Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011


Πριν δύο ημέρες ανακάλυψα στον Λογαριασμό της ΔΕΗ συγκεκριμένα στην «ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΔΗΜΟΥ – ΕΡΤ» στο σημείο που αναφέρει την Τιμή Ζώνης, ότι είναι λανθασμένη.

Εκ παραδρομής? από.. λάθος? ποιος ξέρει.. ή μάλλον αυτοί ξέρουν….

Πιο αναλυτικά, η Τιμή Ζώνης που πρέπει να έχει η περιοχή που είναι το ακίνητό μου βάσει στοιχείων του Λογαριασμού της ΔΕΗ που αυτά προήλθαν από τον Δήμο και ο Δήμος με την σειρά του τα πήρε από την Εφορία (κάπου στο ενδιάμεσο παίζει ρόλο και το ΥΠΕΚΑ,) ίσως σας θυμίζει χαλασμένο τηλέφωνο που παίζαμε όταν ήμασταν παιδιά... η Τιμή Ζώνης πρέπει να είναι 950 ευρώ ανά τ.μ. ενώ βάσει «κάποιων…» εκτιμήθηκε ότι πρέπει να έχει 1100 ευρώ ανά τ.μ. Αυτό συνεπάγεται ότι εδώ και 7 χρόνια πληρώνω στη ΔΕΗ για 1100 ευρώ ανά τ.μ. και όχι για 950 ευρώ ανά τ.μ. (Να σημειώσω εδώ ότι η Τιμή Ζώνης μπορεί να αλλάξει από την Εφορία βάσει της Αντικειμενικής Αξίας του ακινήτου αλλά ενημερώνονται οι υπόλοιπες υπηρεσίες).
Αυτό λοιπόν ανακάλυψα δύο ημέρες πριν, όταν μάζευα τα δικαιολογητικά για να κινήσω διαδικασία που αφορά την «Διατήρηση της χρήσης χώρων κατ’ εφαρμογή του Ν. 3843/2010» κοινό για όλους «κλείσιμο Ημιυπαίθριων χώρων».

Για να βγάλει κανείς το πρόστιμο που θα «φάει» για τους Ημιυπαίθριους χώρους (κλείσιμο) πρέπει να κάνει μία απλή πράξη, αλλά για να την κάνει αυτή πρέπει να γνωρίζει και την Τιμή Ζώνης της περιοχής που ανήκει το ακίνητο του . Με έκπληξη ανακάλυψα ότι άλλα μου έγραφε η ΔΕΗ (ο Λογαριασμός) και άλλα γνώριζα εγώ. (λόγω της δουλειάς μου).

Η επόμενη κίνηση μου (όπως με πληροφόρησαν και άλλοι φίλοι - ιδιοκτήτες στον συγκεκριμένο Δήμο που είχε γίνει το ίδιο λάθος), ήταν να πάω στο Δήμο «μου» και να ζητήσω βεβαίωση για την Τιμή Ζώνης που έχει το ακίνητο μου για να την προσκομίσω στην ΔΕΗ ώστε να διορθωθεί το λάθος.

