Τετάρτη 18 Απριλίου 2012


Αγαπητοί φίλοι του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ
Σας γραφω για να με βοηθησετε αν μπορειτε(πιστευω οτι μπορειτε)να βρω λυση στο προβλημα αυτο.
Δεν μου ειναι ευκολο να καλω ξανα και ξανα γιατι νιωθω οτι ενοχλω και επιλεγω αυτον τον διακριτικο τροπο.
Μετα την απαραιτητη αυτη(ετσι νιωθω)εισαγωγη προχωρω στο προβλημα.
Ο πατερας μου πριν απο καποιο χρονικο διαστημα ειχε "φυγει" απο την Δεη και εγγραφηκε στην εταιρεια
Hellas power.
Εκει λοιπον πληρωναμε κανονικα τις απαιτησεις τους μεχρις οτου ηρθε η ωρα για τα "χαρατσια".
Πληρωσαμε την πρωτη δοση λοιπον μετα κοπων και βασανων οπως και πληρωσαμε και το ρευμα μας.
Εν συνεχεια ηρθε ενας αλλος λογαριασμος οπου δεν περιειχε την δευτερη δοση του "χαρατσιου" και ακολουθως
μετα απο λιγο καιρο κατεφτασε ενας λογαριασμος με την δευτερη δοση του "χαρατσιου".
Εδω πρεπει να σημειωθει οτι ο πατερας μου πασχει απο βαριες διαταραχες ανοιας,εχει υποστει μια γερη μειωση στην συνταξη του, σαν συνταξιουχος του Νατ,του
"τρωνε" τα φαρμακα για την ανοια τα "ρεμαλια" και τα πληρωνουμε,κι αυτο "νταβατζιλικι" ειναι, εγω ειμαι ανεργος και ο αδερφος μου εχει πολλακις νοσηλευτει σε ψυχιατρικες κλινικες.
Επισης ο πατερας μου εχει ζαχαρο και ενα σωρο προβληματα υγειας και γενικως ολα αυτα θελουν λεφτα για εξετασεις και κοντρα εξετασεις.
Αυτο μας κατεστησε αδυναμους να πληρωσουμε κατευθειαν το... συνολο του λογαριασμου.
Καλωντας λοιπον το 18211 της ταχα εξυπηρετησης πελατων της εν λογω εταιρειας το οποιο νουμερο εχει
ακριβη χρεωση να πουμε εδω παρατηρηθηκε το φαινομενο να μην το σηκωνει κανεις.
Στην πορεια μαλιστα το νουμερο αυτο "χαλασε" και δεν γινοταν ζευξη για τεχνικους λογους(λες και το πιστεψαμε τωρα αυτο)
Συνεπως αν μετα απο ενα διμηνο περιπου εχουμε βλαβη,παυει η βλαβη και εχουμε δολο.
Επισης καλεσα το 210-3600070 οπου υποτιθεται οτι θα ειχα ανταποκριση απο την εν λογω εταιρεια.
Τριχες και εκει,ολο ηχογραφημενα μυνηματα και ευχαριστιες.
Σαν καθε λογικος ανθρωπος αποφασισα να καλεσω την Δεη λοιπον.
Την καλεσα στο νουμερο 2142142000 και περιμενα να με συμβουλεψουν τι να κανω.
Συνεχως κατα την διαρκεια της συνομιλιας κατα τα τελη Φεβρουαριου μια κυρια με προετρεπε να πληρωσω οτι μπορω για να αποφυγω μελλοντικα προβληματα αρα ειχε γνωμη για το θεμα(παιζει ρολο αυτο).
Επεμενε να πληρωσω γνωριζοντας οτι η εταιρεια που ανηκαμε ειχε φουνταρει απο τον Ιανουαριο κατι που εγω δεν ηξερα και δεν ημουνα υποχρεωμενος στην τελικη να ξερω.
Αυτο μου το ειπαν μετα απο κανενα εικοσαημερο ομως και μαλιστα "μου βαλανε και χερι" λεγοντας οτι "καλα δεν ακουτε τι γινεται;"
Λες και αν μια εταιρεια ρευματος "φουνταρει" το χρησιμοποιημενο ρευμα καθως και οτι αλλο υπαρχει στον λογαριασμο χαριζεται στους κατοχους η γενικως αλλαζει μορφη εισπραξης.
Κανεις δεν μας ενημερωσε με κανεναν τροπο.
Εντελως "μονος" μου εμαθα οτι η Δεη με νομο "μας παιρνει στην αγκαλια της" μεχρι τις 24 Απριλη οπου μεχρι τοτε θα πρεπει να προσκομισουμε δυο αποδειξεις των δυο δοσεων του "χαρατσιου", να πληρωσουμε την αξια του ρευματος(να και κατι λογικο)και μονο τοτε θα υπογραψουμε νεο συμβολαιο.
Ειδαλλως θα επιστρεψουμε στην λιθινη εποχη με το δαδι.
