Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

ΘΕΜΑ: Διόδια και μη πληρωμή από τους πολίτες.

Posted by ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ Σάββατο, Ιανουαρίου 08, 2011


Φιλιατρά 3 Ιανουαρίου 2011

ΠΡΟΣ: Επιμελητήριο Μεσσηνίας Αρ. πρωτ: 1 / 3-1-2011

Για τον κ. Καραμαπάτο.

ΘΕΜΑ: Διόδια και μη πληρωμή από τους πολίτες.


Αξιότιμε κ. Καραμπάτο.

Στις 17 Δεκεμβρίου 2010 είχατε αποστείλει μια επιστολή σας η οποία απευθυνόταν προς το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Αρκαδίας και την Αγωνιστική Συνεργασία Πελοποννήσου και την κοινοποιούσατε προς κάθε αρμόδιο φορέα μεταξύ των οποίων και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και blogs για δημοσίευση.

Σε εκείνη την επιστολή ήσασταν υπέρ του να πληρώνουμε διόδια με την ευτελή –επιτρέψτε μας τον όρο- δικαιολογία ότι είναι για το καλό της ανάπτυξης της Μεσσηνίας.

Συγκεκριμένα γράφατε στην επιστολή:

Θέμα: «ΔΙΟΔΙΑ Εθνικού Οδικού Δικτύου Πελοποννήσου»


Κύριοι,
Στη συνέχεια της πρόσκλησής σας για διαμόρφωση κοινής στάσης σε σχέση με τα διόδια του εθνικού οδικού δικτύου στην Πελοπόννησο, θέτουμε υπόψη σας τις σχετικές απόψεις του Επιμελητηρίου μας:

1. Η Οικονομία και η Κοινωνία της Μεσσηνίας, και ιδιαίτερα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τις οποίες εκπροσωπούμε, προσβλέπουν στη γρήγορη ολοκλήρωση των συγκοινωνιακών υποδομών, έτσι ώστε να βελτιωθεί η προσπέλαση στην περιοχή μας και να μειωθεί η αναγκαία χρονοαπόσταση από την Πρωτεύουσα αλλά και τις άλλες μεγάλες πόλεις της Χώρας. Η βελτιωμένη προσπέλαση θα ευνοήσει τα μέγιστα μια σειρά κλάδων της τοπικής μας οικονομίας, όπως πχ οι εξαγωγές αγροτικών προϊόντων, ο τουρισμός, το εμπόριο κλπ. Επίσης, θα επιταχύνει την προώθηση της Καλαμάτας, ως κόμβου συνδυασμένων μεταφορών (αεροδρόμιο, λιμάνι, οδικό δίκτυο, σιδηρόδρομος), κάτι, για το οποίο παλεύουμε εδώ και αρκετά χρόνια, έτσι ώστε η Μεσσηνία, και μέσω αυτής η Πελοπόννησος, να αποκτήσει εμπορική συγκοινωνιακή διέξοδο («άνοιγμα») προς τις αγορές των αραβικών χωρών της Μέσης Ανατολής και της Βορείου Αφρικής.

2. Οι παραπάνω λόγοι επιβάλλουν να είμαστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί σε οποιοδήποτε πρωτοβουλία θα μπορούσε εν δυνάμει να οδηγήσει σε καθυστέρηση των εν εξελίξει έργων και προγραμματισμένων οδικών υποδομών. Πολύ περισσότερο δε, όταν –

ανεξάρτητα από το κατά πόσον το αποδέχεται κανείς ή όχι σε πολιτικό επίπεδο- η καταβολή διοδίων έχει θεσπιστεί από συμβάσεις παραχώρησης μεταξύ Κράτους και κατασκευαστών-χρηματοδοτών οι οποίες έχουν υπογραφεί από τις διαδοχικές νόμιμες κυβερνήσεις της Χώρας.

3. Η προσωπική στάση του καθενός από εμάς και η άρνησή του για την καταβολή διοδίων σε τμήματα του οδικού δικτύου, που δεν έχουν ακόμη κατασκευαστεί (π.χ. Κόρινθος-Πάτρα) αποτελεί δικαίωμά του, δεν ισχύει όμως το ίδιο, κατά τη γνώμη μας, για τα διόδια σε νέα ολοκληρωμένα ήδη και παραδοθέντα στην κυκλοφορία τμήματα. Όπως στην περίπτωση του δικού μας οδικού άξονα Κόρινθος – Τρίπολη- Παραδείσια. Αντίθετα, ορθότερη και απόλυτα δικαιολογημένη κρίνουμε ότι είναι η απαίτηση συντήρησης της παλαιάς Εθνικής Οδού από την πολιτεία.

