Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Προς: Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών CITIBANK

Posted by ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ Δευτέρα, Οκτωβρίου 03, 2011

Ονομάζομαι Πλουσής Χαράλαμπος και ήμουν κάτοχος της πιστωτικής κάρτας CITIBANK VISA με αριθμό 4556440004577324 από 16/1/2003 μέχρι και θεωρητικά 29/08/2011, όπου μου επιδόθηκε εξώδικη όχληση για καταγγελία της μεταξύ μας σύμβασης, όπου καλούμαι να πληρώσω το ποσό των 287,52€ ως χρεωστικό υπόλοιπο.
Είναι αναφαίρετο δικαίωμά σας να απαιτείτε χρήματα όπου αναγνωρίζω ότι οφείλω στην εταιρεία σας. Δεν αναφαίρετε όμως πουθενά τους λόγους άρνησης πληρωμής του παραπάνω ποσού το οποίο αναλογικά με τις κινήσεις των 8 χρόνων που ήμουν πελάτης σας είναι πάρα πολύ μικρό και αποδεικνύει ότι κάποιος ειδικός λόγος υπάρχει για την άρνηση πληρωμής του.

Όταν διάβαζα στις εφημερίδες ότι η Citibank θα κλείσει 31 από τα 72 καταστήματά της στην Ελλάδα δεν πίστευα ότι αυτό πρόκειται να συμβεί ή αν συνέβαινε δεν θα μπορούσε να κλείσει το κατάστημα του Ζωγράφου το οποίο μπορούσε να εξυπηρετήσει 170.000 εν δυνάμει πελάτες.

Αδύνατο δεν είναι τίποτα τελικά για την Citibank η οποία χωρίς να με ενημερώσει, τηλεφωνικώς ή γραπτώς, έκλεισε το κατάστημα της στην περιοχή του Ζωγράφου. Όταν επισκέφτηκα το κατάστημα και είδα κατεβασμένα τα ρολλά, ένιωσα έκπληκτος για την ασυνέπειά σας όχι μόνο για το γεγονός ότι δεν ενημερώθηκα αλλά κυρίως για τους λόγους που επιλέχθηκε κατάστημα που εξυπηρετεί τον 3ο μεγαλύτερο δήμο της Ελλάδας να κλείσει.

Προφανώς δεν θα μπω σε δικά σας θέματα, είναι δικό σας πρόβλημα να κλείσετε 31 καταστήματα και να καταλήξετε τράπεζα του επιπέδου Proton bank, FBBank, Probank, Παγκρήτια Τράπεζα, αν και μάλλον άστοχες είναι οι συγκρίσεις διότι έχω συνεργαστεί με αυτές τις τράπεζες και έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένος. Αντίθετα η τράπεζα σας με απογοήτευσε με τον αντιεπαγγελματισμό της να κλείνει τα μισά καταστήματά της και να έχει το θράσος το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών σας να με καλεί να επισκέπτομαι το κεντρικό σας κατάστημα στην Όθωνος για να εξυπηρετούμαι. Η απάντηση κασέτα που λάμβανα, προφανώς είχε προταθεί από τα πολυμορφωμένα και πολυσπουδαγμένα ανώτερα στελέχη της Citibank τα οποία όμως δεν υπολόγισαν το χαμένο χρόνο των πελατών τους τα οποία καλούνταν να διανύσουν απόσταση 10-15 χιλιομέτρων μέσα στο κέντρο της πόλης για να εξυπηρετηθούν. Ελπίζω τα στελέχη αυτά να μην σπούδασαν στην Ελλάδα διότι θα ένιωθα μεγάλη ντροπή σαν απόφοιτος Ελληνικού Πολυτεχνείου.

Το πρόβλημα θα περιοριζόταν εάν διατηρούσαν ένα μηχάνημα αυτόματης ανάληψης στην περιοχή του Ζωγράφου, πρακτικές που άλλες τράπεζες έχουν εφαρμόσει εγκαθιστώντας τα ακόμα και σε super market. Μάλλον η κίνηση αυτή απαιτεί αρκετά διδακτορικά και μεταπτυχιακά στη διοίκηση που τα στελέχη σας δεν έχουν παρακολουθήσει ακόμα. Φοβάμαι όμως ότι η οικονομική κατάσταση της Citibank είναι τόσο δεινή που δεν διαθέτει τα απαραίτητα κονδύλια να νοικιάσει ένα χώρο 3 τετραγωνικών στην περιοχή του Ζωγράφου για να εγκαταστήσει ένα ΑΤΜ. Προτείθεμαι εγώ να σας παραχωρήσω 3 τετραγωνικά από το σπίτι μου για να εγκαταστήσετε ένα. Διότι στη δύσκολη οικονομική συγκυρία πρέπει να βοηθούμε τους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη.

Βέβαια νομίζω ότι τώρα είμαι άδικος. Η καθόλα ευγενικές κυρίες στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, μου υπέδειξαν τους τρόπους πληρωμής των δόσεων της πιστωτικής μου.

