκος, Υπεύθυνος Τμήματος Πελοποννήσου των Επιτροπών Αγώνα Ενάντια στα Διόδια, μιλώντας στο newsbomb.gr δηλώνει ότι ο αγώνας θα συνεχιστεί μέχρι την τελική δικαίωση.
«Σε όλα τα ψεύδη που ακούστηκαν τις τελευταίες ημέρες απαντούμε δυναμικά με Πανελλαδική κινητοποίηση σήμερα και κλιμακώνουμε τον αγώνα μας στο μέλλον ενάντια στα άδικα χαράτσια των διοδίων. Και όχι μόνο… », τόνισε ο κ. Γρηγοράκος.
«Ούτε η αρχή προσωπικών δεδομένων έχει δώσει άδεια έως τώρα για την φωτογράφιση των οδηγών αλλά ούτε έχουν προβεί σε κάποια αλλαγή νομοθετικού πλαισίου έτσι ώστε να επιβαρύνονται οι οδηγοί που δεν πληρώνουν διόδια, με πρόστιμα που έχουν να κάνουν είτε με την εφορία είτε με τον Τειρεσία», συμπλήρωσε.
Σύμφωνα με πληροφορίες οι κοινοπραξίες, που κατασκευάζουν τους αυτοκινητοδρόμους, φαίνεται πως δεν θα εμποδίσουν την σημερινή κινητοποίηση.
πηγή: NEWS BOMB
Τα ραντεβού στις… εθνικές οδούς έρχονται το ένα μετά από το άλλο και η κόντρα των οδηγών Ι.Χ με τις εταιρίες εκμετάλλευσης του εθνικού οδικού δικτύου οδηγείται στα άκρα.
Καθημερινά, περίπου πέντε στους δέκα οδηγούς περνούν τα διόδια χωρίς να πληρώσουν το αντίτιμο. Φτάνουν στους σταθμούς διοδίων, κατεβαίνουν από τα οχήματά τους, σηκώνουν τις μπάρες και συνεχίζουν τη διαδρομή τους.
Σήμερα το Πανελλαδικό κίνημα εναντίον των διοδίων δίνει νέο ραντεβού στις 15:00 μετά το μεσημέρι, ανοίγοντας τις μπάρες σε όλο το εθνικό δίκτυο από τη Θεσσαλονίκη έως την Τρίπολη, αντιδρώντας στα χαράτσια των μεγαλοεργολάβων.
«Δεν πληρώνουμε τα διόδια, δεν πληρώνουμε την κρίση τους»
Ο Γιώργος Παπαδόπουλος, μέλος του Πανελλαδικού Συντονιστικού Ενάντια στα Διόδια, δήλωσε στο newsbomb.gr:
«Όλοι έχουμε δώσει ραντεβού σήμερα για να διαμαρτυρηθούμε ενάντια στη παραχώρηση των δημόσιων δρόμων στις ιδιωτικές εταιρίες, με την ευλογία του κράτους και των κυβερνήσεων.»
Και συμπλήρωσε: «Ζητάμε την κατάργηση όλων των διοδίων. Ακόμα και αν καταργηθούν δεν σημαίνει ότι θα σταματήσουμε. Θα συνεχίσουμε ενάντια σε όλα αυτά που ταλανίζουν την ζωή μας.
«Πήραμε την τύχη της ζωής στα χέρια μας»
Οι Επιτροπές Αγώνα Μαγνησίας και Λαρίσης Κατά των Διοδίων, θα ανοίξουν τα διόδια του Μοσχοχωρίου στις 12:00, ενώ του Μακρυχωρίου, Πυργετού στις 15:00 μετά το μεσημέρι, όπου θα σηκώνουν τις μπάρες για να περνούν χωρίς πληρωμή τα αυτοκίνητα.
«Η επικοινωνιακή προσπάθεια τρομοκράτησης του κινήματος της τελευταίες ημέρες, για φωτογράφιση των οχημάτων, έχουν καταρρεύσει. Αντίθετα καταλάβαμε ότι συσπειρώθηκαν περισσότεροι πολίτες στο κίνημα», δήλωσε στο newsbomb.gr o Γιάννης Χατζηγιάννης, μέλος Επιτροπής Αγώνα Θεσσαλίας.