4. Με την τοπική οικονομία σε αδιέξοδο, δράσεις που απειλούν έμμεσα ή άμεσα την ολοκλήρωση των έργων θα ήταν καταστροφική. Καλό είναι επομένως να αποφευχθούν επίφοβες κινήσεις εντυπωσιασμού, αν θέλουμε να φθάσει σύντομα η νέα εθνική οδός στην Καλαμάτα δίδοντας την πολυαναμενόμενη ώθηση στην ανάπτυξη της περιοχής. Δεν υπάρχουν πλέον περιθώρια για λανθασμένες ή σπασμωδικές κινήσεις αλλά μόνο για μεθοδευμένες ενέργειες που προσβλέπουν σε ουσιαστικό όφελος του κοινωνικού συνόλου. Προς αυτή την κατεύθυνση είναι σκόπιμο να επικεντρώσουμε την προσοχή και τις διεκδικήσεις μας επιδιώκοντας ένα καλύτερο «σήμερα» και κυρίως ένα καλύτερο «αύριο» για τη Μεσσηνία και όχι να «ξοδευόμαστε» σε άτοπες κοντόφθαλμες κινητοποιήσεις.

Με εκτίμηση,

Γεώργιος Καραμπάτος
Πρόεδρος Επιμελητηρίου Μεσσηνίας


Σήμερα κ. Καραμπάτο σας κοινοποιούμε μια είδηση που είδε το φως της δημοσιότητας μέσα από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων και που φυσικά την ανεβάσαμε και στο blog Φιλιατρά News και αφορά την αύξηση στα διόδια της Ανατολικής Πελοποννήσου.

Η είδηση έχει ως εξής:

Η συνέχεια στην επόμενη σελίδα.



Έρχονται αυξήσεις στα διόδια της ανατολικής Πελοποννήσου

Το πρόγραμμά σας περιήγησης μπορεί να μην υποστηρίζει την προβολή αυτής της εικόνας.

Αυξάνονται τα διόδια της στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας και Λεύκτρο - Σπάρτης, στους σταθμούς Σπαθοβουνίου, Νεστάνης και Γέφυρας Μάναρη (Ασέας).

Σύμφωνα με το νέο τιμοκατάλογο της κοινοπραξίας «Μορεάς», τα δίκυκλα και τρίκυκλα θα πληρώνουν 1,70 € (από 1,60 €) στο σταθμό διοδίων του Σπαθοβουνίου, 1,60 € (από 1,50€) στο σταθμό διοδίων της Νεστάνης και 1,30 € (από 1,20 €) στο σταθμό διοδίων της Ασέας.

Τα οχήματα με ύψος έως 2,20 μ. θα πληρώνουν 2,40 € (από 2,30 €) στο σταθμό διοδίων του Σπαθοβουνίου, 2,30 € (από 2,20 €) στο σταθμό διοδίων της Νεστάνης και 1,90 € (από 1,80 €) στο σταθμό διοδίων της Ασέας.

Τα οχήματα με 2 ή 3 άξονες και ύψος μεγαλύτερο από 2,20 μ. θα πληρώνουν 6,20 € (από 5,90 €) στο σταθμό διοδίων του Σπαθοβουνίου, 5,90 € (από 5,60 €) στο σταθμό διοδίων της Νεστάνης και 4,80 € (από 4,50 €) στο σταθμό διοδίων της Ασέας.

Τα οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες και ύψος μεγαλύτερο από 2,20μ. θα πληρώνουν 8,70 € (από 8,20 €) στο σταθμό διοδίων του Σπαθοβουνίου, 8,20 € (από 7,80 €) στο σταθμό διοδίων της Νεστάνης και 6,70 € (από 6,30 €) στο σταθμό διοδίων της Ασέας.

