Κατηγορούμενοι βρίσκονται οι μεταφορείς της Πιερίας. Προαναγγέλουν κινητοποιήσεις για τα διόδια.
Στην Αστυνομική Διεύθυνση Πιερίας παίχτηκε η τελευταία, μέχρι στιγμής, πράξη της διαμάχης μεταξύ των σωματείων μεταφορέων του νομού και των υπαλλήλων της εταιρείας «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.». Αυτό γιατί κλήθηκαν να καταθέσουν μετά την μηνυτήρια αναφορά και την επέμβαση του αρμόδιου Εισαγγελέα, για την τελευταία, ειρηνική όπως σημειώνουν οι ίδιοι, διαμαρτυρία τους που έγινε στις 10 Σεπτεμβρίου 2011, στο σταθμό διοδίων Λεπτοκαρυάς.
Κατά την έξοδο του από το κτίριο της Α.Δ. Πιερίας, ο πρόεδρος του Σωματείου Εθνικών Μεταφορέων Πιερίας Κώστας Συρανίδης ήταν εμφανώς δυσαρεστημένος και εξέφρασε τον προβληματισμό του, γιατί θα πρέπει να απολογηθούν που άσκησαν το αναφαίρετο δικαίωμα της συνδικαλιστικής τους ελευθερίας...
Υπενθυμίζουμε ότι .ήδη οι μεταφορείς είχαν απευθύνει ανοιχτή επιστολή πρός όλους τους Πιεριείς, καθώς η διαμάχη αφορά στο ζήτημα των διοδίων και ως εκ τούτου όλο το νομό. Μέσα σε αυτήν, καταφέρονται εναντίον των «αρμοδίων», ενώ σημειώνουν ότι βλέποντας την αδιαφορία της Πολιτείας να δώσει λύση στο πρόβλημα, θα αυξήσουν από την 1η Μαίου το μεταφορικό κόστος σε ποσοστό 25%.
Στην παρακάτω δήλωσή του, ο κ. Συρανίδης τονίζει εκτός των άλλων ότι οι μεταφορείς θα βρίσκονται σε όλες τις προεκλογικές εκδηλώσεις των βουλευτών του νομού και ότι είναι έτοιμοι για μαζικές κινητοποιήσεις διαρκείας.
Ο ΚΩΣΤΑΣ ΣΥΡΑΝΙΔΗΣ
«Ήρθαμε για να απολογηθούμε για το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμά μας να διαμαρτυρόμαστε ειρηνικά επί ελληνικού εδάφους.
Η εθνική οδός, που αποτελεί κομμάτι του εθνικού μας πλούτου, παραχωρήθηκε σε ιδιώτες που με περισσή αλαζονεία προβαίνουν σε ενέργειες όπως η σημερινή. Επιβάλλουν αυξήσεις εν μέσω κρίσης, εισπράττουν διόδια χωρίς να παράγουν έργο, γιατί τα έργα έχουν σταματήσει εδώ και ένα χρόνο, συνεχίζουν να χτίζουν τα «μαγαζάκια» τους, παντού χωρίς κανέναν έλεγχο.
Δεν λογοδότησαν στη δικαιοσύνη για τους έξι μήνες του αποκλεισμού, δεν λογοδότησαν γιατί έκαναν χρήση εκρηκτικών στα Τέμπη και όχι μηχανημάτων, μιας και τα μηχανήματα έχουν κόστος ενώ τα εκρηκτικά μηδενικό, με αποτέλεσμα την εξάμηνη διακοπή της κυκλοφορίας και τον οικονομικό μαρασμό της Πιερίας. Εκ του αποτελέσματος κατά τις χιονοπτώσεις αποδείχθηκαν επικίνδυνοι για το δημόσιο συμφέρον, μιας και ο δρόμος έκλεισε για μεγάλο διάστημα και άνοιξε με την συνδρομή της περιφέρειας.
Αισθανόμαστε ανασφαλείς από την σιωπή της πολιτικής ηγεσίας, μένουμε άφωνοι με την αδιαφορία των τοπικών εκπροσώπων μας, που αν και έχουν κληθεί επανειλημμένως να πάρουν θέση στο πρόβλημα που έχει θέσει το νομό μας σε οικονομικό αποκλεισμό, σιωπούν και απέχουν. Για αυτό και τα σωματεία των μεταφορών του νομού θα είναι παρόντα σε .όλες τις προεκλογικές τους εκδηλώσεις.
Η ανεργία στον κλάδο μας καθώς και σε όλες τις κοινωνικές ομάδες, τα συσσίτια που γίνονται στο νομό μας και οι απίστευτες στιγμές εξαθλίωσης που βιώνει η κοινωνία μας, θα μας αναγκάσει δυστυχώς να απαντήσουμε στην πολιτική βία που δεχόμαστε σαν κλάδος.
Δεν μπορεί η πολιτεία να προστατεύει τα συμφέροντα των μεγαλοεργολάβων και ταυτόχρονα ο λαός να ζει σε συνθήκες εξαθλίωσης. Εμείς σαν συνδικάτο και μέλη του κοινωνικού ιστού δεν μπορούμε να μείνουμε αμμέτοχοι και θα αντιδράσουμε.
Στην τελευταία μας συμβολική πορεία διαμαρτυρίας προσπαθήσαμε να ενεργοποιήσουμε την πολιτεία, για αυτό και είχαμε συμβολικό αριθμό οχημάτων. Έστω και την ύστατη στιγμή εύχομαι να δοθεί άμεσα λύση γιατί την επόμενη διαμαρτυρία θα την κάνουμε με τα 800 φορτηγά του νομύ και θα είναι για να μείνουμε».
Πηγή