Ο κ. Χατζηγιάννης πρόσθεσε: «Το κίνημα υποτιμήθηκε, πίστεψαν πως είμαστε γραφικοί για να κάνουμε μόνο φασαρία. Σήμερα όλοι αναγνωρίζουν το πρόβλημα.»
Ένας εργαζόμενος για να κάνει τη διαδρομή από το Βόλο στη Λάρισα και να επιστρέψει, πρέπει να πληρώσει 5, 80 ευρώ στα διόδια. Δηλαδή περίπου 1.500 ευρώ τον χρόνο για να μπορεί να πάει στην δουλειά του.
«Αντιδρούμε και αντιστεκόμαστε στα χαράτσια»
Καθημερινά περισσότεροι από 30.000 πολίτες από τα 250.000 Ι.Χ που κινούνται στον ΠΑΘΕ, δεν πληρώνουν τα διόδια.
«Οι δρόμοι είναι εθνικοί, δεν ανήκουν σε κανέναν ιδιώτη. Δεν μπορούμε να επωμιστούμε εμείς τα βάρη για να κατασκευαστεί η Ιωνία οδός», είπε χαρακτηριστικά ο Αργύρης Αλεξίου, μέλος της Επιτροπής Αγώνα Λοκρίδας Φθιώτιδας, σε τηλεφωνική μας συνομιλία.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα της οικονομικής αφαίμαξης των πολιτών είναι η διαδρομή που κάνει καθημερινά ο κ. Αλεξίου. Από την Τραγάνα για να φτάσει στην Αταλάντη πρέπει να διανύσει μόλις 8 χιλιόμετρα Ε.Ο με αντίτιμο σε μηνιαία βάση που αγγίζει τα 300 περίπου ευρώ τον μήνα, δηλαδή 3.300 ευρώ τον χρόνο!
«Η Ε.Ο Αθηνών –Πατρών δεν είναι καν αυτοκινητόδρομος, αφού δεν είναι ολοκληρωμένη σε πολλά σημεία, διόδια όμως υπάρχουν», συμπλήρωσε ο κ. Αλεξίου.
«Δεν μας τρομάζουν, μας εξαγριώνουν»
Στην Πελοπόννησο στις 15:00 το μεσημέρι θα ανοίξουν τα διόδια της Τρίπολης, του Σπαθοβουνίου και της Μεστάνης.
Ο Θανάσης Γρηγοράκος, Υπεύθυνος Τμήματος Πελοποννήσου των Επιτροπών Αγώνα Ενάντια στα Διόδια, μιλώντας στο newsbomb.gr δηλώνει ότι ο αγώνας θα συνεχιστεί μέχρι την τελική δικαίωση.
«Σε όλα τα ψεύδη που ακούστηκαν τις τελευταίες ημέρες απαντούμε δυναμικά με Πανελλαδική κινητοποίηση σήμερα και κλιμακώνουμε τον αγώνα μας στο μέλλον ενάντια στα άδικα χαράτσια των διοδίων. Και όχι μόνο… », τόνισε ο κ. Γρηγοράκος.
«Ούτε η αρχή προσωπικών δεδομένων έχει δώσει άδεια έως τώρα για την φωτογράφιση των οδηγών αλλά ούτε έχουν προβεί σε κάποια αλλαγή νομοθετικού πλαισίου έτσι ώστε να επιβαρύνονται οι οδηγοί που δεν πληρώνουν διόδια, με πρόστιμα που έχουν να κάνουν είτε με την εφορία είτε με τον Τειρεσία», συμπλήρωσε.
Σύμφωνα με πληροφορίες οι κοινοπραξίες, που κατασκευάζουν τους αυτοκινητοδρόμους, φαίνεται πως δεν θα εμποδίσουν την σημερινή κινητοποίηση.
πηγή: NEWS BOMB