Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Tuesday, 17 May 2011 21:21
Παρότι επικροτώ το κίνημα δεν πληρώνω,βαριόμουνα να.. σκοτώνομαι στα διόδια και πλήρωνα...
μέχρι που παραλίγο να σκοτωθώ πραγματικά! 65χιλ πρίν τήν Πάτρα,αφού βέβαια ειχα πληρώσει σάν ηλίθιος τα διόδια,σε σημείο πού ισα-ισα χωρά το αυτοκίνητο έπεσα πάνω σέ πεσμένες ταμπέλες καί διάφορα αλλα αντικείμενα χωρίς να εχω περιθώρια να ξεφύγω αλλα ευτυχώς την γλύτωσα..Ετσι, στο γυρισμό για Αθήνα ανασήκωσα και εγω την μπάρα, τσακώθηκα με οποιον υπάλληλο βρέθηκε μπροστά μου και θα το ξανακάνω! Τουλάχιστον σε αυτά τα διόδια δεν ξαναπληρωνω γιατί σαν Έλληνας αισθάνομαι ότι είμαι ο πιο μαλάκας Ευρωπαίος,που τον δουλεύουνε όλοι! Αν θέλετε κάνετε το ίδιο- και πρέπει,οχι μόνο στά διόδια-γιατί μόνο έτσι μπορούν να μη μας κοιτάνε σαν αλλοδαπούς στη χώρα μας! Α.. και μιά συγνωμη οφείλω στά παιδιά,που δέν φταίνε, κάνουν τήν δουλειά τους και ετσι τούς εχουν αναγκάσει να λένε! Αλλα καλύτερα να ζητώ εγω συγνώμη από τα παιδιά αυτά,παρά κάποιος καρεκλοκένταυρος,νά ζητά συγνώμη από τα δικά μου τα παιδιά γιά την απωλειά μου με λεξεις ! πακεταρισμένες...

Αναγνώστης
πηγη : freezlo.gr
  • Blogroll

  • Blog Archive