Το προβλημα ειναι οτι λογω ανοιας του πατερα μου(διαθετω εναν στολο ιατρικων πιστοποιητικων) εχει χαθει η αποδειξη της πληρωμενης πρωτης δοσης του "χαρατσιου".
Ε και;;;;;;;;;;;;;
Αφου στον λογαριασμο που ηρθε μετα δεν αναγραφεται στον λογαριασμο στην θεση των ανεξοφλητων κατι απληρωτο πλην ενα ασημαντο ποσο ρευματος,αρα εχουμε αποδειξη οτι πληρωσαμε στην ουσια.
Εγω ξερω οτι ο καθε λογαριασμος που ερχεται αναιρει τον προηγουμενο και εχει απολυτη ισχυ.
Δηλαδη τι πρεπει να κανουμε; Nα κραταμε αποδειξεις αχρηστες που δεν παιζουν κανενα ρολο;
Και στην τελικη την χασαμε,μαλιστα,την χασαμε,ειναι εγκλημα αυτο;
Εαν ρωτησουμε ενα παιδακι 5 ετων
θα καταλαβει οτι εχουμε δικιο.
Αφου ξανακαλεσα να τους το πω στην Δεη καποια κυρια Β........ που φοβοταν την σκια της καθως αδιαφορα ειπε "οτι ειναι προβλημα μας" και βεβαια τη ζητησα και το μικρο ονομα της καθως και που δουλευει "λακισε" και εκλεισε και το τηλεφωνο.
Και τωρα ρωταω εγω,αφου πληρωσαμε θα πρεπει να ξαναπληρωσουμε επειδη στην εφορια ΙΓ Πατησιων οπως μου ειπαν μπορει η αξια της συναλλαγης να ερθει μετα απο κανενα χρονο στο συστημα;
ετσι μου ειπαν.......................οταν πηγα και κοιταγανε αλλου.
Αυτα ειναι ολα αηδιες.
Δεν ζηταμε νεα αποδειξη,ζηταμε απο το αρχειο την αποδειξη για αυτο που πληρωσαμε.
Που ειναι το αρχειο επιτελους;
Την εχουμε πληρωσει την πρωτη δοση,δεν ειναι νεα αξια πληρωμης ουτε νεα συναλλαγη.
Εαν καποιος χασει καποια ενσημα του του τα δινουν ετσι δεν ειναι;
Εαν καποιος χασει την αποδειξη μισθοδοσιας του του την δινουν ετσι δεν ειναι;
Και του τα δινουν γιατι ειναι πληρωμενα,ολοκληρωμενες λογιστικες πραξεις.
Θελουμε και δικαιουμαστε την αποδειξη μας.
Ετσι θα μπορεσουμε να παμε στην εφορια την ανημπορη για να πληρωσουμε την δευτερη δοση του "χαρατσιου" γιατι αυτο χρωσταμε,αυτο και το ρευμα.
Δεν ζητησαμε εξαιρεση απο τον νομο για να μας πουνε κλαψιαρηδες.
Ειμαστε τυπικοι πανω στην παρανομια που εκτελουν οι "υποτακτικοι".
Ετσι θα μπορεσουμε να κανουμε νεο συμβολαιο αλλιως θα μεινουν στο σκοταδι ενας γερος με ανοια οπου δεν τα εφαγε "μαζι τους" και ενας ψυχικα σακατεμενος ανθρωπος.
Υπαρχει κινδυνος για την ζωη τους λοιπον.
Το κρατος αυτη την στιγμη φοροδιαφευγει και "χοντρα" μαλιστα.
Αποφευγει να ενδιαφερθει για του πολιτες επιδεικτικα και αφου δεν μπορει να δωσει αποδειξη οπου και υποχρεουται συμπεραινουμε οτι ειναι ενοχο.
Εγω δεν ξερω που πηγαν τα λεφτα που αδραξε η Hellas power και αφου η Δεη και η εφορια δεν ειναι τυπικοι αλλα αδιαφοροι και κανουν τα "παγωνια" ειναι ολοι συνυπεθυνοι.
Εμεις δεν φταιμε......παει και τελειωσε,εχω αποδειξεις για ολα αυτα που λεω.
Για λογαριασμους,για ασθενειες και γενικως για ολα.
Κανουμε αγωνα για να εχουμε ρευμα το οποιο δικαιουμαστε ετσι κι αλλιως.
Ο πατερας μου στερειται μεχρι και φαρμακα αυτη την στιγμη και ο αδερφος μου εχει κοψει τις συνεδριες,δεν εχουμε λεφτα αλλα δεν ζηταμε εξαιρεση.
24 του Απριλη ειναι η τελευταια μερα.
Οτιδηποτε λαθος η παρεκτροπη συμβει ειναι ενοχο το κρατος.
Το ονομα μου ειναι Γερασιμος Τσουρουφλης,το ονομα του πατερα μου ειναι Ευτυχιος και του αδερφου μου Θεοδωρος
Το τηλεφωνο μου ειναι 6956738...,περιμενω την ευαισθησια σας.
  • Blogroll

  • Blog Archive