Τα ρουσφέτια του Μάκη Βορίδη
Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 27 Ιανουαρίου 2012, 12:27
Τις παλαιοκομματικές πεποιθήσεις και την εμμονή του σε πελατειακές σχέσεις επιβεβαιώνει ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μάκης Βορίδης, ο οποίος από την πρώτη στιγμή άρχισε να προσλαμβάνει φίλους και συνεργάτες, κυρίως προερχόμενους από το Ελληνικό Μέτωπο, της ακροδεξιάς οργάνωσης που είχε ιδρύσει το 1994.
Πρόκειται για μία πλειάδα προσωπικών φίλων και στελεχών του Ε.Μ. που βρήκαν προσωρινά στέγη στο Υπουργείο Υποδομών, τυγχάνουν προνομίων, ευνοούνται από τον μέντορά τους και όλως τυχαίως διορίστηκαν, αποσπάστηκαν στο γραφείο του κ. Mαυρουδή Βορίδη τον Νοέμβριο, οπότε και σχηματίστηκε δηλαδή η κυβέρνηση συνεργασίας, υπό τον Λουκά Παπαδήμο, με τη συμμετοχή στελεχών της Ν.Δ. και του ΛΑ.Ο.Σ.. Πριν από λίγες ημέρες, το θέμα έφτασε στη Βουλή, αλλά μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάποια απάντηση για τις καταγγελίες.
Για του λόγου το αληθές ο υπουργός διόρισε ως συνεργάτες του τους ανθρώπους που τον στήριξαν όλα αυτά τα χρόνια κι αποφάσισε να μοιραστεί μαζί τους την κυβερνητική εξουσία που ανέλαβε. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα parapolitiki.com, τα στελέχη του Ελληνικού Μετώπου και του ΛΑ.Ο.Σ. που βρήκαν στέγη κι εργασία στο Υπ. Μεταφορών είναι τα εξής:
1. Θεοδόσης Αθανασάς, επιφανές στέλεχος και διευθυντής του Ελληνικού Μετώπου που ανέλαβε καθήκοντα διευθυντή στο πολιτικό γραφείο του Μάκη Βορίδη στο Υπ. Μεταφορών.
2. Σπύρος Βάιλας, Το 2005 εξελέγη από το 2ο Συνέδριο στην Κεντρική Επιτροπή του Ελληνικού Μετώπου.
3. Φαίδων Δημόπουλος, ίσως το Νο2 του Ελληνικού Μετώπου. Ήταν υπεύθυνος και των οικονομικών του κόμματος.
Τα οδοιπορικά του κ. Δημόπουλου:
4. Γιάννης Ζωγράφος, ιδιαίτερα δημοφιλής στον πατριωτικό χώρο. Συνήγορος υπεράσπισης του Δημήτρη Παπαγεωργίου, δημοσιογράφου της «Ελεύθερης Ώρας» που είχε συλληφθεί από την ΕΛ.ΑΣ. κατά τη διάρκεια επεισοδίων στο κέντρο της Αθήνας.
Πληροφορίες που κάνουν τον γύρο του Διαδικτύου αναφέρουν ότι στο γραφείο του κ. Βορίδη διορίστηκαν επίσης: «τα κομματικά στελέχη ο κ. Τσίχλης και ο κ. Τζανακάκης προσλήφθηκαν στο Υπ. Υποδομών όπως και η κ. Γκιγκάκη, υποψήφια στην Περιφέρεια Αττικής με το ψηφοδέλτιο του Α. Γεωργιάδη».
Όπως είναι φυσικό, εγείρονται τα εξής ερωτήματα. Πώς γίνεται να παρατηρούνται διευκολύνσεις, όταν πρέπει να επικρατεί η αξιοκρατία. Πώς διορίστηκαν οι προαναφερόμενοι στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, υπό τον κ. Βορίδη; Τηρούσαν τα κριτήρια πρόσληψής τους;
To νόμιμον είναι και ηθικόν;