Στο Δήμο με περίμενε και άλλη μία έκπληξη.!! Όταν έφτασα 8:00 η ώρα το πρωί μαζί με κάποια δικαιολογητικά που ήθελαν, (το ωράριο του Δήμου είναι 7:30π.μ. έως 3:30 μ.μ.) ζήτησα σε ποιο γραφείο να απευθυνθώ και με ενημέρωσαν ότι το γραφείο αυτό ανοίγει 9:00 η ώρα το πρωί. (μάλλον αυτό το «γραφείο» κουράζεται περισσότερο από τα άλλα..)τότε άρχισε να μου ανεβαίνει η «πίεση» σιγά-σιγά διότι αν εγώ περίμενα μέχρι της 9:00 η ώρα για να ανοίξει, θα έτρωγα σίγουρα κανά μισάωρο ακόμα μέχρι να διεκπεραιώσω το δικό τους λάθος και τότε εγώ στη δουλειά μου θα έφτανα στις 11:00!! Πήγα στην προϊσταμένη και της ανέφερα το πρόβλημα μου και με μία ψυχρή αντιμετώπιση (που συνηθίζεται στις Δημόσιες Υπηρεσίες και στους Ο.Τ.Α.) απλά μου είπε να αφήσω τα χαρτιά μου και να πάω το μεσημέρι να τα πάρω. Εγώ της ανέφερα (με ανεβασμένη πίεση) ότι το μεσημέρι σχολάω 5:00 η ώρα και εκείνοι τέτοια ώρα θα είναι στα σπιτάκια τους. Εκείνη συνέχισε τον απαθέστατο τρόπο της και μου είπε ότι δεν πειράζει από Δευτέρα αν δεν προλαβαίνω. Λες και την Δευτέρα θα έχω άλλο ωράριο εργασίας. Με ανεβασμένη την ένταση της φωνής μου της είπα ότι πρέπει να κάνω άμεσα κινήσεις ώστε το χαράτσι που θα μπει στον Λογαριασμό της ΔΕΗ να με επιβαρύνει με την ΣΩΣΤΗ Τιμή Ζώνης και όχι με την λανθασμένη, αλλά σιγά που μου έδωσε σημασία… Τότε η πίεση χτύπησε κόκκινο και άρχισα να φωνάζω μέσα στον όροφο, τους είπα διάφορα…. δεν χρειάζεται να αναφέρω τι, σίγουρα ο καθένας σας έχει βρεθεί σε μία ανάλογη περίπτωση οπότε ξέρετε πάνω –κάτω τι τους είπα και φυσικά δεν «ίδρωσε» καθόλου το αυτί τους.

Όπως καταλαβαίνετε αναγκάστηκα να ανατρέξω σε συγγενείς, συγκεκριμένα στον πατέρα μου που είναι Συνταξιούχος για να κινήσει εκείνος τις διαδικασίες σε Δήμο και ΔΕΗ. (αχ.. βρε πατέρα… εσύ την πλήρωσες πάλι την νύφη για να τα βγάλεις πέρα με τις Δημόσιες Υπηρεσίες..). Όταν λοιπόν πήρε την βεβαίωση μετά από μία ώρα που έφαγε μέσα στο Δήμο, μετά έτρεξε στη ΔΕΗ για να τους την προσκομίσει… φυσικά μη περιμένετε ότι εκεί τα πράγματα ήταν «αγγελικά»..

Πιστεύω να προλάβω να εκδοθεί το χαράτσι με την σωστή Τιμή Ζώνης.. αλλιώς θα έχουμε ντράβαλα.. με Δήμο.. και ΔΕΗ..

Να αναφέρω ακόμα ότι αυτό το «Λάθος» έχει διαπιστωθεί και σε άλλους ιδιοκτήτες στον συγκεκριμένο Δήμο και ότι ενδιαφέρει και τους ενοικιαστές εφόσον εκείνοι πληρώνουν τον Λογαριασμό της ΔΕΗ.

Για να ανακαλύψει κανείς την Τιμή Ζώνης της περιοχής που ανήκει το ακίνητο του, πρέπει να πάρει τηλέφωνο στο Δήμο «του» ή να περάσει από εκεί και να ζητήσει τι Τιμή Ζώνης έχει το ακίνητο του (μαζί με κάποια δικαιολογητικά που θέλουν εφόσον υπάρχει το λάθος). Αν υπάρχει διαφορά στην Τιμή Ζώνης Δήμου και Λογαριασμού της ΔΕΗ, τότε θα ζητήσει μία βεβαίωση από τον Δήμο για να την προσκομίσει στη ΔΕΗ.

Καλό Κουράγιο.!!!

Οι κινήσεις σας να γίνουν γρήγορα διότι μπορεί θα υπολογιστεί η «λάθος» Τιμή Ζώνης στο χαράτσι που μας περιμένει.

