Αποκυήματα φαντασίας μη σοβαρών ανθρώπων χαρακτηρίζει τις καταγγελίες μας για τις επεμβάσεις στις μπάρες η πολυεθνική χαρατσοεισπρακτική εταιρία της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου.
Συνεχίζουν λέγοντας ,για τις πλαστικες βιδες που εχουν τοποθετησει στις μπαρες, ότι πρόκειται για εξάρτημα προστασίας από τον άνεμο που αποτελεί πρόσθετη δικλείδα ασφαλείας! Δικλείδα που θυσιάζει την ασφάλεια του οχήματος και του οδηγού έναντι της ασφάλειας της μπάρας.
Μας λένε ότι η ΓΕΦΥΡΑ ΑΕ έχει δείξει έμπρακτα την προσήλωσή της στις συνθήκες ασφαλείας. Γι' αυτό εκδώσαν κι αυτό το δελτίο τύπου για να προστατέψουν την εικόνα τους, την εικόνα της ασφαλούς "γέφυρας που ενώνει".
Της "γέφυρας που ενώνει" μόνο όσους έχουν να πληρώσουν το χαράτσι των 12.90 ευρω για ΙΧ, έστω κι αν ο κάθε πολίτης συμμετείχε από την φορολογία του για την κατασκευή της γέφυρας, ενώ ο εργολάβος εισπράττει τεράστια κέρδη, έχοντας «επενδύσει» μόνο το 10% του κόστους.
Κόπτονται για "την ασφάλειά μας", αλλά οι υπάλληλοί τους επανειλημμένα τοποθετούν τα σώματά τους μπροστά από τα οχήματα που ανοίγουν τις μπάρες για να παρεμποδίσουν την διέλευσή τους, με κίνδυνο της ζωής τους. Με εντολές ποιού; Ομολογούμε ότι αυτό το φαινόμενο συμβαίνει μόνο στη Γέφυρα, το έχουμε καταγγείλει επανειλημμένα και είναι καταγεγραμμένο σε video.
Είναι επίσης χαρακτηριστικό ότι αναγκάζουν ανθρώπους που δεν έχουν να πληρώσουν το χαράτσι των διοδίων, να κάνουν οπισθοπορεία ή και αναστροφή (πράγμα τελείως παράνομο και άκρως επικίνδυνο) προκειμένου να πάνε με το καραβάκι!! Δεν θα μας πείσετε κκ. που εκμεταλλεύεστε την γέφυρα ότι νοιάζεστε για την ασφάλεια μας κάνοντας παρεμβάσεις στους μηχανισμούς ασφαλείας των μπαρών. Το μόνο που σας νοιάζει είναι τα συμφέροντα σας και το αυγάτισμα των εισπράξεων.
Όμως το πραγματικό πρόβλημα ασφαλείας είναι η ίδια η ύπαρξη της μπάρας. Στο 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ασφάλειας το Νοέμβριο του 2009 μάθαμε ότι μια μεγάλη κατηγορία τροχαίων ατυχημάτων είναι το ατύχημα της πρόσκρουσης σε μπάρα διοδίων!
Στον αυτοκινητόδρομο Αθήνα - Καλαμάτα, πριν τοποθετηθούν όλοι οι σημερινοί σταθμοί διοδίων, σε διάστημα ενός έτους υπήρχαν 181 καταγεγραμμένες προσκρούσεις σε μπάρες διοδίων με φθορές που αντιστοιχεί στο 27% των συνολικών ατυχημάτων με υλικές ζημιές!
Η τοποθέτηση των μπαρών είναι αυθαίρετη, δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη στη σύμβασή τους για χρήση μπαρών. Επίσης βάσει του άρθρου 12, παρ. 2 του κώδικα οδικής κυκλοφορίας οι μπάρες είναι παράνομες μιας και «Δεν επιτρέπεται η απόθεση ή εγκατάλειψη ή η απόρριψη οποιουδήποτε αντικειμένου ή ύλης στις οδούς, εφόσον παρακωλύει έστω και κατ’ ελάχιστο την κυκλοφορία των πεζών και των οχημάτων, ως και τη στάθμευση των οχημάτων.»
Μας λένε ότι: «Η συγκεκριμένη προσθήκη προβλέπεται από τον κατασκευαστή του προϊόντος (αλήθεια που βρίσκεται το σχετικό προσπέκτους;) και είναι σύμφωνη προς όλες τις σχετικές εγχώριες και διεθνείς νόρμες για την ασφάλεια διερχομένων οχημάτων και οδηγών σε ενδεχόμενη πρόσκρουση.» όταν οι μπάρες αυτές καθεαυτές είναι αυθαίρετες και παράνομες!
Είναι παλιά και δοκιμασμένη η μέθοδος προπαγάνδας όσων θέλουν να υπερασπίσουν τα υπερκέρδη τους : «…Το μέγεθος της ψευτιάς είναι ένας παράγοντας για να γίνει πιστευτή. Με την πρωτόγονη αφέλεια των μαζών, ένα μεγάλο ψέμα είναι πιο αποτελεσματικό από ένα μικρό (...) Δεν θα συμβεί ποτέ η μεγάλη μάζα να υποπτευθεί ένα τόσο μεγάλο ψέμα, και η μάζα θα σταθεί τέλεια ανίκανη να πιστέψει πως θα μπορούσε να είχε κανείς τη σατανική ξετσιπωσιά να διαστρέψει την αλήθεια σε τέτοια έκταση». Το κείμενο είναι από το βιβλίο «Ο Αγών μου» του Α.Χίτλερ.
Και αν σας έχει μείνει η παραμικρή αμφιβολία για τις μεθόδους που μετέρχονται να σας θυμίσουμε ότι σε προηγούμενο δελτίο τύπου της Γέφυρας ΑΕ που εξέδωσαν τον Φεβρουάριο μιλούσαν για εκπτώσεις στα διόδια της γέφυρας , όταν αντι για αυτό έκαναν αυξήσεις!
ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΜΠΑΡΑ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ - ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