ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ!
Μπροστά στις κοινωνικές προκλήσεις απαντάμε με ανυπακοή:
ü Δεν ακυρώνουμε εισιτήριο, ακυρώνουμε την πολιτική του κεφαλαίου και των κυβερνήσεων του.
ü Ακόμα κι όταν ακυρώνουμε εισιτήριο, φροντίζουμε να το παραδώσουμε στον επόμενο επιβάτη.
ü Δε διαπραγματευόμαστε μειώσεις.
ü Απαιτούμε δημόσιες, δωρεάν, ελεύθερες μετακινήσεις για όλους τους ανθρώπους.
www.oxidiodia.gr
ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΓΑΘΑ
ΔΗΜΟΣΙΑ, ΔΩΡΕΑΝ, ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
ΑΥΤΟΟΡΓΑΝΩΝΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ!
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ-ΠΟΛΙΤΩΝ-ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
«ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ» ΝΟΤΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ:
ΤΕΤΑΡΤΗ 6/4 στις 20:00 στο 1ο ΚΑΠΗ ΔΑΦΝΗΣ
Αλεξάνδρας 65 & Βύρωνος (κοντά στην εκκλησία της Aγ. Βαρβάρας)
Διαμαρτυρόμαστε, Ανοίγουμε Διόδια, καταργούμε τα ακυρωτικά, αντιστεκόμαστε σε όλα
Ένας εργαζόμενος για να πάει στην δουλειά του με τη συγκοινωνία, και να επιστρέψει σπίτι του, θέλει 2,80€, επί 25 μέρες το μήνα, σύνολο 70€ επί 12 μήνες ετήσια δαπάνη 840€ δηλαδή, περισσότερο από ένα μισθό ! Δεν είναι δυνατόν, είναι κλοπή, είναι αλητεία. Πόσοι μισθοί χρειάζονται για τη ΔΕΗ ? Πόσοι μισθοί για ΕΥΔΑΠ ? Πόσοι μισθοί για το ΝΟΙΚΙ ? Περισσεύουν για τροφή ? Ο άνεργος? Ο Συνταξιούχος ?
ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ – ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ
Τι συμβαίνει με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
Η χρηματοδότηση του λαού προς το κράτος δε σταμάτησε ποτέ, είτε μέσω φορολογίας, είτε μέσω των διαρκώς αυξανόμενων εισιτηρίων (υπενθυμίζουμε ότι κάποτε το εισιτήριο στοίχιζε 30 δραχμες=8 λεπτά του ευρώ, ενώ σήμερα 1.40). Αντιθέτως, η χρηματοδότηση του κράτους με στόχο τη δημιουργία και συντήρηση των μαζικών μετακινήσεων, τα τελευταία χρόνια τεχνηέντως έχει ουσιαστικά σταματήσει.
Έτσι επιχειρείται να καταδειχτεί η ελλειμματική φύση των επιχειρήσεων κοινής ωφέλειας μέσω των δυσβάσταχτων δανείων, που αναγκάστηκαν να προμηθευτούν για να επιβιώσουν. Στο «όνομα» της αναδιάρθρωσης και της εξυγίανσης, λοιπόν, εισιτήρια αυξάνονται, εργαζόμενοι απολύονται, μισθοί περικόπτονται , συλλογικές συμβάσεις καταργούνται…
Απώτερος στόχος (και εδώ) η ιδιωτικοποίηση των μετακινήσεων, ως μονή πλέον λύση. Όπως έγινε με τους δρόμους, έτσι και οι μετακινήσεις θα μετατραπούν από δημόσιο κοινωνικό αγαθό σε είδος πολυτελείας για λίγους και εκλεκτούς.