Σε ένα πογκρόμ καθημερινού και πλήρως κατευθυνόμενου κυνηγητού των «ανυπάκουων» οδηγών της περιοχής μας έχει ξεκινήσει το τμήμα τροχαίας του Μοσχοχωρίου. Σε καθημερινή σχεδόν βάση λες και δεν έχουν κανένα άλλο τροχαίο έργο να επιτελέσουν, με μπροστάρη τον διοικητή του τμήματος, στήνουν δόκανα στους σταθμούς διοδίων που περιχαρακώνουν την πόλη της Λάρισας κι ολόκληρη την Ελλάδα, περιμένοντας ποιός οδηγός θα αρνηθεί το χαράτσωμα των διοδίων και θα σηκώσει την μπάρα.
Καταγγελίες διερχόμενων οδηγών (οι περισσότεροι αυτοκινητιστές μεγάλων οχημάτων) αναφέρουν την ξαφνική εμφάνιση αστυνομικών της τροχαίας πίσω από θάμνους, τη συστέγαση αστυνομικών με πολιτική περιβολή εντός των σταθμών διοδίων με ασυρμάτους, την επίδοση κλήσεων στο πλησιέστερο parking, τη καταδίωξη οχημάτων, προφανώς κατόπιν κλήσης από τους επόπτες των διοδίων ή κρυμμένων αστυνομικών. Η γελοιότητα δεν έχει όρια.
Πέρα όμως από τη γελοιότητα και τον υπερβάλλοντα ζήλο να εφαρμόσουν την πρόσφατη (ν)τροπολογία Ρέππα η οποία θεσπίζει το σπρώξιμο της μπάρας που παράνομα και αυθαίρετα είναι τοποθετημένες κατά μήκος του οδικού δικτύου ως παράβαση του ΚΟΚ, είχαμε και αρκετά περιστατικά καταγγελιών που εκθέτουν τα τροχαία όργανα σε σοβαρές περιπτώσεις κατάχρησης εξουσίας και παράβασης καθήκοντος.
Χαρακτηριστικές περιπτώσεις αυτών είναι η απόδοση κλήσης σε διερχόμενο οδηγό ο οποίος όμως δηλώνοντας αδυναμία πληρωμής πήρε στα χέρια του το πιστωτικό σημείωμα που υποχρεούται η εταιρία να του παρέχει. Και παρ'όλο που ακολούθησε την διαδικασία που προβλέπει η εταιρία που λυμαίνεται τον από όλους εμάς πληρωμένο δρόμο, ο πάντα ευπατρίδης διοικητής, ελάχιστα ενήμερος περί της σύμβασης παραχώρησης που υπερασπίζεται με τόσο σθένος, του πιστοποίησε παράβαση. Μετά από δική μας παρέμβαση και μην μπορώντας φυσικά να δικαιολογήσει την αδικαιολόγητη πράξη ακύρωσε την επιδοθείσα κλήση και ζήτησε και συγνώμη.
Σε άλλο πιο πρόσφατο περιστατικό ο εν λόγω διοικητής τοποθέτησε υφιστάμενό του με πολιτική περιβολή στα διόδια Μοσχοχωρίου με σκοπό να καταγράφει τους οδηγούς που έσπρωχναν τις μπάρες και περνούσαν ελεύθερα, ενώ την ίδια στιγμή έδινε σήμα σε άλλο κλιμάκιο που στάθμευε 3 χλμ μακριά από τα διόδια να τους σταματήσει και να τους πιστοποιήσει την παράβαση γεγονός που αντίκειται στο άρθρο 10 της τροπολογίας Ρέππα, η οποία ορίζει πως η υποτιθέμενη παράβαση της μη καταβολής διοδίων πρέπει να βεβαιώνεται και να πιστοποιείται αυτοπροσώπως από τα όργανα της τροχαίας.
Ο διοικητής του τμήματος τροχαίας Μοσχοχωρίου νοιώθει ότι δεν χρειάζεται να απολογηθεί δημόσια για το συγκεκριμένο περιστατικό και να δώσει εξηγήσεις για την καραμπινάτη περίπτωση πλαστογραφίας στην κλήση που παρέδωσε στον οδηγό στην οποία αναγράφεται ολογράφως το όνομα «Σπανός» ως πιστοποιών την υποτιθέμενη παράβαση, ενώ πιο κάτω υπογράφει ως «Μακρής».
Έχει βρεθεί ήδη υπόλογος απέναντι στην τοπική κοινωνία με τον ζήλο του να υπηρετεί τα συμφέροντα των μεγαλοεργολάβων και γι αυτό θα του δοθεί η κινηματική απάντηση που αρμόζει.
Σύντομα όμως θα βρεθεί και υπόλογος έναντι της δικαιοσύνης αφού ο συγκεκριμένος οδηγός δεν έσκυψε το κεφάλι μπροστά στην αυθαιρεσία ενός κατ' όνομα δημόσιου λειτουργού και του υπέβαλε μήνυση.
Καλούμε τέλος όλους τους χρήστες του ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ που αντιστέκονται και παλεύουν μαζί μας για να παραμείνει τέτοιος, να δηλώνουν αδυναμία πληρωμής και να ζητούν πιστωτική απόδειξη σε κάθε σταθμό διοδίων έτσι ώστε να μην γίνονται βορρά στα νύχια της κρατικής και εξουσιαστικής αυθαιρεσίας του κάθε οργάνου της τάξης των εργολάβων, τραπεζιτών και του πολιτικού τους προσωπικού.
ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
30 Μάη 2011
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