Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011


Ε-mail συναγωνιστη και η απαντηση μας:
Αγαπητο κινημα γεια χαρα.
Εχουμε ηδη ξαναεπικοινωνησει μεσω mail για θεματα που αφορουν την αρνηση πληρωμων στα διοδια. Μπορω να πω πως σαν κακος (χεχε) πολιτης εξακολουθω με ευβλαβεια να μην πληρωνω διοδια. Ομως σε λιγες μερες καλουμε να αντιμετωπησω ενα προβλημα μεγαλυτερο και πιο συνθετο απο αυτο των διοδιων. Καλα καταλαβες. ΔΕΗ. Καταλαβαινω πως εαν συμετειχα ενεργα στο κινημα τοτε πολλες εαν οχι ολες οι απορειες μου να ειχαν ηδη λυθει. Στο ψητο! Επειδη η οικογενεια μου "ανοιχτηκε" αρκετα την χρυση περιοδο Παπανδρεου, επενδυσε δηλαδη στην κατασκευη μιας μεγαλης κατοικιας (η μονη), καλουμαι τωρα εγω σαν νεος να καλυψω τις αναγκες του υποθηκευμενου (ενοειται) σπιτιου μας δουλευοντας στην κυριολεξια σαν τον σκυλο! Οποτε χρονο για το κινημα δεν εχω. Η εργασια μου απαιτει υπολογιστη κα συνδεση στο διαδυκτιο, αρα ρευμα. Καθως η εργασια μου, παρολες τις πολλες ωρες, δεν αποδιδει και πολυ, ειναι ομως ικανη να "τσονταρει" στην συνταξη του πατερα μου και να βγαινουμε τσιμα τσιμα στις υποχρεωσεις μας (φαγητο, λογαριασμοι,δανειο).
Το θεμα ομως ειναι φλεγον και δυστυχως καει ΤΩΡΑ!
Διαβαζοντας το αρθρο μικρό εγχειρίδιο για τη νομική αντιμετώπιση καυτών ενεργειακών ζητημάτων πηρα μια γευση για το τι δικαιωμα και τι οχι εχω σαν ελευθερος (εδω γελαμε) πολιτης να πραξω. Επι της ουσιας, η αρνηση της πληρωμης του λογαριασμου ειναι δεδομενη, αφου ο συντελεστης δομησης για το σπιτι ειναι μεγαλος, και υπολογιζοντας απο καποια δυαρακια φιλων το πόσο τους ηρθε, μιλαμε για ενα ποσο της ταξης των 2000-3000 ευρω (εδω κλαιμε).
ΔΕΝ τα εχω προφανως και αρα δεν τα πληρωνω. Η Συνεχεια ειναι η διακοπη του ρευματος. Προβλημα υγειας στην οικογενεια υπαρχει αλλα δεν συνδεεται αμεσα με την υποχρεωτικη παροχη ηλεκτροδοτησης. Σου γραφω λοιπον για να σε ρωτησω εαν θα εχω την υποστηρηξη σου σε περιπτωση που χρειαστεις να δωσεις τα "φωτα" σου σε μια επικειμενη επανασυνδεση. Ενταξει ειπαμε δεν εχουμε αμεσο θεμα υγειας αλλα δεν θα ζουμε σαν στο 1821 με κερια. Δυστυχως ο μετρητης του σπιτιου ειναι εξωτερικως οποτε ανα πασα ωρα και στιγμη απο το πουθενα, θα ερθουν και σαν κυριοι θα μας κανουν την διακοπη (εχω ακουσει και περιπτωσεις οπου ο ιδιοκτητης ενω βρισκεται στο σπιτι του, ο υπαλληλος προβαινει σε διακοπη χωρις να τον ενημερωσει). Συγνωμη εαν σε κουρασα με το μακρυ κειμενο, αλλα πραγματικα δεν εχω πουθενα αλλου να αποτανθω.

Φιλικα
Βασιλης

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Αγαπητε φιλε και συναγωνιστη Βασιλη. Η αλληλεγγυη του κινηματος μας ειναι δεδομενη. Για να υπαρχει ομως το κινημα απαραιτητο στοιχειο ειναι να υπαρχουν διαθεσιμα ατομα που θα δρουν σαν ενα συνολο , με συλλογικοτητα. Αυτο προϋποθετει, οτι περα απο τις οποιεσδηποτε δυσκολιες που αντιμετωπιζει ο καθενας στην καθημερινη του ζωη (ελλειψη χρονου κλπ), θα πρεπει να ειναι και αυτος παρων στην περιπτωση που θα χρειαστουν τις υπηρεσιες του αλλοι συμπολιτες μας με αναλογο προβλημα. Κατα το λαϊκότερον: "το ενα χερι νιβει το αλλο και τα δυο το προσωπο". Σε περιμενουμε λοιπον στις επομενες ανοιχτες συνελευσεις και δρασεις μας να γνωριστουμε και απο κοντα!

Φιλικα και αγωνιστικα
Το κινημα
  • Blogroll

  • Blog Archive