Ο νέος τιμοκατάλογος περιλαμβάνει ΦΠΑ 23% και θα ισχύει για όλους τους μετακινούμενους, συμπεριλαμβανομένων των συνδρομητών e-PASS.
Η ακριβής ημερομηνία έναρξης ισχύος των αυξήσεων στις τιμές των διοδίων θα γνωστοποιηθεί εντός του Ιανουαρίου.

Από το Φιλιατρά News => http://filiatranews.blogspot.com/2011/01/blog-post_9424.html


Με αφορμή αυτό θα θέλαμε να σας ρωτήσουμε τα εξής:

Εξακολουθείτε να επικαλείστε τους λόγους που αναφέρατε τότε στην επιστολή σας στις 17 Δεκεμβρίου 2010;;; Μήπως μετά την είδηση που σας δίνουμε αναθεωρήσατε την άποψη σας για το θέμα;

Οι δρόμοι έχουν κατασκευαστεί με χρήματα του Ελληνικού λαού, και όχι από χρήματα ιδιωτών.

Ανήκουν στους πολίτες και Μόνο στους πολίτες και όχι σε κάποια πολυεθνική εταιρία που έχει υπογράψει συμβάσεις με τις κατά καιρούς διαπλεκόμενες κυβερνήσεις. Είτε αυτές είναι πράσινες κυβερνήσεις είτε μπλε.

Οι παραχωρήσεις αυτές έγιναν καθαρά για εξυπηρέτηση ιδιωτικών κεφαλαίων και τα όποια τμήματα κατασκευάζονται είναι απολύτως βέβαιο ότι δεν κατασκευάζονται με χρήματα των ιδιωτών.

Οι πολυεθνικές εταιρίες δανείζονται χρήματα από τράπεζες με εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου, δηλαδή εμένα, εσάς την σύζυγος σας την ξαδέλφη σας την αδελφή σας τον αδελφό σας .. τέλος πάντων του κάθε Έλληνα.

ΑΡΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ χρήματα.

Οι ιδιώτες δεν βάζουν ούτε ένα λεπτό του Ευρώ. Επιχειρηματίες με πλάτες άλλων…

Η απάντηση μας στην νέα αύξηση των διοδίων είναι ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ.

ΕΛΕΘΥΕΡΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.

Σήμα του κινήματος που μέρα με την μέρα μεγαλώνει, -αι αυτό είναι μην αναστρέψιμο- είναι αυτό που θα βρείτε στην επόμενη σελίδα.

Σας συνιστούμε να το εκτυπώσετε και αυτό –αν δε το έχετε κάνει ήδη- και στο επόμενο σας ταξίδι προς την πρωτεύουσα του Ελληνικού κράτους να μην πληρώσετε τίποτα. Να κατεβείτε, να σπρώξετε την μπάρα όπως ανοίγετε μια πόρτα να επιβιβαστείτε πάλι στο αυτοκίνητο σας και να συνεχίσετε τον δρόμο σας. Πιστέψτε μας είναι πολύ εύκολο. Προσωπικά το έχω κάνει 4 φορές σε ισάριθμα μου ταξίδια προς Αθήνα και αντίστροφα.

Αφήστε τις ας πούμε δικαιολογίες που χρησιμοποιήσατε στην επιστολή σας οι οποίες είμαι απολύτως βέβαιος κατά βάθος δεν πείθουν ούτε εσάς τον ίδιο.

Οι ιδιώτες ΠΟΤΕ δεν έφτιαξαν κάτι με χρήματα τους. ΠΑΝΤΑ με χρήματα άλλων και φυσικά κοίταγαν να πάρουν και από πάνω.

Εμείς λέμε ΌΧΙ. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΩΣ ΕΔΩ. ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ.

Αυτή την θέση μας θα χρησιμοποιούμε ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ μέσα από το blog μας.

Αυτό θα διατυμπανίζουμε ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ. Να μην πληρώνουν οι πολίτες διόδια.

Με εκτίμηση

Η 7μελής συντακτική ομάδα του blog Φιλιατρά News

Ακολουθεί η κάρτα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ για να την χρησιμοποιήστε κι εσείς. Εμείς την έχουμε στο αυτοκίνητο μας. Στο παρμπρίζ μάλιστα για να το βλέπουν όσο περισσότεροι γίνεται και να μαθαίνουν.
  • Blogroll

  • Blog Archive