Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Η απολογία μιας "κουμουνίστριας"!

Posted by Β.Π. Πέμπτη, Ιανουαρίου 13, 2011


Η απολογία μιας "κουμουνίστριας"!

Κύριε Βουλευτή... με γνωρίζεται προσωπικά;
Δε νομίζω.
Να σας συστηθώ λοιπόν.
Είμαι μία απλή πολίτης αυτής της χώρας που εξοργίζομαι όταν μου λένε συνάδερφοί σας ότι "μαζί τα φάγαμε"!
Γιατί εγώ και οι δικοί μου άνθρωποι, δε φάγαμε τίποτα περισσότερο από τους μισθούς μας, που εργαζόμασταν για να τους παίρνουμε.

Είμαι μια υπάλληλος του ιδιωτικού τομέα, εδώ και 16 χρόνια, καθ' όλα νομοταγής με δύο δάνεια στην πλάτη,
που εδώ και 8 μήνες έμεινα άνεργη λόγω της "κρίσης" ή της "κρίσης σας", να πω καλύτερα....

Είμαι μητέρα ενός αγοριού 9 χρονών και πραγματικά αγωνιώ για την εξέλιξή του σ' αυτή τη χώρα
που "βασιλεύουν" τα σκάνδαλα, οι μίζες, τα ρουσφέτια και η αδικία.

Είμαι εγώ, που ψήφιζα τόσα χρόνια, αυτούς που πίστευα, που έλπιζα κάθε φορά, ότι κάτι θα αλλάξουν, κάπως θα πάμε μπροστά.
Παρ' όλες τις υποσχέσεις όμως, ξέρουμε όλοι, το βιώνουμε στο πετσί μας, που έφτασε η χώρα μας! Εγώ όμως θα πω, που τη φτάσατε εσείς!
Γιατί για μένα, και πιστεύω για όλους τους πολίτες, υπαίτιοι είστε εσείς, οι βουλευτές, οι πολιτικοί της χώρας όλα αυτά τα χρόνια.

Είμαι αυτή που δε ρωτήθηκε για κανένα μνημόνιο, για κανένα ΔΝΤ, για καμία Τρόικα αλλά παρολ' αυτά δέχομαι ανελλιπώς τις συνέπειες.
Είμαι αυτή που πληρώνει εφορία, δημοτικούς φόρους, έμμεσους φόρους, ασφαλιστικά ταμεία, ΔΕΗ, ΕΡΤ, νερό, τηλέφωνο, τέλη κυκλοφορίας, πανάκριβη βενζίνη
και τόσα άλλα και κανείς δεν με ενημερώνει πού πάνε τα λεφτά μου, κανείς δε λογοδοτεί γιατί ενώ εγώ τόσα χρόνια πλήρωνα και συνεχίζω να πληρώνω, τα ταμεία είναι άδεια!

Δεν ξέρω αν έχετε αφουγκραστεί τη δυσαρέσκεια, την απογοήτευση, την απόγνωση, την οργή του κόσμου, αλλά και την αντίδραση που έρχεται.
Γιατί αν εμείς είμαστε παράνομοι, εσείς είστε άδικοι.
Γιατί όπου δεν υπάρχει δικαιοσύνη, δεν μπορεί να υπάρχει και ειρήνη.

Δεν είμαι κουμουνίστρια Κύριε Βουλευτή,
αλλά αν πρέπει να δεχτώ αυτόν τον χαρακτηρισμό από εσάς,
αν εγώ είμαι κουμουνίστρια, εσείς "Είστε Βουλευτής!" και εύχομαι ειλικρινά να συνειδητοποιήσετε τι θα πει αυτό.

Ζωή Αναγνώστου
Μέλος της ανοιχτής συνέλευσης "ελεύθεροι δρόμοι χωρίς διόδια"

ΥΓ.1 - Έφτασα 40 χρονών να καταλάβω συνειδητά ότι δεν ανήκω σε καμία κομματική παράταξη, γιατί καμία κομματική παράταξή σας, δεν αξίζει την ψήφο μου
...αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ, όπως λέει και ο σοφός λαός μας. Εγώ τουλάχιστον το κατάλαβα, σε αντίθεση με κάποιους άλλους που δε θα καταλάβουν ποτέ τίποτα!
ΥΓ.2 - Μόλις παρακολούθησα στην τηλεόραση, έναν συνάδερφό σας και μάλιστα της ίδιας παράταξης με σας, ο οποίος χαρακτήρισε τα διόδια "κλοπή" και ανέφερε
ότι σ' αυτήν την περίπτωση το "κράτος είναι εκτός νόμου" (να 'ταν η μόνη θα πρόσθετα εγώ). Και για να καταλήξω, ανέφερε ότι στην Ελλάδα "σχεδιάζουμε στο άρπα-κόλλα
όλα τα πολιτικά ζητήματα"... Tελικά τι είναι χειρότερο; Nα είσαι κουμουνιστής ή βουλευτής;
  • Blogroll

  • Blog Archive