Στη νέα ανώνυμη εταιρεία «Ελληνικοί Αυτοκινητόδρομοι» εντάσσεται ώς το τέλος του έτους και η Εγνατία, η οποία ώς το καλοκαίρι θα αποκτήσει 6 νέους σταθμούς διοδίων.
Κορμός θα είναι οι πέντε υπό κατασκευήν αυτοκινητόδρομοι, αλλά και η Αττική οδός που θα περιέλθει στο Δημόσιο μετά το 2024, οπότε λήγει η σύμβαση παραχώρησης.
Προβλέπεται επίσης η δημιουργία εταιρείας ειδικού σκοπού που θα τιτλοποιήσει τα έσοδα από τα διόδια και θα εξασφαλίσει πόρους για τη μείωση των διοδίων στους αυτοκινητοδρόμους ώς το 2017, οπότε θα ολοκληρωθούν τα έργα. Μόνον από τους πέντε αυτοκινητοδρόμους εξασφαλίζεται με ορίζοντα το 2037 «κουμπαράς» άνω των 20 δισ. ευρώ, για τον οποίο οι συναρμόδιοι υπουργοί Οικονομικών και Υποδομών δήλωσαν την Πέμπτη ότι θα καλύψει μέρος του δημόσιου χρέους της χώρας.
**Γρίφο συνιστά η κυβερνητική επιλογή για τα δίκτυα ύδρευσης στην πρωτεύουσα και το πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης. Σημειώνεται ότι θα παραμείνουν υπό δημόσιο έλεγχο, αλλά προαναγγέλλεται η προσέλκυση επενδυτών για την ΕΥΔΑΠ και την ΕΥΑΘ, εταιρείες εισηγμένες στο Χρηματιστήριο στις οποίες όμως το Δημόσιο έχει τον απόλυτο έλεγχο κατέχοντας το 60% και το 70% αντίστοιχα. Ανοίγει όμως ο δρόμος για την τιμολόγηση τως υδάτων άρδευσης, που αντιπροσωπεύουν το 80% της συνολικής κατανάλωσης νερού στη χώρα μας και σήμερα παρέχονται στους αγρότες δωρεάν ή σε πολύ χαμηλή τιμή.
X.TZ.
πηγή: Ελευθεροτυπία
Κορμός θα είναι οι πέντε υπό κατασκευήν αυτοκινητόδρομοι, αλλά και η Αττική οδός που θα περιέλθει στο Δημόσιο μετά το 2024, οπότε λήγει η σύμβαση παραχώρησης.
Προβλέπεται επίσης η δημιουργία εταιρείας ειδικού σκοπού που θα τιτλοποιήσει τα έσοδα από τα διόδια και θα εξασφαλίσει πόρους για τη μείωση των διοδίων στους αυτοκινητοδρόμους ώς το 2017, οπότε θα ολοκληρωθούν τα έργα. Μόνον από τους πέντε αυτοκινητοδρόμους εξασφαλίζεται με ορίζοντα το 2037 «κουμπαράς» άνω των 20 δισ. ευρώ, για τον οποίο οι συναρμόδιοι υπουργοί Οικονομικών και Υποδομών δήλωσαν την Πέμπτη ότι θα καλύψει μέρος του δημόσιου χρέους της χώρας.
**Γρίφο συνιστά η κυβερνητική επιλογή για τα δίκτυα ύδρευσης στην πρωτεύουσα και το πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης. Σημειώνεται ότι θα παραμείνουν υπό δημόσιο έλεγχο, αλλά προαναγγέλλεται η προσέλκυση επενδυτών για την ΕΥΔΑΠ και την ΕΥΑΘ, εταιρείες εισηγμένες στο Χρηματιστήριο στις οποίες όμως το Δημόσιο έχει τον απόλυτο έλεγχο κατέχοντας το 60% και το 70% αντίστοιχα. Ανοίγει όμως ο δρόμος για την τιμολόγηση τως υδάτων άρδευσης, που αντιπροσωπεύουν το 80% της συνολικής κατανάλωσης νερού στη χώρα μας και σήμερα παρέχονται στους αγρότες δωρεάν ή σε πολύ χαμηλή τιμή.
X.TZ.
πηγή: Ελευθεροτυπία
