Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011


Αγαπητοί συναγωνιστές γεια σας,

Θα ήθελα να σας αναφέρω μια ακόμη πρόκληση της εταιρείας ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε που μου συνέβη σήμερα το απόγευμα κατευθυνόμενος προς Αθήνα. Συγκεκριμένα, χωρίς να ανοίξω κανέναν απολύτως διάλογο με τους υπαλλήλους, κατέβηκα από το αυτοκίνητο και έσπρωξα την μπάρα. Άμεσα υπάλληλος ο οποίος κινείτο μεταξύ των μπαρών, επενέβη και έκλεισε την μπάρα. Όντας μόνος στο αυτοκίνητο άνοιξα ξανά την μπάρα και αυτός την ξαναέκλεισε. Για να μην κωλλυσιεργώ και με οδηγήσουν σε κάποια βίαιη πράξη, μπήκα στο αυτοκίνητο, προχώρησα και ώθησα την μπάρα ελαφρά με το χέρι μέσα από το όχημα φτάνοντας τη μέχρι το σημείο που μπορούσα πλέον να φύγω ελεύθερος. Φεύγοντας άκουγα τον υπάλληλο να δίνει τα στοιχεία του οχήματος με τον ασύρματο, και φαντάστηκα ότι θα τα προωθεί στα γραφεία των διοδίων. Στο δρόμο προς Κόρινθο και λίγο πριν το Αίγιο, βλέπω στον καθρέφτη περιπολικό να μου ανάβει τα φώτα και να με καλεί να σταματήσω. Το όργανο, αφού μου ζήτησε τα έγγραφα, εξέτασε εξονυχιστικά με τον φακό του το εμπρόσθιο τμήμα του αυτοκινήτου μου. Αφού μου αναφέρει ότι από τον σταθμό διοδίων της Γέφυρας του κατήεγγειλαν ότι υπήρξε όχημα που πρόσκρουσε στην μπάρα, και με ρώτησε εάν πράγματι προσέκρουσα. Φυσικά τον διαβεβαίωσα ότι δεν υπήρξε πρόσκρουση αλλά χειροκίνητη ώθηση της μπάρας προς τα εμπρός. Έρχεται και δεύτερο αυτοκίνητο με φάρο και δύο ακόμη αστυνομικοί –ευγενέστατοι- μου αναφέρουν ότι απλά πρέπει να καταγράψουν το περιστατικό και ρώτησαν τι υποστηρίζω εγώ, τονίζοντάς μου ότι δεν ανακατεύονται στο θέμα μη πληρωμής αλλά μόνο στην καταγραφή του περιστατικού όπως το "κατήγγειλε" η εταιρεία. Of the record μάλιστα ο ένας από αυτούς με προέτρεψε να απευθυνθώ και στον πραγματογνώμονα της ασφαλιστικής μου για να πάρω βεβαίωση ότι το αυτοκίνητο δεν έχει καμμία εμφανή ζημιά από πρόσκρουση.

Μου τόνισαν ότι ήταν υποχρεωμένοι να παρέμβουν τη στιγμή που έγινε η καταγγελία από την ΓΕΦΥΡΑ και ότι μπορώ να ζητήσω αντίγραφο του συμβάντος από την Τροχαία Πατρών. Θα ήθελα την γνώμη σας για το γεγονός και ,ει δυνατόν, κάποια νομική συμβουλή για τις περαιτέρω ενέργειες που θα μπορούσα να κάνω. Το μόνο σίγουρο ότι θα συνεχίσω να περνάω από κάθε διόδιο ελεύθερα.

Ευχαριστώ,
Σ.Ν.
  • Blogroll

  • Blog Archive