Με το 1/3 των εργαζομένων έχει μείνει η Vinci καταγγέλλει το Σωματείο "Η Γαλαρία"
Δεν έχουν τέλος, ως φαίνεται, οι απολύσεις εργαζομένων στον αυτοκινητόδρομο της Ολυμπίας Οδού (Πάτρα - Κόρινθος - Πύργος - Τσακώνα). Όπως καταγγέλει στο www.thebest.gr "Η Γαλαρία", το Σωματείο Εργαζομένων στη Vinci, εταιρεία που κατασκευάζει τμήματα του δρόμου, από τον Μάρτιο μέχρι σήμερα έχουν απολυθεί ακόμα 50 εργαζόμενοι, με αποτέλεσμα ο αριθμός των απολυμένων από τον Δεκέμβριο μέχρι σήμερα να ανέρχεται στους 120. "Έχουμε μείνει με το 1/3 των εργαζομένων και μέχρι το τέλος του μήνα, αρχές Απριλίου, θα ξέρουμε αν το έργο θα σταματήσει και αν θα απολυθούμε όλοι" δηλώνει ο Πρόεδρος του Σωματείου "Γαλαρία" Θεόδωρος Τσελεπής.
Την ίδια ώρα, όπως αναφέρει το σωματείο, οι εργασίες έχουν περιοριστεί μόνο στα τούνελ και εκτός αυτών οι εργασίες, έχουν σταματήσει. Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, ο δρόμος έχει μετατραπεί σε εργοτάξιο, οι εργασίες δεν προχωρούν όπως θα έπρεπε, αλλά οι πολίτες πρέπει να καταβάλουν διόδια...
Συντονισμένη αντίδραση εργαζομένων
"Η εικόνα που επικρατεί στην Ολυμπία Οδό, απολύσεις, κλπ, επικρατεί και σε άλλους αυτοκινητόδρομους , στην Ιονία και στον Ε - 65", αναφέρει το Σωματείο, γι αυτό και σχεδιάζεται συντονισμένη αντίδραση. Σε πρώτη φάση το Σωματείο "Η Γαλαρία" προσφεύγει εκ νέου στην Επιθεώρηση Εργασίας καταγγέλοντας ως παράνομο, τον αριθμό των απολυσεων μέσα στον Μάρτιο, καθώς όπως επισημαίνεται ξεπερνούν το νόμιμο ποσοστό, που προβλέπεται για κάθε μήνα, ενώ μαζί με το Σωματείο εργαζομένων στον Ε - 65 και με απολυμένους από την Ιόνια Οδό, συντονίζουν τη δράση τους, προκειμένου να διασφαλίσουν τις θέσεις εργασίας.
Η συντονισμένη δράση πανελλαδικά των εργαζομένων- απολυμένων από τα έργα κατασκευής αυτοκινητόδρομων κρίθηκε απαραίτητη, μπροστά στα δεδομένα που έχουν διαμορφωθεί.
Από την πλευρά τους οι κατασκευάστριες εταιρείες κάνουν λόγο για οικονομικά προβλήματα, επικαλούμενες το πάγωμα των χρηματοδοτήσεων από τις τράπεζες αλλά και τη μείωση εσόδων από τα διόδια, λόγω του "δεν πληρώνω" και της μείωσης του αριθμού κυκλοφορίας των οχημάτων.
Σε καθε περιπτωση μια αρνητική εξέλιξη, με τη διακοπή των έργων θα αποτελέσει καίριο "χτυπημα" για τη Δυτικη Ελλαδα σε επίπεδο αναπτυξης, ενώ θα μεγαλώσει ο ήδη μακρύς κατάλογος των ανέργων....
πηγή: The BEST
Δεν έχουν τέλος, ως φαίνεται, οι απολύσεις εργαζομένων στον αυτοκινητόδρομο της Ολυμπίας Οδού (Πάτρα - Κόρινθος - Πύργος - Τσακώνα). Όπως καταγγέλει στο www.thebest.gr "Η Γαλαρία", το Σωματείο Εργαζομένων στη Vinci, εταιρεία που κατασκευάζει τμήματα του δρόμου, από τον Μάρτιο μέχρι σήμερα έχουν απολυθεί ακόμα 50 εργαζόμενοι, με αποτέλεσμα ο αριθμός των απολυμένων από τον Δεκέμβριο μέχρι σήμερα να ανέρχεται στους 120. "Έχουμε μείνει με το 1/3 των εργαζομένων και μέχρι το τέλος του μήνα, αρχές Απριλίου, θα ξέρουμε αν το έργο θα σταματήσει και αν θα απολυθούμε όλοι" δηλώνει ο Πρόεδρος του Σωματείου "Γαλαρία" Θεόδωρος Τσελεπής.
Την ίδια ώρα, όπως αναφέρει το σωματείο, οι εργασίες έχουν περιοριστεί μόνο στα τούνελ και εκτός αυτών οι εργασίες, έχουν σταματήσει. Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, ο δρόμος έχει μετατραπεί σε εργοτάξιο, οι εργασίες δεν προχωρούν όπως θα έπρεπε, αλλά οι πολίτες πρέπει να καταβάλουν διόδια...
Συντονισμένη αντίδραση εργαζομένων
"Η εικόνα που επικρατεί στην Ολυμπία Οδό, απολύσεις, κλπ, επικρατεί και σε άλλους αυτοκινητόδρομους , στην Ιονία και στον Ε - 65", αναφέρει το Σωματείο, γι αυτό και σχεδιάζεται συντονισμένη αντίδραση. Σε πρώτη φάση το Σωματείο "Η Γαλαρία" προσφεύγει εκ νέου στην Επιθεώρηση Εργασίας καταγγέλοντας ως παράνομο, τον αριθμό των απολυσεων μέσα στον Μάρτιο, καθώς όπως επισημαίνεται ξεπερνούν το νόμιμο ποσοστό, που προβλέπεται για κάθε μήνα, ενώ μαζί με το Σωματείο εργαζομένων στον Ε - 65 και με απολυμένους από την Ιόνια Οδό, συντονίζουν τη δράση τους, προκειμένου να διασφαλίσουν τις θέσεις εργασίας.
Η συντονισμένη δράση πανελλαδικά των εργαζομένων- απολυμένων από τα έργα κατασκευής αυτοκινητόδρομων κρίθηκε απαραίτητη, μπροστά στα δεδομένα που έχουν διαμορφωθεί.
Από την πλευρά τους οι κατασκευάστριες εταιρείες κάνουν λόγο για οικονομικά προβλήματα, επικαλούμενες το πάγωμα των χρηματοδοτήσεων από τις τράπεζες αλλά και τη μείωση εσόδων από τα διόδια, λόγω του "δεν πληρώνω" και της μείωσης του αριθμού κυκλοφορίας των οχημάτων.
Σε καθε περιπτωση μια αρνητική εξέλιξη, με τη διακοπή των έργων θα αποτελέσει καίριο "χτυπημα" για τη Δυτικη Ελλαδα σε επίπεδο αναπτυξης, ενώ θα μεγαλώσει ο ήδη μακρύς κατάλογος των ανέργων....
πηγή: The BEST