«Ο χρήστης είναι αυτός ο οποίος πρέπει να σηκώσει ένα βάρος από το κόστος της κατασκευής. Το ποσοστό συμμετοχής του χρήστη σε αυτά τα προγράμματα με βάση τις συμβάσεις, προβλέπεται σε ύψος περίπου 73,5%, ενώ ο προϋπολογισμός προβλέπεται να συμβάλει με το υπόλοιπο 26,5%. Οι συμβάσεις αυτές προβλέπουν αυτή την εμπροσθοβαρή είσπραξη διοδίων και αυτό έγινε προφανώς για να ελαφρυνθεί το οικονομετρικό μοντέλο και να γίνουν λιγότερο πιεστικές οι δανειακές ανάγκες, αυτός ήταν ο σχεδιασμός».
Κανείς ίσως δεν θα μπορούσε να είναι πιο αποκαλυπτικός, όσο ο υπουργός Υποδομών Δ. Ρέππας, στον οποίο ανήκουν τα λόγια αυτά, για το περιεχόμενο των περιβόητων συμβάσεων που ψήφισαν από κοινού ΝΔ και ΠΑΣΟΚ και με τις οποίες παραχωρήθηκαν για 30 χρόνια οι μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι της χώρας. Ουσιαστικά ο υπουργός παραδέχεται ότι ο λαός καλείται να χρυσοπληρώσει όλο το ποσό για την κατασκευή των έργων και στη συνέχεια να εξακολουθεί να πληρώνει και για τη χρήση τους, παρότι είναι δικαίωμά του να χρησιμοποιεί δωρεάν τις δημόσιες αυτές υποδομές, προκειμένου να εξασφαλιστεί η κερδοφορία του κεφαλαίου.
Η δήλωση μάλιστα αυτή του υπουργού έγινε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου όπου ανακοίνωσε μια σειρά από πρόσθετες εγγυήσεις που εξασφαλίζουν την κερδοφορία των ιδιωτικών ομίλων (μεγαλοκατασκευαστών και τραπεζών), με αντάλλαγμα μια δήθεν μείωση - κοροϊδία της τιμής των διοδίων κατά 25% με 30%, που τα τρία τελευταία χρόνια αυξήθηκαν κατά 400% τουλάχιστον!
Μόνη λύση, λοιπόν, είναι ο λαός να παλέψει ακόμη πιο δυνατά για κατάργηση όλων των διοδίων, για να γίνουν τα δημόσια έργα λαϊκή περιουσία. Γιατί είναι δικαίωμά του να κυκλοφορεί ελεύθερα και με ασφάλεια στο δημόσιο οδικό δίκτυο.
πηγή: Ριζοσπάστης
Κανείς ίσως δεν θα μπορούσε να είναι πιο αποκαλυπτικός, όσο ο υπουργός Υποδομών Δ. Ρέππας, στον οποίο ανήκουν τα λόγια αυτά, για το περιεχόμενο των περιβόητων συμβάσεων που ψήφισαν από κοινού ΝΔ και ΠΑΣΟΚ και με τις οποίες παραχωρήθηκαν για 30 χρόνια οι μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι της χώρας. Ουσιαστικά ο υπουργός παραδέχεται ότι ο λαός καλείται να χρυσοπληρώσει όλο το ποσό για την κατασκευή των έργων και στη συνέχεια να εξακολουθεί να πληρώνει και για τη χρήση τους, παρότι είναι δικαίωμά του να χρησιμοποιεί δωρεάν τις δημόσιες αυτές υποδομές, προκειμένου να εξασφαλιστεί η κερδοφορία του κεφαλαίου.
Η δήλωση μάλιστα αυτή του υπουργού έγινε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου όπου ανακοίνωσε μια σειρά από πρόσθετες εγγυήσεις που εξασφαλίζουν την κερδοφορία των ιδιωτικών ομίλων (μεγαλοκατασκευαστών και τραπεζών), με αντάλλαγμα μια δήθεν μείωση - κοροϊδία της τιμής των διοδίων κατά 25% με 30%, που τα τρία τελευταία χρόνια αυξήθηκαν κατά 400% τουλάχιστον!
Μόνη λύση, λοιπόν, είναι ο λαός να παλέψει ακόμη πιο δυνατά για κατάργηση όλων των διοδίων, για να γίνουν τα δημόσια έργα λαϊκή περιουσία. Γιατί είναι δικαίωμά του να κυκλοφορεί ελεύθερα και με ασφάλεια στο δημόσιο οδικό δίκτυο.
πηγή: Ριζοσπάστης