Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

Τρελές αυξήσεις στα διόδια

Posted by Ανοιχτή Πρωτοβουλία Πολιτών Βόρειας Αττικής - Ευβοϊκού Τρίτη, Ιανουαρίου 11, 2011
Του Φώτη Κουτσαμπάρη στη Μακεδονία

Γιγαντώνονται οι αντιδράσεις των πολιτών που συσπειρώνονται γύρω από το πανελλαδικό κίνημα επιτροπών αγώνα κατά των διοδίων.

Στα ύψη βρίσκεται από χθες το κόστος των διοδίων στους σταθμούς που λειτουργούν κατά μήκος του αυτοκινητόδρομου Θεσσαλονίκης - Αθηνών, μετά τις νέες αυξήσεις που αποφάσισε η κατασκευάστρια κοινοπραξία του τμήματος Μαλλιακός - Κλειδί.
Η κοινοπραξία “Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου” προχώρησε από χθες σε αύξηση των διοδίων σε ποσοστό 7% σε τέσσερις από τους πέντε σταθμούς που λειτουργούν υπό την ευθύνη της. Συγκεκριμένα, το κόστος διαμορφώθηκε στον σταθμό Λεπτοκαρυάς στα 3,10 ευρώ από 2,90, στον Πυργετό στα 2,30 ευρώ από 2,20, στο Μακρυχώρι διατηρήθηκε στο 1 ευρώ, στο Μοσχοχώρι στα 2,90 ευρώ από 2,80 και στην Πελασγία στα 2,60 ευρώ από 2,40.
Ήδη, από την 1η Ιανουαρίου ισχύουν αυξημένες τιμές, μέχρι 33%, και στους τέσσερις επόμενους σταθμούς που εκμεταλλεύεται η κοινοπραξία “Νέα Οδός”, δηλαδή στον σταθμό Αγίας Τριάδας, όπου το κόστος ανήλθε στο 1,55 ευρώ από 1,35 ευρώ, στην Τραγάνα στα 2,40 ευρώ από 1,80, στις Θήβες από 2,35 στα 2,50 ευρώ και στις Αφίδνες στα 2,05 ευρώ από 1,90. Έτσι, το συνολικό κόστος των διοδίων για τη διαδρομή Θεσσαλονίκη - Αθήνα ανήλθε στα 23,20 ευρώ και με την επιστροφή εκτοξεύεται στα 46,40 ευρώ!

Έρχονται και άλλες αυξήσεις

Οι αυξήσεις των διοδίων θα συνεχιστούν και το επόμενο διάστημα, ανάλογα με την πορεία των εργασιών για την επανακατασκευή του αυτοκινητόδρομου, όπως προβλέπεται στη σύμβαση που έχει υπογράψει ο παραχωρησιούχος με το ελληνικό δημόσιο. Στα μέσα του επόμενου μήνα, σύμφωνα με πληροφορίες, θα γίνουν νέες αυξήσεις στους σταθμούς του τμήματος Μαλλιακός - Κλειδί, οι οποίες αναμένεται να φτάσουν στο 33%. Για παράδειγμα, το κόστος διέλευσης από τον σταθμό Λεπτοκαρυάς θα ξεπεράσει τα 4 ευρώ, τη στιγμή που ο δρόμος σε μικρή χιλιομετρική απόσταση από τα διόδια παραμένει σε άθλια κατάσταση, με επικίνδυνες στροφές και παλαιό οδόστρωμα.
  • Blogroll

  • Blog Archive