Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΤΗΣ ΜΕΣΑΙΑΣ ΤΑΞΗΣ

Είμαι συνταξιούχος από το 2005, υπηρέτησα τριανταδύο χρόνια σε υψηλή πανεπιστημιακή και ερευνητική βαθμίδα σε Α.Ε.Ι. και Ακαδημία Αθηνών.
Οι καθαρές αποδοχές μου το 2009 αφαιρουμένου του στεγαστικού μου δανείου στο Παρακαταθηκών και Δανείων ήταν 1800 €, αρκετά για να έχω ένα επίπεδο ζωής ικανοποιητικό δεδομένου ότι πάσχω από διαβήτη και υπέρταση.
Από το 2007 προσέλαβα οικιακή βοηθό απαραίτητη σε μένα λόγω των προβλημάτων υγείας.
Μετά την λεηλασία του εισοδήματός μου κατέληξα να λαμβάνω σήμερα 460€ κύρια σύνταξη.
Από την 1η Ιανουαρίου 2012 που θα γίνουν σε μηνιαία βάση οι παρακρατήσεις της έκτακτης εισφοράς και του φόρου λόγω μείωσης του αφορολογήτου στις 5.000 , η σύνταξή μου θα κυμανθεί γύρω στα 300 €.
Οι δε επικουρικές μου ΜΤΠΥ και Αρωγής από αυτό το μήνα μειώνονται κατά 20% .
Την οικιακή βοηθό φυσικά την απέλυσα. το εισόδημά μου πλέον πέφτει κάτω από τα 700 € συνολικά .
Άλλες πηγές εισοδήματος δεν έχω.
Τα χαράτσια που είναι καθ’οδόν δεν έχω την δυνατότητα να τα πληρώσω.
Είμαι σε απόγνωση, γιατί αυτή η ανατροπή βάζει σε κίνδυνο την υγεία μου.
Απαγορεύεται να εργαστώ, έστω με τις ελάχιστες αντοχές που διαθέτω.
Το κράτος και οι υπηρεσίες του με αντιμετωπίζουν , ως πολίτη, με άκρατη αναλγησία.
Δεν έχω τρόπο να αμυνθώ και εκ των πραγμάτων με αναγκάζει να μεταβληθώ, χωρίς να το επιθυμώ σε ασυνεπή πολίτη. Γεγονός που με καταρρακώνει ως άνθρωπο και ως πολίτη που υπήρξε σε όλη την πορεία της ζωής του συνεπής στις υποχρεώσεις του προς το δημόσιο και ειλικρινής φορολογούμενος .
Είμαι σε απόγνωση.

(Δειτε το σχετικό βίντεο)
  • Blogroll

  • Blog Archive