Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012



Η παρακατω καταγγελια συμπολιτη μας διερευναται απο τις αρμοδιες αρχες. Δειτε την καταγγελια:

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ
Κούρνης Μιχαήλ του Δημητρίου
Χαλκίδα

Προς:
α) Τροχαία Αττικής Οδού - Υπ' όψη Διοικητού
β) Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη

Την 13 - 3 - 2011 και περίπου στις 17:00 σταματάω με το υπ' αρίθμ: ΧΑΑ 4183 αυτοκίνητό μου στο σταθμό διοδίων Αττικής Οδού στο ύψος της Μεταμόρφωσης και δηλώνω στην ταμεία ότι δεν έχω χρήματα μαζί μου για να πληρώσω το αντίτιμο των διοδίων και ζητάω να μου εκδώσει απόδειξη επί πιστώσει. Η υπάλληλος μου ζήτησε να περιμένω, έκλεισε το παράθυρο του κουβουκλίου του ταμείου χωρίς να μου πει κάτι άλλο.

Στην αδικαιολόγητη καθυστέρησή της ερωτώ επανειλημμένως το πότε θα μου εκδώσει το στοιχείο της αποδείξεως και μου απαντά: "περιμένετε, ελέγχω το όχημα". Η αναμονή μου αυτή κράτησε περί τα 10 - 15 λεπτά, κατά τη διάρκεια των οποίων παρέμενα μέσα στο αυτοκίνητο μπροστά στο ταμείο και μπροστά μου ήταν η κατεβασμένη μπάρα. Στη συνέχεια βλέπω πίσω μου, πριν το σταθμό να φθάνουν και να σταθμεύουν περιπολικά της αμέσου δράσεως και της τροχαίας. Ένα αστυνομικό όργανο μου είπε να κατευθυνθώ στο σημείο που στάθμευσαν τα δυο περιπολικά, περί τα 30 μέτρα πριν τα διόδια. Ακολούθως μου δηλώνουν από το περιπολικό της τροχαίας ότι ειδοποιήθηκαν επειδή εγώ αρνούμαι να πληρώσω και μου ζήτησαν τα χαρτιά μου (άδεια - δίπλωμα - ασφάλεια ) τα οποία και τους παρέδωσα προς έλεγχο... Κι εγώ δηλώνω ότι ουδόλως αρνήθηκα να καταβάλλω το ποσό των διοδίων, αλλά δήλωσα αδυναμία πληρωμής επειδή δεν είχα χρήματα μαζί μου, ζήτησα απόδειξη επί πιστώσει και μάλιστα η ταμίας δεν αρνήθηκε, μου είπε να περιμένω και με άφησε να περιμένω περί τα 15 λεπτά περίπου. Το όργανο της τροχαίας πλησίασε την ταμεία, συνομίλησαν, δεν γνωρίζω τι είπαν, μου δηλώνει ότι αρνούμαι να πληρώσω. Ερωτώ τους πέντε παρόντες εξαρχής και καθ' όλη τη διάρκεια του επεισοδίου (δυο εκ των οποίων ήταν συνεπιβάτες μου) και επιβεβαίωσαν μπροστά στα δύο όργανα της τροχαίας και τα δύο όργανα της αμέσου δράσεως, που είχαν συγκεντρωθεί γύρω μας ότι δεν αρνήθηκα την πληρωμή και επιβεβαίωσαν τη σειρά των πραγματικών περιστατικών που προηγήθηκαν, όπως τα εξέθεσα παραπάνω. Ακολούθως το όργανο της τροχαίας επικοινώνησε με το τμήμα του. Μου δηλώνει, μετά, ότι: "κύριε, περάσατε χωρίς να πληρώσετε" ενώ το Β' όργανο της τροχαίας αρχίζει να μου εκδίδει κλήση. Έκπληκτοι όλοι οι παρευρισκόμενοι του εφιστούμε την προσοχή στο πραγματικό γεγονός ότι το αυτοκίνητο εξακολουθεί να είναι σταθμευμένο μπροστά στο ταμείο και πίσω από την κατεβασμένη μπάρα (ήδη μισή ώρα από τη στιγμή που πρωτοέφθασα μπροστά στο ταμείο) ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ.