Α)καταστήματα και ATM της CITIBANK

B) Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ)

Γ) Καταστήματα ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ και MARFIN (μόνο στο ταμείο και όχι πληρωμή μέσω της πιστωτικής CITIBANK στα αντίστοιχα ATM των τραπεζών αυτών, που θα έλυνε όλα τα προβλήματα)

Δ) Αυτόματη Εξόφληση

Προφανώς αρνούμαι να καταθέσω τις οφειλές μου με έναν από τους παραπάνω τρόπους διότι κανένας από αυτούς δεν συμπεριλαμβάνεται στους όρους χορήγησης και χρήσης που υπέγραψα μαζί σας στις 16/01/2003. Αρνούμαι να περιμένω στα ταμεία της ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ, της MARFIN και των ΕΛΤΑ, παίρνοντας χαρτάκι προτεραιότητας και περιμένοντας στην ουρά 30 και 40 λεπτά. Δεν είστε μόνο εσείς επιχείρηση είμαστε και εμείς που παλεύουμε με δικές μας δυνάμεις να επιβιώσουμε (αντίθετα με εσάς που συνεχώς λαμβάνετε βοήθεια από το ελληνικό κράτος με σκοπό δήθεν να διανείμετε χρήματα στην αγορά τονώνοντας την επιχειρηματικότητα, βουλιάζοντας ακόμα πιο κάτω την Ελλάδα) και δεν προτίθεμαι να περιμένω στην ουρά να πληρώσω όταν δεν συμφωνήθηκε αυτό μεταξύ μας. Το πλησιέστερο κατάστημα ή ATM της Citibank είναι στο Σύνταγμα 15 χιλιόμετρα μακριά όπου πρέπει να αγοράσω 2 εισιτήρια αστικών συγκοινωνιών για να έρθω και να χάσω τουλάχιστον 2 ώρες από την εργασία μου. Εάν πάλι επισκεφτώ το πλησιέστερο ΑΤΜ πρέπει να περπατήσω 20 λεπτά για να φτάσω στους Αμπελόκηπους.

Όπως καταλαβαίνετε χωρίς να επενδύσετε δεν μπορείτε να απαιτείτε. Δεν γίνεται να είστε τράπεζα χωρίς καταστήματα και ΑΤΜ. Αντίστοιχα με εμένα, δεν μπορώ να πάω σε μία εγκατάσταση χωρίς εργαλεία. Καλύτερα να κάτσω σπίτι μου. Αυτό θα συμβούλευα να κάνετε και εσείς. Να κάτσετε σπίτι σας και να μην ταλαιπωρείτε τον κόσμο.

Το γεγονός της έλλειψης καταστημάτων και ΑΤΜ στην ευρύτερη περιοχή του Ζωγράφου, δεν ξέρω αν είναι σκόπιμη, το σίγουρο είναι ότι υφίσταμαι οικονομικές ζημίες λόγω αυτής της τακτικής σας διότι:

Από την ημέρα που ανακοίνωσα στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών ότι αρνούμαι να πληρώσω τις υπόλοιπες δόσεις αφού πρώτα εσείς προσβάλλατε την μεταξύ μας σύμβαση, δεχόμουνα 5-10 τηλεφωνήματα την ημέρα από εισπρακτικές εταιρείες στις οποίες εγώ ποτέ δεν είχα δώσει τα προσωπικά μου στοιχεία. Ανέφεραν σε πολύ άγριο ύφος, σχεδόν απειλητικό, ότι αν δεν εξοφλήσω το υπόλοιπο των 287,52 ευρώ θα μπω στον Τειρεσία, θα εκτεθώ στο τραπεζικό σύστημα και άλλα πολλά. Μου ζητούσαν επιβεβαίωση των στοιχείων μου, χωρίς, επαναλαμβάνω, ποτέ να έχω δώσει τα προσωπικά μου δεδομένα σε αυτές τις εταιρείες και χωρίς ποτέ να έχω δώσει την συγκατάθεσή μου στην Citibank να πράξει αυτό. Ο όγκος των τηλεφωνικών κλήσεων που δεχόμενα από τις εισπρακτικές αυτές εταιρείες θα αποκαλυφθεί με την μήνυση που θα καταθέσω στο άμεσο μέλλον ώστε να διερευνηθεί η δική σας συμμετοχή στο γεγονός αυτό. Εύχομαι η παρενόχληση που δεχόμουνα από τις εταιρείες αυτές να ήταν χωρίς την συγκατάθεσή σας ώστε να μην διωχθείτε και εσείς. Μπορείτε για παράδειγμα να επικαλεστείτε κλοπή των προσωπικών δεδομένων των πελατών σας και διάθεση παρά την θέληση σας σε τρίτους. Θα είναι πολύ εξευτελιστικό να διωχθείτε και για ηθική αυτουργία από απειλές προς εμένα μέσω τρίτων που χρησιμοποιούν παράνομες μεθόδους, όπως εκφοβισμό και απειλές.