Και μία άλλη επισήμανση θέλω να κάνω.. Όταν χτίζεις ένα σπίτι και τελειώσουν οι εργασίες, τότε πηγαίνεις στη ΔΕΗ για να σου «γυρίσουν» από «Εργοταξιακό» ρεύμα σε «μόνιμο», η ΔΕΗ σου ζητάει μία βεβαίωση από τον Δήμο που ανήκεις για το ολικό εμβαδόν του κτιρίου κτίσματος. Ο Δήμος με την σειρά του για να σου την εκδόσει, ζητάει κατόψεις ορόφων κ.α. για να συμπεριλάβει στη βεβαίωση τα τ.μ. ΜΑΖΙ με τους Ημιυπαίθριους Χώρους ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΚΛΕΙΣΕΙ Ή ΟΧΙ. Όταν πάρεις την Βεβαίωση του Δήμου την προσκομίζεις στη ΔΕΗ για να σου βγάλει το τι θα πληρώσεις για την μετατροπή από «Εργοταξιακό» σε «μόνιμο» ρεύμα και παράλληλα σου υπολογίζει το τι θα πληρώνεις στον Λογαριασμό της. (φυσικά προσμετρώνται και οι Ημιυπαίθριοι χώροι στο σύνολο των τ.μ.).

Σημείωση… : Αν εγώ δεν είχα πάρει πρέφα την λάθος Τιμή Ζώνης, τότε θα πλήρωνα στο κράτος «Πολεοδομία» 200€ παραπάνω για την διαδικασία που αφορά την «Διατήρηση της χρήσης χώρων κατ’ εφαρμογή του Ν. 3843/2010» κοινό για όλους «κλείσιμο Ημιυπαίθριων χώρων».

Συμπέρασμα 1

Θα με αποζημιώσει η ΔΕΗ για το λάθος που έχει γίνει? Δηλαδή θα μου επιστραφούν πίσω λεφτά για την διαφορά που έχω στην Τιμή Ζώνης?, Ποιος ευθύνεται για το λάθος? η Εφορία? ο Δήμος? η ΔΕΗ? ή το ΥΠΕΚΑ? Αν έχει ήδη εκδοθεί ο Λογαριασμός με το χαράτσι μέσα και δεν έχει γίνει η αλλαγή εγώ τι κάνω? Πάω και τους τον τρίβω τον λογαριασμό στη μούρη?

(Επικοινωνώ από χθες το πρωί μέσω τηλεφώνου με ΔΕΗ – ΔΗΜΟ και ΕΦΟΡΙΑ και ο ένας ρίχνει το μπαλάκι στον άλλον, άκρη ακόμα δεν έχω βγάλει.. δηλαδή είμαι υποχρεωμένη να πάρω άδεια για τις δικές τους μαλ….ίες)

Δηλαδή…….. πιάσε το αυγό και κούρευτο…

Συμπέρασμα 2

Στο Δήμο έχεις πληρώσει για το «κλείσιμο» των Ημιυπαίθριων χώρων, στη ΔΕΗ πλήρωσες και πληρώνεις το «κλείσιμο» των Ημιυπαίθριων χώρων και αυτό φαίνεται από τα τ.μ. στον Λογαριασμό της ΔΕΗ.

Το αποτέλεσμα ποιο είναι?? Όταν έρθει η Πολεοδομία σε θεωρεί παράνομο, τρως πρόστιμο μαζί και διατήρησης και τους λες και ευχαριστώ!!! (Μη θίξουμε τώρα το θέμα όσον αφορά την «Τακτοποίηση των Ημιυπαίθριων χώρων» γιατί βρωμάει πολύ)!!!!

Δηλαδή εν μέρει είμαστε παράνομοι και εν μέρει νόμιμοι…

ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΝΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΝΩ!!!!

Γ..μώ το κράτος μας γ..μώ!!!

Με αγωνιστικούς Χαιρετισμούς

Έλενα.
  • Blogroll

  • Blog Archive