Βλέποντας την απροκάλυπτα μεροληπτική στάση των τροχονόμων υπέρ της εταιρείας ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ και εναντίον εμού απευθύνομαι στο πλήρωμα του περιπολικού της αμέσου δράσεως και ζητώ τα στοιχεία του υπευθύνου του σταθμού των εκεί διοδίων, προκειμένου να ακολουθήσω τα νόμιμα. Μου δηλώνει ότι τα έχει και να πάω να τα πάρω σε δέκα ημέρες από την Γ.Α.Δ.Α. Στη συνέχεια το πλήρωμα της αμέσου δράσεως αποχωρεί. Εν τω μεταξύ ο συνεπιβάτης μου Ελευθέριος Παπαδόπουλος επικοινωνεί με το Σ.Δ.Ο.Ε στο τηλέφωνο καταγγελιών 1517 και καταγγέλλει ότι η υπάλληλος του ταμείου διοδίων ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ - Μεταμόρφωσης αρνείται παράνομα την έκδοση νόμιμου φορολογικού στοιχείου.

Τα όργανα της τροχαίας έρχονται δεύτερη φορά σε αμηχανία από το γεγονός του τηλεφωνήματος στο Σ.Δ.Ο.Ε και από το γεγονός ότι δεν έχει περάσει την μπάρα το αυτοκίνητό μου και επικοινωνούν πάλι με το διοικητή του τμήματος μέσω του κινητού τους τηλεφώνου. Στη συνέχεια μου δηλώνουν ότι επικοινώνησαν με το διοικητή τους και ότι έχουν σαφής εντολές να πιστοποιήσουν παράβαση διότι αρνήθηκα να πληρώσω τα διόδια και σύμφωνα με το νόμο Ρέππα θα πρέπει να μου κόψουν κλήση και μου ζήτησαν να περάσω τα διόδια και να παρκάρω μετά την μπάρα δεξιά. Στο σημείο αυτό τους επισήμανα ξανά μετ' επί τάσεως και ενώπιον πέντε μαρτύρων ότι δεν αρνήθηκα να πληρώσω το αντίτιμο αλλά ότι δεν έχω αυτή τη στιγμή χρήματα μαζί μου για να το πληρώσω κι ότι δεν επιθυμώ να διαπράξω παράβαση του Κ.Ο.Κ αλλά να μεταθέσω την υποχρέωση της πληρωμής μου προς την εταιρεία σε επόμενη ημέρα. Έχοντας πια κρίνει από την παράλογη συμπεριφορά τους ότι αποσκοπούν στο να με εξωθήσουν σε παράνομη, με βάση την τροπολογία Ρέππα, πράξη για να καλύψουν εκ των υστέρων τις εντολές του διοικητή τους, ζήτησα από τα όργανα της τροχαίας να μετακινήσουν το αυτοκίνητό μου οι ίδιοι περνώντας την κλειστή μπάρα. Εκείνη τη στιγμή καταφθάνει και δεύτερο περιπολικό της τροχαίας και το όργανο που εξήλθε του περιπολικού μου ζήτησε να μετακινήσω εγώ το αυτοκίνητό μου περνώντας την κλειστή μπάρα, αλλιώς θα έρθει γερανός γιατί το όχημα μου παρακωλύει την κυκλοφορία. Επαναλαμβάνουμε έκπληκτοι εγώ και οι πέντε μάρτυρες στο συμβάν ότι όλη αυτήν την ώρα μέχρι και τη στιγμή που μιλάμε η υπάλληλος εξακολουθεί να μην μου δίνει απόδειξη και η μπάρα παραμένει κατεβασμένη μπροστά από το αυτοκίνητό μου και αυτονόητο και προφανές ότι αυτό το εμπόδιο και ο χειριστής του παρακωλύουν τη συγκοινωνία. Εξακολουθούμε να ρωτάμε και τον νεοησελθόντα στο συμβάν τροχονόμο να μου εξηγήσει ποια είναι η παράβαση που διέπραξα καθώς ούτε το αυτοκίνητο έχει περάσει τα διόδια χωρίς την καταβολή διοδίων και μπροστά από το αυτοκίνητο υπάρχει εμπόδιο το οποίο δεν του επιτρέπει να μετακινηθεί. Ακολουθεί και νέα επικοινωνία του τροχονόμου αυτού με το τμήμα του ή το διοικητή του (δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αλλά πάντως φαινόταν ότι μιλούσε από το προσωπικό του κινητό και αυτός) και μετά μου δηλώνει ότι: "έχω ξεκάθαρες εντολές να πιστοποιήσω παράβαση με βάση την τροπολογία Ρέππα, ακόμη και με αυτές τις συνθήκες" και μου ζήτησε να μετακινήσω το αυτοκίνητό μου αλλιώς θα καλέσει γερανό. Εγώ δηλώνω ότι το αυτοκίνητο δεν θα το περάσω χωρίς απόδειξη και σηκώνω τα χέρια "ψηλά" αφού έχουν "τέτοιες εντολές"!

