Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

το ομορφοτερο κομματι της Ελληνικης κοινωνιας

Posted by ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 23, 2011

Το ακουσα για πρωτη φορα απο το συνθετη Ηλια Ανδριοπουλο ο οποιος εχει γραψει το τραγουδι τρεις του σεπτεμβρη, τραγουδι το οποιο ακουγοταν στις προεκλογικες συγκεντρωσεις του πασοκ και που θιγμενος αφου ενα τραγουδι εμπνευσμενο με πολλη αγαπη και για καποιο σκοπο, δεν ηταν γι'αυτον ανεκτο να ακουγεται σε συγκεντρωσεις ενος κοματος που εχει πλεον αναγαγει το φασισμο και τη προδοσια σε χομπι και γι'αυτο λοιπον απαγορεψε να ακουγεται απο δω και μπρος αυτο το υπεροχο τραγουδι στις συγκεντρωσεις τους.
Η φραση λοιπον που μου εκανε κλικ και την ενστερνιζομαι, ειναι οταν αναφερομενος στους αγανακτισμενους και σε οσους αλλους ειναι στο δρομο και αγωνιζονται τουτες τις δυσκολες μερες για την Ελληνικη κοινωνια, ως ''το ωραιοτερο κομματι της Ελληνικης κοινωνιας'' και μαλιστα σταθηκε ιδιαιτερα στο τροπο με τον οποιο οι δυναμεις καταστολης αντιμετωπιζαν τις κινητοποιησεις αυτες, δηλαδη με περισση βια και μισος σαν να ειχαν απεναντι τους τον εχθρο.
Δενοντας το λοπον κομπο στο μυαλο μου, δεν σταματαω να το θυμαμαι και να το υπενθυιζω και στους φιλους και σναγωνιστες μου σε καθε ευκαιρια.
Ναι λοιπον. Ειμαστε ''το ομορφοτερο κομματι της Ελληνικης κοινωνιας'' χωρις ιχνος εγωισμου και αυταρεσκειας και βλεποντας τη σταση των ''υπολοιπων Ελληνων'' οπως εγω πλεον τους εχω ονομασει, μια σταση που δειχνει φοβο και ανευθυνοτητα απεναντι σ'αυτους στις οικογενειες τους, αλλα και στην υπολοιπη κοινωνια και κανοντας τη συγκριση με ανθρωπους που πανω απ'ολα βαζουν την τιμη, την αξιοπρεπεια το σεβασμο και την αλληλεγγυη απεναντι στους συνανθρωπους τους, τη προστασια της οικογενειας και των παιδιων τους, ιδανικα που οπως δειχνει το πραγμα οι '' υπολοιποι Ελληνες'' τα εχουν ξεχασμενα.
Γι'αυτο λοιπον νοιωθω περηφανος που και εγω ανηκω μαζι με τους συναγωνιστες μου του ''δεν πληρωνω'' σ'αυτο το κομματι ανθρωπων. το ''ομορφοτερο κομματι της Ελληνικης κοινωνιας'
tasos
  • Blogroll

  • Blog Archive