Σχολιο:
Αντι να επιλεξει τον δρομο του αγωνα μαζι με ολους τους κατοικους οχι μονο στενα της περιοχης, αλλα ολων των χρηστων των εθνικων μας δρομων, το Επιμελητηριο Πιεριας ζητα χαρες για τα μελη του. Παιζοντας ουσιαστικα το παιχνιδι των μεγαλοεργολαβων και της κυβερνησης τους το Επιμελητηριο αποστελλει επιστολες στον τσεκουρατο υπουργο Βοριδη, ζητωντας "εξαιρεσεις" για τα αυτοκινητα των μελων του. Φυσικα οι διοικουντες του επιμελητηριου, πολιτικοι φιλοι της σημερινης δοτης κυβερνησης, ξερουν πολυ καλα οτι ο ιδιος ο Βοριδης- διαψευδοντας τον εαυτον του πριν γινει υπουργος- εχει δηλωσει οτι τα διοδια δεν προκειται να μειωθουν. Καλα θα κανουν οι επαγγελματιες της περιοχης, μαζι με ολο το υπολοιπο κινημα κατα των διοδιων, να παλεψουν για τα αιτηματα τους. Πως; Απλα με το να σηκωθουν απο τους καναπεδες των αυταπατων και να αγωνιστουν κανοντας και κανενα ανοιγμα στα διοδια. Αλλιως θα ειναι πολυ αργα και θα μεινουν στην αναμονη απαντησεων στις προσχηματικες επιστολες του επιμελητηριου τους και με τις δουλιες τους να πηγαινουν απο το κακο στο χειροτερο.
Η σχετικη ειδηση:
Την εξαίρεση όλων των μικρών επαγγελματικών τοπικών οχημάτων από την καταβολή διοδίων τελών στα παράπλευρα Λεπτοκαρυάς ζητά με επιστολή του στον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μάκη Βορίδη, το Επιμελητήριο Πιερίας, τονίζοντας ότι η οικονομία της περιοχής βάλλεται σε καθημερινή βάση από την επιβολή διοδίων τελών.
«Κατά τις τελευταίες σαράντα ημέρες έχουμε δεχθεί καταγγελίες και παράπονα μελών για τις χρεώσεις ακόμη και στα παράπλευρα διόδια που κατασκευάστηκαν από την παραχωρησιούχο κοινοπραξία στη Λεπτοκαρυά Πιερίας», τονίζεται στην επιστολή.
Παράλληλα, το Επιμελητήριο Πιερίας ζητά τα ελαφρώς υπερυψωμένα Ι.Χ και επαγγελματικής χρήσεως αυτοκίνητα να μην πληρώνουν το διπλάσιο τίμημα που τους επιβάλλεται, ενώ, ταυτόχρονα, προτείνει να εκλογικευτεί το ποσό του τμήματος, δηλαδή να μειωθεί το κόστος στα διόδια Λεπτοκαρυάς μέχρι να κατασκευαστούν παράπλευροι δρόμοι ελεύθερης διέλευσης.
«Πολλοί επιχειρηματίες παραπονιούνται εντόνως ότι περνώντας τα διόδια με ένα πολύ ελαφρώς υπερυψωμένο ιδιωτικής χρήσης όχημα, πληρώνουν διπλό τίμημα επί της Ε.Ο. που διαχειρίζεται η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» Α.Ε», σημειώνεται.
Συγκεκριμένα, το Επιμελητήριο Πιερίας στην επιστολή του τονίζει ότι:
-Βλάπτεται άμεσα ο κλάδος των μεταφορών στις ευρύτερες περιοχές Θεσσαλονίκης & Κατερίνης γεγονός που οδηγεί σε αύξηση της τελικής τιμής των προϊόντων. Γενικά το επαγγελματικό ταξίδι προς την Αθήνα είτε είναι φορτηγό είτε τουριστικό λεωφορείο γίνεται μεν πιο γρήγορο αλλά πανάκριβο.
-Δεχόμαστε μεγάλο αρνητικό αντίκτυπο στο αμφίδρομο τουριστικό ρεύμα (τουρισμός πόλης από τη μια και καλοκαιρινός ή χειμερινός τουρισμός από την άλλη) ξεκινώντας από παραλιακά μαγαζιά, εστιατόρια, καφετέριες καταλύματα κ.ο.κ. Ο εσωτερικός άλλωστε τουρισμός του Σαββατοκύριακου δεν είναι πλέον αμελητέα ποσότητα για την ενιαία Κεντρική Μακεδονία. Συγκεκριμένα ο κάτοικος της Θεσσαλονίκης θα πρέπει να πληρώνει 2,40 + 3,10 = 5,50 * 2 = 11,00 ευρώ για να κάνει ένα μπάνιο στις ακτές του Πλαταμώνα ενώ την ίδια επιβάρυνση θα έχει ο επισκέπτης που πηγαίνει για δουλειές στη Θεσσαλονίκη.
-Υποκείμεθα σε περιβαλλοντικές συνέπειες και εντείνεται ο κίνδυνος οδικής ασφάλειας σε δρόμους όπως η επαρχιακή διαδρομή Χαλάστρα - Κύμινα - Μάλγαρα και Παλαιά Εθνική Οδός Κατερίνης - Θεσσαλονίκης προς την καρδιά του Αιγινίου προκειμένου να αποφευχθεί η καταβολή διοδίων.
-Επηρεάζεται ριζικά η τσέπη και η ψυχολογία του δυνητικού επισκέπτη και των δυο περιοχών
http://www.voria.gr/index.php?module=news&func=display&sid=76396