Τότε λοιπόν ο τροχονόμος αυτός δίνει εντολή να ολοκληρώσουν την κλήση που είχαν αφήσει στη μέση και ενώ στο σημείο φτάνει και γερανός , τα όργανα της τροχαίας αφαιρούν τις πινακίδες μου, από το πάντα σταθμευμένο αυτοκίνητο στο αρχικό σημείο, μπροστά στο ταμείο, μου παραδίδουν τις βίδες και μου ζητούν να υπογράψω την κλήση! Εγώ παρέλαβα τη κλήση και πριν την υπογραφή μου έγραψα "με την επιφύλαξη για τη νομιμότητα..." της διαδικασίας, ήθελα να ολοκληρώσω αλλά σε αυτό το σημείο, μου πήρε ο τροχονόμος το χαρτί από το χέρι και δεν μου επέτρεψε να θέσω την υπογραφή μου, δηλώνοντάς μου να κάνω τα παράπονά μου εντός τριών ημερών στην τροχαία Αττικής Οδού που βρίσκεται στην έξοδο 18. Απεχώρησαν. Αποχωρήσαμε.

Όλα αυτά διήρκεσαν μία ώρα περίπου, κατά τη διάρκεια της οποίας εγώ και οι συνεπιβάτες μου ήμασταν καθηλωμένοι στο ταμείο μπροστά με υπαιτιότητα των τροχονόμων και της υπαλλήλου του ταμείου της Αττικής Οδού. Η μεροληπτική στάση της τροχαίας που αναμείχθηκε στην οικονομική διαφορά μου με την εταιρεία ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ, πέραν του προστίμου, της ταλαιπωρίας και της ματαίωσης λόγω καθυστερήσεως εξ' αιτίας των του προγράμματος μας τόσων ανθρώπων, αφαιρώντας μου και τις πινακίδες και το δίπλωμά μου, μου στέρησε δύο πολύτιμα εργαλεία για τη δουλειά μου για είκοσι ημέρες.

Ζητώ να μεταβιβαστεί άμεσα στον αρμόδιο εισαγγελέα η ως άνω μαρτυρική μου κατάθεση και να πραχθούν τα νόμιμα προς κάθε κατεύθυνση και δηλώνω τα στοιχεία των παρευρισκομένων στο συμβάν μαρτύρων:

α) Παπαδόπουλος Ελευθέριος
β) Παπαδόπουλος Λάζαρος (Συνεπιβάτες μου) και

γ) Καρέγλης Αντώνιος
δ) Χατζηλιάδης Παντελής
ε) Κουρμπάς Εμμανουήλ
  • Blogroll

  • Blog Archive