Μέχρι τώρα, 5μήνες μετά την κατάθεση της τελευταίας μου δόσης και αδυναμίας προσέγγισης μηχανήματος ATM ή τράπεζας Citibank στην περιοχή μου, κανένας νόμιμος εκπρόσωπός σας δεν έχει έρθει σε επικοινωνία μαζί μου, εκτός από τα απειλητικά τηλεφωνήματα που δέχομαι από κάποιους που αποκαλούνται εξωτερικά γραφεία είσπραξης οφειλών της Citibank. Σήμερα όμως 29/08/2011, όπως σας ανέφερα, χωρίς κάποια άλλη προτέρα τηλεφωνική ενημέρωση, μου αποστείλατε εξώδικο μέσω πάλι δικηγορικού γραφείου που συνεργάζεστε. Δηλαδή ακόμα δεν έχω μιλήσει μαζί σας για τους λόγους που ένας τόσο καλός πελάτης σας αρνείται να πληρώσει ένα ομολογουμένως συμβολικό ποσό αναλογιζόμενοι το συνολικό ποσό που έχω πληρώσει στην κάρτα τα 8 χρόνια συνεργασίας μας. Δείγμα του πόσο επικίνδυνοι άνθρωποι βρίσκονται σε καίριες θέσεις της CITIBANK μιας καθόλα αναγνωρισμένης τράπεζας στο παγκόσμιο χάρτη.

Τα πράγματα είναι απλά. Δηλώνω αδυναμία προσέγγισης των καταστημάτων και ATM της CITIBANK, διότι το πλησιέστερο κατάστημά και ATM σας είναι 10 χιλιόμετρα μακριά, μετά το κλείσιμο του καταστήματος Ζωγράφου. Εάν επιλέξω να επισκεφτώ το πλησιέστερο κατάστημά σας, απαιτείται η επικύρωση εισιτηρίων αστικών συγκοινωνιών και η δαπάνη 2 και πλέον ωρών για την μεταφορά μου εκεί και την επιστροφή μου. Επιπλέον, η συμφωνία μεταξύ μας δεν περιελάμβανε να περιμένω στην ουρά 2 ώρες για να εξυπηρετηθώ από τα ταμεία των ΕΛΤΑ, της ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ και της MARFIN, εάν εσείς επιλέγατε να κλείσετε τα περισσότερα των καταστημάτων σας.

Επιθυμώ να επισκεφτώ το κεντρικό σας κατάστημα στην περιοχή του Συντάγματος για να διευθετήσουμε τον τρόπο πληρωμής της οφειλής μου, μόνο εάν μου παρέχετε μεταφορικό μέσο που θα με παραλάβει από το σπίτι μου. Για τις 2 ώρες που απαιτούνται για την μεταφορά μου από και προς την τράπεζα, θα σας εκδώσω δελτίο παροχής υπηρεσιών 160 ευρώ+ΦΠΑ. Η ώρα εργασίας μου σαν μηχανικός όταν επισκέπτομαι ένα έργο είναι 80 ευρώ/ώρα. Εάν πάλι θελήσετε να έρθω με δικό μου μεταφορικό μέσο, σας ενημερώνω ότι η χιλιομετρική αποζημίωση εντός λεκανοπεδίου Αττικής είναι 1€/χιλιόμετρο. Σε αυτά δεν συμπεριλαμβάνονται τα έξοδα parking, που θα απαιτηθούν.

Επίσης στην περίπτωση που θέλετε να έρθουμε σε εξωδικαστικό συμβιβασμό, μπορώ να αναλάβω με δικά μου έξοδα την μεταφορά μου στην πλησιέστερη τράπεζα CITIBANK που θα μου υποδείξετε, καταβάλλοντας ένα ποσό των 50,00€ όπου με την σειρά σας θα παραιτηθείτε από το δικαίωμα καταβολής των υπόλοιπων οφειλομένων 237,52€. Είναι το λιγότερο που μπορείτε να πράξετε ύστερα από όλη αυτή την ταλαιπωρία που έχω υποστεί από το κλείσιμο του καταστήματος Ζωγράφου. ΄

Διαφορετικά έχω κάθε δικαίωμα να ζητήσω 12μηνο διακανονισμό των οφειλόμενων μου από εσάς, όπου σε κάθε συναλλαγή μου με την Εμπορική ή τα ΕΛΤΑ ή την Marfin ή την CITIBANK θα εκδίδω τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών για τις ώρες αναμονής που απαιτούνται στα ταμεία καθώς και θα απαιτώ την πληρωμή του ταξί που θα απαιτείται και γενικά των εξόδων μεταφοράς μου.

Η παρούσα επιστολή στάλθηκε στις 2/9/2011 στο Τμήμα εξυπηρέτησης Πελατών Citibank, ΤΘ 19186, ΤΚ 11710 Αθήνα

Πλουσής Χαράλαμπος

Μηχανολόγος Μηχανικός ΕΜΠ
  • Blogroll

  • Blog Archive